Dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych ser

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027319
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875629595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowosadko@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SP ZOZ

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b03775-9388-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005252/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Zabezpieczenie infrastruktury informatycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl.13.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.13.3. NaPlatformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ” Dostawa, montaż serwerów i macierzy orazmigracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy – znak sprawy: 3/PN/MN/2021.13.4.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący.13.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniumusi posiadać konto na Platformie.13.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobęupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego,podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.13.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:13.8. podpisiezaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020 poz. 346);13.9.podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U.2020 poz. 332).13.10. ZaleceniaZamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:13.11. dokumenty sporządzone iprzesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym wformacie PAdES;13.12. dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc,.docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacieXAdES;13.13. do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmuSHA-2 (lub wyższego).13.14. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjnepozwalające na korzystanie z Platformy:13.15. stały dostęp do sieci Internet;a) posiadanie dowolnej iaktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),b) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnymWindows 7 (lub nowszym) albo Linux,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platformawspółpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych(Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),13.16. włączonaobsługa JavaScript oraz Cookies.13.17. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.13.18. Zamawiającyokreśla następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:13.19. załączony iprzesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępnydla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej.Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;a) oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;13.20.o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.13.21. Wpostępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są zapośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomieńoraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia naPlatformie.13.22. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się podrygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy,podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/PN/MN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy w ilościach, asortymencie i o parametrach określonych w załączniku nr 5 i 6 do SWZ .5.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Opis ten należy odczytywaćwraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty wpostępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7.2. Opis techniczny/foldery/ karty katalogowe oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ichwszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagańZamawiającego określonych w niniejszej SWZ. W przypadku braku niektórych parametrów nakarcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu luboświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu parametrówwymaganych. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należyprzedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy.7.3. Załącznik nr 5 do SWZ –formularz asortymentowo – cenowy 7.4. Załącznik nr 6 – parametry techniczne7.5. Załącznik nr7 – Klauzula poufności

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na potwierdzenie że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymaganiaoraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:Opistechniczny/foldery/ karty katalogowe oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkichparametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagańZamawiającego określonych w niniejszej SWZ. W przypadku braku niektórych parametrów nakarcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu luboświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu parametrówwymaganych. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należyprzedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy.Załącznik nr 6 – parametrytechniczneZałącznik nr 7 – Klauzula poufności

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ wypełniony i podpisany przez osobęupoważnioną do reprezentowania wykonawcy.Opis przedmiotu Zamówienia/ parametrytechniczne załącznik nr 6 do SWZ wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną doreprezentowania wykonawcy. Nie należy wprowadzać zmian do załącznika, wykonawca winiennanieść tylko w formie uwagi informacje związane ze zmianami wynikającymi z odpowiedzi nazapytania. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.Opistechniczny oferowanego sprzętu / foldery/ karty katalogowe wraz ze wskazaniem ich wszystkichparametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagańZamawiającego określonych w niniejszej SWZ. W przypadku braku niektórych parametrów nakarcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu luboświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu parametrówwymaganych. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należyprzedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy.Formularz asortymentowo –cenowy – załącznik nr 5 do SWZKlauzula poufności – załącznik nr 7Pełnomocnictwo, o którymmowa w pkt. 10.2 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ipowinno ono zawierać w szczególności wskazanie:12.3. postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;12.4. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;12.5. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.12.6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, JEDZ, składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzająbrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, wjakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15

2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę umycie 3 okien (3x2 kwatery plus drzwi balkonowe) 7 maja tj. wtorek od 9:00 - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę umycie 3 okien (3x2 kwatery plus drzwi balkonowe) 7 maja tj. wtorek od 9:00. Oprócz tradycyjnego odczyszczenia okien (odkurzenie + windex) trzeba oczyścić ramy z żółtego nalotu dwoma środkami chemicznymi jeden na bazie acetonu. Zapewniam środki czyszczące, odkurzacz, drabinkę, rękawice ochronne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI