Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa licencji oprogramowania JetBrains lub równoważnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
1.3.) Oddział zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384298430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojki 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-072
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: procurement@sanoscience.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sano.science
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa licencji oprogramowania JetBrains lub równoważnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207ace75-ebe5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Międzynarodowej Agendy Badawczej (FNP, POIR); nr umowy MAB PLUS/2019/13 Projekt ISW ( H2020, Digital transformation in health and care); nr umowy: 101016503
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo
Za datę wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji w postaci elektronicznej, przyjmuje się datę ich
złożenia/wysłania na Platformie.
Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy znajdują się na stronie Platformy w:
- instrukcjach dla wykonawców „platformazakupowa.pl” OpenNexus dostępnych pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
- Regulaminie platformazakupowa.pl dostępnym pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu Wykonawca może skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta
platformazakupowa.pl, pod numerem 22 101 02 02, adres mailowy: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zakupowej (nie dotyczy składania i wycofania ofert) odbywa się za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo, wszelkie dokumenty w
postępowaniu składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy jako załączniki.
Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków
komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych osobowych Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem
danych osobowych jest Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej –Międzynarodowa Fundacja Badawcza z
siedzibą w (30-072) Kraków, KRS 0000797490, NIP 6772446472, REGON 38429843000000. Administrator wyznaczył Inspektora
Ochrony Danych Osobowych p. Michała Kosobudzkiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@sanoscience.org.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o
przepisy PZP oraz inne podmioty realizujące zadania na rzecz Zamawiającego czy też podmioty, którym Zamawiający jest
zobowiązany udostępnić przedmiotowe dane osobowe z uwagi na obowiązujące powszechnie przepisy prawa w tym do organów
publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących
zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów
prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane
w imieniu administratora danych osobowych
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO;
2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz do organu nadzorczego w państwie członkowskim
swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, który odpowiedział na ogłoszenie o zamówieniu publicznym.
Zamawiający będzie przetwarzał kategorie danych osobowych podane w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu publicznym, w
szczególności dane kontaktowe, ewentualnie dane potwierdzające określone kwalifikacje czy też miejsce zatrudnienia jak i dane
identyfikujące.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 42/2022/Z
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12-miesiecznych licencji oprogramowania:
f) JetBrains All Products Pack - 6 sztuk
g) JetBrains PyCharm Professional Edition - 9 sztuk
h) JetBrains RubyMine - 1 sztuka
i) JetBrains CLion - 1 sztuka
j) JetBrains WebStorm - 1 sztuka
lub równoważnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ kryteria równoważności znajduje się w zał. nr 1 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Ocena równoważności ofert dokonywana będzie przez Zamawiającego w oparciu o kryteria równoważności opisane w
załączniku nr 1 do SWZ.
Za równoważne uznane zostaną licencje spełniające co najmniej wymagania techniczne i funkcjonalne wskazane w
załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca składający ofertę równoważną zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą szczegółowy opis oferowanego
rozwiązania równoważnego wraz z dowodami potwierdzającymi, iż oferowane rozwiązanie posiada co najmniej
funkcjonalności wskazane w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyjęte kryteria oceny ofert:
Cena - waga kryterium 100%
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Brak
wymagań
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Brak wymagań
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę równoważną zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) szczegółowy opis oferowanego rozwiązania równoważnego,
b) dowody potwierdzające, iż oferowane rozwiązanie posiada co najmniej funkcjonalności wskazane w załączniku nr 1 do
SWZ. Dowodami o których mowa są specyfikacje techniczne producenta, karty katalogowe producenta lub inne
równoważne dokumenty
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na zawartość oferty składa się wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz szczegółowy formularz ofertowy,
sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i 2a do SWZ, który stanowić będzie treść oferty;
Do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, którego treść określa załączniki nr 3 do SWZ;
b) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający
żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt b), jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ppkt b), Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i w swej treści zawierać wskazanie
niniejszego postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie
umowy.
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia
2) oferta musi być podpisana w sposób, prawnie wiążący wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z
treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem określonych w niniejszym paragrafie warunków ich wprowadzenia:
1) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako nadzwyczajne okoliczności niezależne od Stron, których nie można było
przewidzieć, jak m.in.: wojna, stany wyjątkowe, strajki generalne, blokady, embargo, działania sił przyrody o charakterze
klęsk żywiołowych jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, pożary, epidemie, pandemie itp., co uniemożliwia wykonanie co
najmniej części lub całości Przedmiotu Umowy;
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację U mowy, w
szczególności przepisów normujących wysokość stawki podatku VAT w odniesieniu do części wynagrodzenia, której zmiana
dotyczy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni