Dostawa nowych telefonów komórkowych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Ols

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowych telefonów komórkowych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-10-06
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00359129
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nowych telefonów komórkowych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.olsztyn@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowych telefonów komórkowych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa56d91e-3991-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069666/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa telefonów komórkowych na potrzeby pracowników IAS i podległych jednostek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-olsztynie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy określono w Rozdziale 12 SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa IAS Olsztyn tel.+48 22-2572223 infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-17:00 e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.
8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił pełna treść dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający określił pełna treść dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.59.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych telefonów komórkowych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, zwanych dalej "urządzeniem/ami”).
2. Przedmiot zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, z zastrzeżeniem, iż podane ilości urządzeń dla zamówienia podstawowego zostaną zakupione obligatoryjnie, a w przypadku zakupu urządzeń w ramach prawa opcji - mogą zostać zakupione przez Zamawiającego:
1) w ramach zamówienia podstawowego - 171 szt.
2) w ramach prawa opcji (ilość maksymalna) - 34 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 2 do SWZ obejmujący opis minimalnych parametrów funkcjonalno-technicznych i gwarancji oraz minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi od podanych przez Zamawiającego.
4. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być:
1) fabrycznie nowy, nieużywany;
2) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku;
3) dostarczony w oryginalnym opakowaniu;
4) wolny od wad fizycznych oraz prawnych i aby mógł być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem;
5) objęty gwarancją producenta (Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokument potwierdzający gwarancję urządzenia);
6) bez blokady simlock;
7) dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
8) kompletny (aby tworzył komplet handlowy jak przewiduje producent).

4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Przedmiot zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, z zastrzeżeniem, iż podane ilości urządzeń dla zamówienia podstawowego zostaną zakupione obligatoryjnie, a w przypadku zakupu urządzeń
w ramach prawa opcji - mogą zostać zakupione przez Zamawiającego:
1) w ramach zamówienia podstawowego - 171 szt.
2) w ramach prawa opcji (ilość maksymalna) - 34 szt.
10. Prawo opcji .
1) W ramach realizacji umowy, Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji.
2) Maksymalny zakres objęty prawem opcji został wskazany w ust. 2 powyżej.
3) Opcja będzie realizowana na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe i obejmować będzie dostawę urządzeń po cenie wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
4) Cena, parametry techniczne, warunki gwarancyjne oraz warunki realizacji zamówienia są identyczne dla zamówienia podstawowego i zamówienia realizowanego w ramach opcji.
5) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy.
6) Warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość jej sfinansowania i złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o zamiarze skorzystania z opcji przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy.
7) Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie stanowi zmiany umowy.
8) Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego zamówienia o skorzystaniu z prawa opcji pocztą elektroniczną na adres wskazany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
9) Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
10) W razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia lub jakiekolwiek roszczenie odszkodowawcze.
11) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został opisany w projekcie umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie Wykonawcy (jeśli dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Forma złożenia dokumentów o których mowa w ust. 1 i 2 została określona w Rozdziale 12 SWZ.
3. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych określono w Rozdziale 10 ust. 6 pkt 1 i 2 SWZ.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5. Podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Wszystkie dokumenty określone w Rozdziale 10 SWZ, pod rygorem nieważności, należy złożyć w postaci dokumentu elektronicznego – każdy z dokumentów oddzielnie musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Należy je przesłać zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 12 SWZ.
Uwaga! Jeżeli wymienione dokumenty – podmiotowe środki dowodowe są dokumentami sporządzonymi w:
1) formie papierowej należy złożyć je w postaci elektronicznej (skan) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy pod rygorem nieważności,
2) formie elektronicznej przez wystawcę danego dokumentu, należy przesłać je dokładnie w takiej formie w jakiej otrzymaliście Państwo te dokumenty od wystawcy dokumentu (Uwaga! nie zmieniać nazwy, formatu pliku, itp.), tak aby możliwy był do weryfikacji podpis pracownika, który te dokumenty wystawił.
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ odpowiednio w sprawie podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów i oświadczeń oraz w sprawach zachowania właściwej formy i postaci określonych dla poszczególnych rodzajów podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów (pełnomocnictw), oświadczeń oraz ofert – składanych w formie/postaci elektronicznej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu – zastosowanie mają w szczególności przepisy:
1) rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415);
oraz
2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – dalej jako „rozporządzenie w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji".

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający przewiduje wymóg złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia, zgodności oferowanych dostawna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w stanowiących odpowiednio Załączniki Nr 2 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych – dokumentów opisowych, tj. specyfikacji technicznych dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia zawierających ich typ, model, nazwę producenta oraz w formie opisowej „Parametry zaoferowanych urządzeń przez Wykonawcę”.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w złożonym Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ w Dziale I ust. 4 w tabeli wszystkich pozycji kolumny 4 „Parametry zaoferowanych urządzeń przez Wykonawcę”.
4. Postanowienia ust. 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.
6. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli będą one potwierdzały spełnienie wymagań określonych w pkt 2-3.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przedmiotowy środek dowodowy nie służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Rozdział 8 SWZ.
1) w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający wymagania określone w rozdziale 8 i 9 SWZ,
2) brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien wykazać odrębnie,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, tj. w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez jego wystawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (z zachowaniem elektronicznej formy dokumentu),
5) oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
6) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych,
7) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców,
8) zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wchodzący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy,
9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokument stanowiący Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://ia-solsztyn.ezamawiajacy.pl w zakladce "OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zawarte w Rozdziale 22 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe -Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe (szyba=0,5) z obróbką i utylizacją. Zakres: a) 1465 (545+920)x1400; b) 1480(925+555)x1400+860x2180(1323+858)+885X1400. u+r=545X140+555X1400 Pozostałe=r Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI