Dostawa oprogramowania antywirusowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oprogramowania antywirusowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-31
  • ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021151
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania antywirusowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 380 82 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania antywirusowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b89dcec3-87cc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nask.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3) Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty wformacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany,nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jakozaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Zamawiający kieruje ew.wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce „Otrzymane”. Dokumentyskładane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodajpytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostaćwczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie wzakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanychkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzezwybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony.Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdyzałącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera dane osobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj.dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowaniatransakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. 2) NASK - PIBwyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez e-mailinspektorochronydanych@nask.pl;3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorompocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe orazpodmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocyustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);5) Dane osoboweprzechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymiustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przezewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowychoraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianąwzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;b) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)), zwanego dalej„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o którychmowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, alekonieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,9) Decyzje dotycząceprzetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administratornie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytoriumEuropejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZOSE.2110.3.2021.89.RST

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 23477,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z licencjami (800stacji roboczych + 1 konsola centralnego zarządzania) umożliwiającego pobieranie aktualnejbazy zagrożeń przez okres 12 miesięcy, wraz z obowiązkami związanymi z rozpoczęciemkorzystania z Oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ)zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1) odpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji. 2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrówpublicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) dokumentu, o którym mowa w ust.2 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszonoupadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jegodziałalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacjiwynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2)dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jegozłożeniem.3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydajesię dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkichprzypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy. Postanowienie pkt 2 stosuje się.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składa się z:1) Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ);2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);3) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum);4) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy występującywspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.4. Każdy z wykonawców występującychwspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinnypotwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujebrak podstaw wykluczenia.6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przezwykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, októrym mowa w art. 274 ust 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środkidowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środkidowodowe mogą być złożone wspólnie.7. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadająsolidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy, z zastrzeżeniem przepisów art. 454-455 ustawy Pzp, możliwajest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.2. Zmiany Umowywymagają dla swej ważności formy, o której mowa w § 16 ust. 3 Umowy .3. Możliwa jest zmianaUmowy:1) w zakresie zmiany Wykonawcy - w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidacjęWykonawcy lub w wypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych luborganizacyjnych Wykonawcy, których skutkiem będzie niewykonanie obowiązku wynikającego zUmowy, które uprawniałoby Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy, wszczególności co do nieusunięcia Awarii w przewidzianym terminie lub braku możliwościzapewnienia Zamawiającemu nieprzerwanego dostępu do narzędzi, o których mowa w § 4 ust. 7Umowy lub korzystania z wszelkich zmian, nowych wersji i aktualizacji Oprogramowania zgodniez § 4 ust. 5 Umowy; zmiana taka może nastąpić po stwierdzeniu przez Zamawiającegozaistnienia okoliczności opisanych w niniejszym punkcie oraz potwierdzeniu przez Wykonawcę ipodmiot zastępujący Wykonawcę gotowości i możliwości zastąpienia Wykonawcy bezkonieczności dokonywania zmiany pozostałych zapisów Umowy, w szczególnościpotwierdzenia, że podmiot zastępujący wykona pozostałą część Przedmiotu Umowy w ramachwynagrodzenia wskazanego w § 8 ust. 1 Umowy, bez żądania jakichkolwiek dodatkowychświadczeń pieniężnych, a świadczenia uiszczone Wykonawcy przez Zamawiającego zostanąbezwarunkowo i nieodwołalnie zaliczone na poczet wynagrodzenia podmiotu zastępującego;2)w zakresie zmiany podwykonawcy lub podmiotu, którym Wykonawca posłuży się do wykonaniaUmowy lub z którego zasobów będzie korzystać w celu realizacji Umowy - w razie złożeniawniosku o upadłość albo likwidację takiego podmiotu (w szczególności Licencjodawcy) lub wwypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych takiegopodmiotu, których skutkiem będzie niewykonanie obowiązku wynikającego z Umowy, któreuprawniałoby Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy, w szczególności codo nieusunięcia Awarii w przewidzianym terminie lub braku możliwości zapewnieniaZamawiającemu nieprzerwanego dostępu do narzędzi, o których mowa w § 4 ust. 7 Umowy lubkorzystania z wszelkich zmian, nowych wersji i aktualizacji Oprogramowania zgodnie z § 4 ust. 5Umowy; zmiana taka może nastąpić w wyniku pisemnego wniosku Wykonawcyuzasadniającego konieczność jej dokonania oraz potwierdzeniu przez Wykonawcę gotowości imożliwości zastąpienia podmiotu zastępowanego bez konieczności dokonywania zmianypozostałych zapisów Umowy, w szczególności że pozostała część Przedmiotu Umowy zostaniezrealizowana w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 8 ust. 1 Umowy, bez żądaniajakichkolwiek dodatkowych świadczeń pieniężnych;3) w razie konieczności zmiany zakresuPrzedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom – poprzez precyzyjne wskazanie zakresuPrzedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom oraz realizowanego bezpośrednio przez Wykonawcę, stanowiącego skutek dokonania takiej zmiany; zmiana taka może nastąpić wwyniku pisemnego wniosku Wykonawcy uzasadniającego konieczność jej dokonania orazprecyzyjnie określającego wnioskowaną zmianę zakresu Przedmiotu Umowy powierzonegopodwykonawcom, a także potwierdzeniu przez Wykonawcę gotowości i możliwości dokonaniatakiej zmiany bez konieczności dokonywania zmiany pozostałych zapisów Umowy, wszczególności że nie wpłynie to na wysokość wynagrodzenia wskazanego w § 8 ust. 1Umowy.4. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana osób, o których mowa w § 15lub ich danychkontaktowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia wynosi 5 dni roboczych lub 2 dni robocze od dnia zawarcia umowy.
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI