Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD); świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych oraz świadczenie przez Wykonawcę 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu COTS, z podziałem na 3 zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774362-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774362-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny: dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD); świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych oraz świadczenie przez Wykonawcę 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu COTS, z podziałem na 3 zadania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
ZAD1:Projekt Rozwój nowoczesnych wewnętrznych technologii informacyjno-komunikacyjnych dla usług świadczonych drogą elektroniczną w NIZP-PZH współfinansowany przez UE ze środków EFRR 2014-2020 w ramach Umowy nr POPC.02.02.00-00-0034/19-00/ ZAD2i3:projekt „E-ATESTY uruchomienie e-usługi za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej wspieranej interoperacyjną platformą informatyczną” współfinansowanego ze środków EFRR w ramach POPC nr popc.02.04.00-00-0089/20-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny, krajowy numer identyfikacyjny 00028846100000, ul. Chocimska  24 , 00-791  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)8497612, e-mail mgidelska@pzh.gov.pl, faks +48 (22)5421268.
Adres strony internetowej (URL): www.pzh.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://nizp-pzh.ezamawiajacy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://nizp-pzh.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://nizp-pzh.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://nizp-pzh.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD); świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych oraz świadczenie przez Wykonawcę 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu COTS, z podziałem na 3 zadania.
Numer referencyjny: A-AZ-22-101/12/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD); świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych oraz świadczenie przez Wykonawcę 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu COTS, z podziałem na 3 zadania.2.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach:nr 2, 2a i 2b (Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1 , 2 i 3), stanowiących integralną część SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30216110-0
72415000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 07.11.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla zadania nr 2Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:a) minimum 1 usługę analizy przedwdrożeniowej systemu informatycznego z projektem architektury systemu dla instytucji zdrowia publicznego, przy czym wartość tej usługi wynosiła co najmniej 300 000,00 PLN brutto, b) minimum 1 usługę analizy procesów biznesowych, wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych wraz z projektem architektury systemu dla jednostki administracji państwowej, przy czym wartość tej usługi wynosiła co najmniej 350 000,00 PLN brutto, c) minimum 1 usługę doradczą lub zarządzania projektem informatycznym dla klienta zewnętrznego wobec podmiotu składającego ofertę. Wartość usługi wynosiła co najmniej 120 000,00 PLN brutto,B) Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:a) Kierownik Projektu – co najmniej 1 osoba, • Posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym powszechnie uznawanym certyfikatem, np. PRINCE2 na poziomie Practitioner lub innym równoważnym • Posiada tytuł doktora nauk technicznych - (Wykonawca dołączy do oferty kopię dyplomu)• W ciągu ostatnich 3 lat zarządzał co najmniej dwoma projektami informatycznymi o wartości usługi co najmniej 120 000,00 PLN każdy.b) Ekspert ds. architektury rozwiązań informatycznych– co najmniej 1 osoba,• Posiada wykształcenie wyższe techniczne (Należy podać opis wykształcenia (uczelnia, kierunek, uzyskany tytuł)• Posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym powszechnie uznawanym certyfikatem, np. PRINCE2 na poziomie Practitioner lub innym równoważnym• Posiada publikacje dotyczące modelowania procesów oraz architektury SOA i analizy systemów informatycznych • Posiada znajomość:  metodyki projektowania architektury systemów teleinformatycznych, zapewniającej kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji  metodyki zarządzania usługami informatycznymi, posiadającej zdefiniowane procesy -  metodyki projektowania architektury korporacyjnej ▪ W ciągu ostatnich 3 lat brał udział w roli eksperta ds. architektury rozwiązań informatycznych w realizacji projektu informatycznego o wartości co najmniej 300 000. zł, dla każdego zgłaszanego projektu odrębnie obejmującego analizę wymagań i projektowanie systemu (bez uwzględnienia kosztów infrastruktury techniczno-systemowej) c) Analityk biznesowy – co najmniej 2 osoby▪ Posiada wykształcenie wyższe (Należy podać opis wykształcenia (uczelnia, kierunek, uzyskany tytuł)▪ Posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym powszechnie uznawanym certyfikatem, np. PRINCE2 na poziomie Foundation lub inny równoważny▪ Posiada minimum 2-letnie doświadczenie w branży IT ▪ Posiada doświadczenie w analizie i modelowaniu procesów biznesowych oraz identyfikowaniu wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych dla systemów informatycznych ▪ Posiada znajomość notacji BPMN na poziomie umożliwiającym opracowanie modelu procesu biznesowego w sposób zgodny ze składnią notacji ▪ Posiada praktyczną znajomość narzędzia do modelowania procesów klasy Enterprise Architect ▪ W ciągu ostatnich 3 lat brał udział w roli analityka biznesowego w realizacji co najmniej 3 projektów informatycznych o wartości co najmniej 200 000. zł, dla każdego zgłaszanego projektu odrębnie obejmującego analizę i modelowanie procesów biznesowych oraz identyfikowanie wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego (bez uwzględnienia kosztów infrastruktury techniczno-systemowej).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków zobowiązany jest wypełnić wykaz usług, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku zobowiązany jest wypełnić wykaz osób, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - w przypadku gdy Wykonawca nie dołączy do oferty dokumentu, o którym mowa w ust. 3, pkt. 2, Zamawiający samodzielnie skorzysta z dokumentu znajdującego się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia(Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie )
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.wykaz usług (Dla zadania nr 2) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 7 do SIWZ) – potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale IX, pkt 1.2.3 lit A) 2.Wykaz osób (Dla zadania nr 2), którymi dysponuje wykonawca, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ) – potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale IX, pkt 1.2.3 lit B)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Inne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Informacje dotyczące istotnych zmian postanowień zawartej umowy Zamawiający dokładnie określił w dokumentacji przetargowej (wzory umowy)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Kryteria dla poszczególnych zadań określają załączniki do Ogłoszenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD); świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych oraz świadczenie przez Wykonawcę 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)[Drukarka kodów kreskowych (termotransferowa);Skaner kodów kreskowych (czytnik);Skaner dokumentów (biurkowy A4 z automatycznym podajnikiem dokumentów);Przystawka do skanowania płaskiego A3 zintegrowana ze skanerem ;Oprogramowanie do skanera dokumentów: Kodak Alaris Capture Pro wraz z odpowiednią licencją na czas nieokreślony i z 3-letnim wsparciem producenckim lub równoważne. Współpracujące z EZD PUW;Materiały do drukarek kodów kreskowych w tym: Etykieta (termotransferowa) - 50x30 mm;Etykieta (termiczna) - 80x50 mm;Taśma (termotransferowa)- 110mm/300mb;Zestaw rolek zamiennych do skanera A4;Zamienne głowice drukujące do drukarek kodów1) kreskowych;Zestaw czyszczący do drukarek kodów kreskowych i skanerów A4;Szkolenie serwisowe z konserwacji sprzętu (dla 4 osób w siedzibie zamawiającego)]2.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach:nr 2, (Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1 ), stanowiących integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 20,00
Wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w terminie realizacji przedmiotu zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD); świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych oraz świadczenie przez Wykonawcę 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest :Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania Analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych Szt. 1 2.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach:nr 2a (Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 2 ), stanowiących integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Kompetencje zespołu skierowanego do realizacji zamówieni 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących na potrzeby wdrożenia Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD); świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy domeny problemu wraz z projektem architektury rozwiązania oraz świadczeniem Usług doradczych oraz świadczenie przez Wykonawcę 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie 18-sto miesięcznej subskrypcji standardowej, powszechnie dostępnej przez Internet platformowej usługi hostowanej typu COTS2.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach: 2b (Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 3), stanowiących integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72415000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 07.11.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
poziom SLA 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług Programisty - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług Programisty. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI