Dostawa, instalacja i modernizacja zestawów do rejestrowania przebiegu rozprawy sądowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, instalacja i modernizacja zestawów do rejestrowania przebiegu rozprawy sądowej w oparciu o system ReCourt dla SO w Rybniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Rybniku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00229421
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, instalacja i modernizacja zestawów do rejestrowania przebiegu rozprawy sądowej w oparciu o system ReCourt dla SO w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384782901

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 33

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0327840425

1.5.8.) Numer faksu: 0327840499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rybnik.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rybnik.so.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, instalacja i modernizacja zestawów do rejestrowania przebiegu rozprawy sądowej w oparciu o system ReCourt dla SO w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3664d6d-2b40-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018693/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa, instalacja i modernizacja zestawów do rejestrowania przebiegu rozprawy sądowej w oparciu o system ReCourt dla sądu okręgowego w Rybniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO):
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sądu Okręgowego
w Rybniku, ul. Piłsudskiego 33, 44-200 Rybnik, tel. 32 78-40-491, adres e-mail: dyrektor@rybnik.so.gov.pl;
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować telefonicznie lub elektronicznie w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych:
tel.: 32 78-40-446, e-mail: iod@rybnik.so.gov.pl;
3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie i w oparciu o art. 6 lit. b, c oraz przepisów szczególnych, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcie i realizacja umowy;
5. Administrator będzie przetwarzał wyłącznie niezbędne dane osobowe.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby i podmioty, którym udostępnia się dokumentację postępowania na podst. art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
7. Pani/Pana dane osobowe przechowywane są zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy jest dłuższy, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
8. Dla ofert wybranych dane osobowe są przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikające z obowiązku prawnego (przepisów szczególnych), w zależności od celu
w jakim dane były przetwarzane lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń;
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów, o których mowa
w pkt 4;
10. Administrator danych nie podejmuje decyzji co do danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania;
11. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, z wyłączeniem sytuacji wynikających z zobowiązań prawnych;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie RODO ma Pani/Pan prawo do:
a) art. 15 – dostępu do treści swoich danych,
b) art. 16 – sprostowania danych, przy czym sprostowanie nie może wpłynąć na:
• integralność protokołu postępowania oraz jego załączników,
• wynik zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
• postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
c) art. 18 – żądania ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
13. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – żądania usunięcia danych osobowych,
b) art. 20 RODO – żądania przeniesienia danych osobowych
c) art. 21 RODO – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2360/TP/05/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i modernizacja zestawów do rejestrowania przebiegu rozprawy sądowej w oparciu o system ReCourt dla sądu okręgowego w Rybniku wraz ze świadczeniem usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu w okresie udzielonej gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.7.) Kolejność kryterium: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy błędów w oprogramowaniu oraz awarii sprzętu w okresie udzielonej gwarancji

4.3.7.) Kolejność kryterium: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegającą na dostawie, montażu i wdrożeniu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych wykonane na podstawie jednej umowy o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz oferty, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w przypadkach określonych w art. 455 uPzp.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie ustalono inaczej.
3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
3.1. zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
3.1.1. zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
3.1.2. niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.1.3. przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego, że:
3.1.3.1. wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
3.1.3.2. Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn;
3.1.4. przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert, o których mowa w SWZ
3.2. zmiany części składowych zaoferowanego Urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
3.2.1. zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
3.2.2. pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.2.3. zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rybnik: Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rybnik: Remont mieszkania przy ul. Ks. Jośki 27b/7 na cele repatriacyjne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa dwóch systemów światłowodowych dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Białymstoku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI