Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-01
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. ŻOŁNIERZY POW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00271959
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. ŻOŁNIERZY POW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000816084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3.belchatow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Żołnierzy POW w Bełchatowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691107335

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.11.4.) Miejscowość: Bełchatów

1.11.5.) Kod pocztowy: 97-400

1.11.6.) Województwo: łódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.11.9.) Numer telefonu: 44 632 17 92

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sp3@belchatow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http;//www.sp3.belchatow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd6573f-0986-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00233633/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. Wartość projektu to 299 979,91 zł. Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej wynosi 254 982,92 zł, ze środków Budżetu Państwa 23 998,39 zł, wkład własny 20 998,60 zł.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow - zgodnie z zapisami w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow - zgodnie z zapisami w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow - zgodnie z zapisami w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow - zgodnie z zapisami w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 198959,19 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie w pomoce dydaktyczne.

4.2.5.) Wartość części: 37551,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

30237450-8 - Tablety graficzne

38652100-1 - Projektory

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

• Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cmin/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

• Kryterium „Długość okresu gwarancji ” – waga kryterium 20%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę to 24 miesiące. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę to 48 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
Liczba punków w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) zostanie obliczona według wzoru:

G = (Go* /Gn) x 20
gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji ”
Go - długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać Wykonawca, wg kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) to 20 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

• Kryterium – „Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii” - waga kryterium 20%

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać Wykonawca, wg kryterium „Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii” (Cz) to 20 punktów, liczonych w sposób poniżej wskazany:
- Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii: od 2 -4 godzin – 20,00 pkt
- Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii: od 5 -7 godzin – 10,00 pkt
- Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii: od 8 -12 godzin – 5,00 pkt

Zadeklarowanie czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii krótszego niż od 2 -4 godzin spowoduje, iż do oceny oferty zostanie przyjęta punktacja dla przedziału od 2 -4 godzin.
Zadeklarowanie czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii innego niż przedziały wskazane przez Zamawiającego oraz powyżej przedziału od 8 do 12 godzin będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R), obliczoną na podstawie wzoru:

R = C + G + Cz

gdzie:
R - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji”
Cz - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Czas reakcji od
momentu zgłoszenia awarii”

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość okresu gwarancji ” (G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii” (Cz)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie w narzędzia TIK, w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej.

4.2.5.) Wartość części: 161407,26 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

30213100-6 - Komputery przenośne

37453300-1 - Dyski

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

• Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cmin/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

• Kryterium „Długość okresu gwarancji ” – waga kryterium 20%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę to 24 miesiące. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę to 48 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
Liczba punków w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) zostanie obliczona według wzoru:

G = (Go* /Gn) x 20
gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji ”
Go - długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać Wykonawca, wg kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) to 20 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

• Kryterium – „Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii” - waga kryterium 20%

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać Wykonawca, wg kryterium „Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii” (Cz) to 20 punktów, liczonych w sposób poniżej wskazany:
- Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii: od 2 -4 godzin – 20,00 pkt
- Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii: od 5 -7 godzin – 10,00 pkt
- Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii: od 8 -12 godzin – 5,00 pkt

Zadeklarowanie czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii krótszego niż od 2 -4 godzin spowoduje, iż do oceny oferty zostanie przyjęta punktacja dla przedziału od 2 -4 godzin.
Zadeklarowanie czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii innego niż przedziały wskazane przez Zamawiającego oraz powyżej przedziału od 8 do 12 godzin będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R), obliczoną na podstawie wzoru:

R = C + G + Cz

gdzie:
R - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji”
Cz - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Czas reakcji od
momentu zgłoszenia awarii”

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość okresu gwarancji ” (G)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii” (Cz)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy , w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający nie wymaga

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe będą wymagane na etapie realizacji zamówienia - zgodnie z dokumentacja postępowania , zamieszczoną na stronie prowadzonego postępowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w pkt XVIII ppkt 1 SWZ:

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy oraz Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;


3) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:

a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, w szczególności odpis
lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Inne zgodnie z zapisami zawartymi w dokumentacji postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami w SWZ, zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają zmianę treści umowy w następujących przypadkach:
Strony dopuszczają zmianę treści umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany oznaczenia danych Stron, a w przypadku, gdy strona umowy jest konsorcjum – zmiany lidera konsorcjum,
2) zmiany zakresu prac powierzonych Podwykonawcy, zmiany firmy Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy, zmiana taka nastąpi zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
3) przedłużenia się procedury postępowania (przedłużenie, które spowoduje zagrożenie wykonania przedmiotu umowy w terminie umownym),
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
5) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy,
6) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
7) wystąpienia sytuacji, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego (o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego),
8) wystąpienia, po zawarciu umowy zmian przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji umowy.

Terminy ustalone w projektach umów mogą ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) przedłużenia się procedury postępowania (przedłużenie, które spowoduje zagrożenie wykonania przedmiotu umowy w terminie umownym),
2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
3) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy,
4) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
5) wystąpienia sytuacji, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego (o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego),
6) wystąpienia, po zawarciu umowy, zmian przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji umowy.


Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

. Podstawy wykluczenia z postępowania
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku
do których zachodzi którakolwiek z okoliczności określonych w:
- art. 108 ust. 1 PZP;
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.

Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawców, w stosunku
do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 109 ust. 1 PZP,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej zewnętrznej i wewnętrznej Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość dłuższej współpracy do wykonania duże obiekty min. 1000m . Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI