„Dostawa i wdrożenie serwera backupu i biblioteki taśmowej oraz systemu UTM (firewall)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i wdrożenie serwera backupu i biblioteki taśmowej oraz systemu UTM (firewall) w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-13
  • Zamawiający"CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00430256
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i wdrożenie serwera backupu i biblioteki taśmowej oraz systemu UTM (firewall) w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 2240146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia2@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i wdrożenie serwera backupu i biblioteki taśmowej oraz systemu UTM (firewall) w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13452a15-6374-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w Załączniku Nr 11 w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/31/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i wdrożenie serwera backupu i biblioteki taśmowej oraz systemu UTM (firewall) w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w „Centrum Medycznym w Łańcucie” Sp. z o. o. w ramach środków pochodzących z funduszu przeciwdziałania Covid-19” zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikami Nr 3 do Specyfikacji pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych”.
3. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki na ten cel nie zostaną mu przyznane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:


Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena
C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (60%)
Cena oferty badanej

Jednostka miary tego kryterium – PLN


Cena (brutto) za poszczególny pakiet (zadanie) musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

b) Okres gwarancji (OG):

Każda oferta w kryterium okres gwarancji (OG) przez każdego członka komisji przetargowej otrzyma następującą ilość punktów:

1) gwarancja na okres 36 miesięcy – 20,00 pkt.
2) gwarancja na okres 42 miesiące – 40,00 pkt.
3) gwarancja na okres 48 miesięcy – 60,00 pkt.
4) gwarancja na okres 54 miesięcy – 80,00 pkt.
5) gwarancja na okres 60 miesięcy – 100,00 pkt.

Jednostka miary tego kryterium – pełne miesiące

Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (40 %).

Oferty z krótszym niż 36 miesięcznym okresem gwarancji oraz dłuższym niż 60 miesięcznym okresem gwarancji oraz oferty, w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dotyczącego okresu gwarancji zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert.

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Realizacja zamówienia w pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 57 oraz art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp, tj.:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia w tym zakresie wymagania, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki jeśli:
− w ostatnich 3 latach wykonał co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było m.in. dostawa UTM o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda dostawa.
− dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wdrożeniowiec (minimum 2 osoby) na stanowisku wdrożeniowców, z których każda w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace wdrożeniowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik
Nr 4A do Specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik
Nr 4A do Specyfikacji.
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 4B do Specyfikacji.
3. Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz. U. poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.



Wraz z ofertą należy złożyć aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe tj.:
1) Dokumentów dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
b) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane tj. Wykonawca powinien wykazać, że posiada doświadczenie w wykonaniu, co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem były UTM o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto każda z dostaw oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie – powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik Nr 6 – zgodnie z zapisami rozdziału XI pkt II ppkt 4. 1) a) niniejszej SWZ.
c) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania co najmniej 2 osobami pełniącymi funkcję wdrożeniowców – Załącznik Nr 7 – zgodnie z zapisami rozdziału XI pkt II ppkt 4. 1) b) niniejszej SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Firmowych materiałów informacyjnych producenta, np. karty katalogowe lub karty techniczne lub karty charakterystyki dla oferowanych produktów (sprzętu informatycznego) itp. Dokumenty te muszą być sporządzone w języku polskim i mają potwierdzać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania opisane w Załącznikach Nr 3 do SWZ, tj. Zestawienie parametrów technicznych. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy – Załączniki Nr 8 do oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Firmowych materiałów informacyjnych producenta, np. karty katalogowe lub karty techniczne lub karty charakterystyki dla oferowanych produktów (sprzętu informatycznego) itp. Dokumenty te muszą być sporządzone w języku polskim i mają potwierdzać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania opisane w Załącznikach Nr 3 do SWZ, tj. Zestawienie parametrów technicznych. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy – Załączniki Nr 8 do oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy sporządzony, według wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji i podpisany przez Wykonawcę.
2. Formularz asortymentowo – cenowy, według wzoru określonych w Załączniku Nr 2 (excel)
3. Zestawienie wymaganych parametrów technicznych (załączniki nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, według wzorów określonych w załącznikach Nr 3÷3.3.

UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Załącznika nr 1 i Załącznika Nr 2 oraz Załączników 3, 3.1, 3.2, 3.3 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z opisem zawartym w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w projektowanych postanowieniach umowy w paragrafie 11 w (załączniku 10) do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy oleju napędowego do celów opałowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łańcut: Przebudowa drogi gminnej - boczna ul. Dąbrowskiego w Łańcucie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa przełączników sieciowych z wyposażeniem oraz punktów dostępowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa i wdrożenie platformy językowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI