Dostawa i wdrożenie platformy środowiska pracy awaryjnej oraz centrum kopii zapa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wdrożenie platformy środowiska pracy awaryjnej oraz centrum kopii zapasowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-09-29
  • ZamawiającyWielospecjalistyczny Szpital w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00407886
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie platformy środowiska pracy awaryjnej oraz centrum kopii zapasowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital w Ostrowcu Świętokrzyskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: K. Szymanowskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie platformy środowiska pracy awaryjnej oraz centrum kopii zapasowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec51688-5873-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150184/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 dostawa i wdrożenie platformy środowiska pracy awaryjnej oraz centrum kopii zapasowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe
środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa
bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z Rodz. XVI swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Sprawa ZP/28/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie platformy środowiska pracy awaryjnej oraz centrum kopii zapasowej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zatrudnienie
1) inżyniera posiadającego certyfikat systemu baz danych Oracle, potwierdzający posiadanie kompetencji technicznej w zakresie wdrażania, konfiguracji oraz migracji środowiska bazodanowego firmy ORACLE, osoba musi również posiadać doświadczenie w zakresie konfiguracji lub migracji środowiska baz danych ORACLE wykonane min. w 3 różnych placówkach ochrony zdrowia, w okresie maks. ostatnich 3 lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia.
2) oraz przynajmniej jeden inżynier systemowy posiadający doświadczenie w wykonaniu konfiguracji środowiska wirtualizacji Vmware Vsphere oraz systemu backup w min. 3 różnych placówkach ochrony zdrowia w okresie maks. ostatnich 3 lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia
3) Wykonawca w ostatnich 3 latach przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia, zrealizował minimum 3 różne dostawy sprzętu serwerowego oraz usługi wdrożenia i konfiguracji systemu wirtualizacji wraz z systemem kopii zapasowej (każda realizacja na podstawie odrębnej umowy) na kwotę min. 300 000 zł brutto każda realizacja. W zakresie dostarczanego sprzętu każda z dostaw musi potwierdzać dostawę zestawu urządzeń takich jak serwery oraz oprogramowanie wirtualizacji – załącznik nr 6

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) wykaz skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdz. II ust. 2 pkt. 4 swz – załącznik nr 5.
3) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
2. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę
wspólną.
3. wykaz skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdz. II ust. 2 pkt. 4 swz – załącznik nr 5.
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt. 5) SWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa.
6. potwierdzenie spełniania parametrów - załącznik nr 1 do swz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa - Biała
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrowiec Świętokrzyski: Remont drogi powiatowej nr 1622T w miejscowości Jędrzejów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: TP.D.DI.42.23 Rozbudowa infrastruktury systemu kopii zapasowej oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI