Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875629595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowosadko@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b03775-9388-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005252/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zabezpieczenie infrastruktury informatycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl.13.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.13.3. NaPlatformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ” Dostawa, montaż serwerów i macierzy orazmigracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy – znak sprawy: 3/PN/MN/2021.13.4.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący.13.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniumusi posiadać konto na Platformie.13.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobęupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego,podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.13.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:13.8. podpisiezaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020 poz. 346);13.9.podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U.2020 poz. 332).13.10. ZaleceniaZamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:13.11. dokumenty sporządzone iprzesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym wformacie PAdES;13.12. dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc,.docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacieXAdES;13.13. do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmuSHA-2 (lub wyższego).13.14. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjnepozwalające na korzystanie z Platformy:13.15. stały dostęp do sieci Internet;a) posiadanie dowolnej iaktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),b) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnymWindows 7 (lub nowszym) albo Linux,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platformawspółpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych(Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),13.16. włączonaobsługa JavaScript oraz Cookies.13.17. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.13.18. Zamawiającyokreśla następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:13.19. załączony iprzesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępnydla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej.Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;a) oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;13.20.o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.13.21. Wpostępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są zapośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomieńoraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia naPlatformie.13.22. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się podrygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy,podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 11/PN/MN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż serwerów i macierzy oraz migracja danych z obecnie używanych serwerów/macierzy w ilościach, asortymencie i o parametrach określonych w załączniku nr 5 i 6 do SWZ .5.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Opis ten należy odczytywaćwraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.