Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego FZ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTorzym
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-09-28
  • ZamawiającyLubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno - Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00405461
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego FZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno - Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080467187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Torzym

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-235

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 683416300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.zarzadu@szpitaltorzym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego FZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f24b50e-57a2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/820923

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/820923

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.382.DN.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego zainstalowanego u Zamawiającego w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa poprzez dostawę i montaż poniższego asortymentu oraz uruchomienie, konfiguracja i przeszkolenie personelu z obsługi sprzętu i oprogramowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1). zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2). uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3). sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4). zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum:

a) przynajmniej 2 usługi obejmujące dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegające na budowie środowiska obejmującego budowę klastra HA urządzeń brzegowych (firewalli) wraz z ich wdrożeniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 250 000,00 zł,
b) przynajmniej 2 usługi obejmujące wdrożenie SIEM, oferującego funkcjonalności XDR, w jednostkach ochrony zdrowia, o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł.

2) Wykonawca posiada certyfikat na zgodność z PN-EN ISO/IEC 27001 w zakresie projektowania, sprzedaży i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych lub równoważny.

3) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:
– 3 specjalistami inżynierami posiadającymi uprawnienia inżyniera rozwiązań producenta dostarczanych urządzeń infrastruktury sieciowej o statusie min. Network Professional lub równoważny,
– 1 specjalistą posiadającym certyfikat Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. ) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
3. Wykaz zrealizowanych usług (wzór własny Wykonawcy).
4. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia z udokumentowanym doświadczeniem oraz właściwymi uprawnieniami (wzór własny wykonawcy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie:
1) zmiany (wydłużenia) okresu realizacji Umowy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających terminową realizację Umowy;
2) zmiany Umowy w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego/nazwy produktu stanowiącego Przedmiot Umowy, w szczególności w przypadku zaprzestania jego produkcji, przy zachowaniu wymaganych przez Zamawiającego właściwości i parametrów;
3) zmiany w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony sprzęt powodujący wycofanie dotychczasowego;
4) zmiany w przypadku obniżenia ceny przez producenta urządzenia lub samego Wykonawcę;
5) zmiany w przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą kwoty Przedmiotu Umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona/ne lub podwyższona/ne kwota/y Przedmiotu Umowy oraz całkowita wartość Przedmiotu Umowy, przy czym stała pozostaje kwota netto, a zmianie ulega kwota brutto.
2. Zmiany Umowy mogą być dokonane na podstawie art 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, Strona, która powołuje się na te okoliczności obowiązana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni roboczych od jej zaistnienia, zawiadomić o danej okoliczności drugą Stronę. Zaniechanie obowiązku określonego w zdaniu poprzedzającym stanowi podstawę odmowy zmiany Umowy, chyba że konieczność zmiany wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-28 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/820923

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie (przepisanie) strony simplycoton.com na nowy CMS- Stary Kisielin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania13-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie (przepisanie) strony simplycoton.com na nowy CMS, np. Wordpress. Wygląd strony może zostać bez zmian, ewentualnie drobne poprawki. Główny cel to wygodne panel administracyjny, którego obecnie nie ma oraz optymalizacja strony. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI