IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego WER, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego WER lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 4) Niemożliwym będzie dostarczenie wyspecyfikowanego na etapie oferty sprzętu z powodu utrudnień w dostępie na rynku.. W takim przypadku w cenie wskazanej w ofercie Wykonawca może dostarczyć inny produkt – jednak nie gorszy niż ten zaoferowany pierwotnie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-18, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujmy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający określony w § 1. Z inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej iod@ibe.edu.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wskazanego na stronie tytułowej, prowadzonym w trybie określonym w §2; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Szafa serwerowa z osprzętem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafa serwerowa z osprzętem - 1 szt. 1.1 Cechy 1.1.1 Szafa rack 1.1.2 szerokość 19 cali 1.1.3 wysokość 42u 1.1.4 głębokość 1m 1.1.5 Drzwi przednie szklane, z zamkiem 1.1.6 drzwi tylne metalowe z zamkiem 1.1.7 Panele boczne z zamkiem 1.1.8 Przepust kablowy szczotkowy montowany od góry 1.1.9 Złożona - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia szafy rack 42U w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego. 1.2 Wyposażenie i gwarancja 1.2.1 Panel wentylatorów na dachu szafy (4 wentylatory, termostat, przewód zasilający) 1.2.2 Półka 19 cali mocowanie przednie (3U) 1.2.3 Zestaw 4 kółek 1.2.4 Szuflada na dokumenty 19",1U 1.2.5 Szuflada na zapasowe patchcordy 19" 1.2.6 organizer kabli poziomy 1U 1.2.7 organizer kabli pionowy (2 SZT) 1.2.8 Szpula zapasu kabla (2szt) 1.2.9 Opaska rzepowa do kabli 1.2.10 szyna wyrównawcza 1.2.11 zestaw przewodów uziemiających do szaf 1.2.12 oświetlenie LED 1.2.13 listwa zasilająca 19cali 9 gniazd (2sz wtyk CEE 7/7, gniazda CEE E/F z włącznikiem i zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym) 1.2.14 dokumentacja 1.2.15 Gwarancja 36 miesięcy (door-to-door) 1.3 Cena obejmuje: 1.3.1. Zakup i dostawę w miejsce wskazane przez Zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie, ul. Górczewska 8 1.3.2. Wniesienie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30233161-7, 32400000-3, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3291,18
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zasilacz awaryjny UPS do szafy serwerowej 19 cali, 6kVA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zasilacz awaryjny UPS do szafy serwerowej 19 cali, 6kVA (1 szt.) 2.1 Cechy: 2.1.1 Zasilany 1 fazowo; 2.1.2 True On-Line Double Conversion; 2.1.3 Zarządzalny przez sieć (http(s), snmp) oraz z panelu lcd; 2.1.4 Zimny start, bypass automatyczny i manualny; 2.1.5 Odporność na przeciążenie falownika 150% znamionowego przez minimum 60s; 2.1.6 Moc pozorna 6kVA 2.1.7 Minimalny czas podtrzymywania na 100% mocy 15 minut, na 50% mocy 40 min. 2.2 Wyposażenie i gwarancja 2.2.1 Akcesoria do montażu w szafie rack 2.2.2 Wyjście – listwa PDU 19” min 6 gniazdek CEE Typ E/F (CEE 7/7 „Francuska”/ „niemiecka”, „schuko”) (możliwe stosowne przejściówki) 2.2.3 Patchcord RJ45 (8P8C) Cat. 6 albo wyższej - 2m 2.2.4 Dokumentacja i oprogramowanie 2.2.5 Gwarancja 36 m-cy od momentu montażu (door-to -door w tym na akumulatory) 2.2.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie dodatkowego modułu bateryjnego 2.3 Cena obejmuje: 2.3.1 Zakup z dostawą Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie, ul. Górczewska 8 2.3.2 Wniesienie (poziom -1) 2.3.3 Montaż w szafie rack.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9062,67
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Małe zasilacze awaryjne 500-800VA(UPS) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Małe zasilacze awaryjne 500-800VA(UPS) (5 szt.) 3.1 Cechy 3.1.1 Zasilany 1 fazowo 3.1.2 Line interactive z AVR 3.1.3 Zimny start 3.1.4 Moc pozorna 500-800VA 3.1.5 Czas podtrzymywania na 100% mocy min 2 minuty, na 50% mocy min 7 minut 3.1.6 Minimum 2 gniazd CEE Typ E/F (CEE 7/5, CEE 7/3) - albo IEC 60320 C13 z przejściówką 3.2 Wyposażenie i gwarancja 3.2.1 Stosowny kabel zasilający (o ile nie jest wbudowany) oraz min 2 szt przejściówki IECC13 -CEE 7/7 (jeśli gniazda IEC C13) 3.2.2. dokumentacja 3.2.3 Gwarancja 36 m-cy od momentu montażu (door-to-door, w tym na akumulatory) 3.3 Cena obejmuje zakup z dostawą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 927,54
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Listwy zasilające (PDU) zarządzane przez sieć - opcja |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup listew zasilających (PDU) zarządzalnych przez sieć (4 szt.). Opcja dotyczy zakupu dodatkowych 2 sztuk listew zasilających. 4.1 Cechy 4.1.1. Zasilanie 1 fazowe, 12-16A (klasyczna wtyczka CEE Typ E/F (CEE 7/7). Przewód zasilający nie musi być na stałę połaczony z PDU, jadnak musi być w zestawie. 4.1.2 min 5 gniazd CEE Typ E/F („Francuska”/ „niemiecka”, „schuko”) lub IEC 60320 C13 o obciążalności min 6A na gniazdo. 4.1.3 zarządzany przez sieć Ethernet (https/snmp/ssh) 4.1.4 sterowanie każdym gniazdem osobno 4.1.5 Dodatkowe złącze do czujników monitorowania szafy 4.1.6 Obsługa protokołów http(s) i SNMP 4.1.7 możliwość programowania zdarzeń czasowych 4.1.8 możliwość wysyłania powiadomień (email) z alarmami 4.1.9 zapamiętanie ustawień/stanu w przypadku utraty zasilania 4.2 Wyposażenie i gwarancja 4.2.1 akcesoria do montażu w szafie rack 4.2.2 dokumentacja i oprogramowanie 4.2.3 gwarancja 36 m-cy door-to-door 4.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7829,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) wraz z wyposażeniem dodatkowym + serwer kasetowy (blade) kompatybilny z obudową |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) - wraz z wyposażeniem dodatkowym (1 szt. ) + serwer kasetowy (blade) kompatybilny z obudową ( 1szt.) Zamawiający informuje: Na wyposażeniu serwerowni Zamawiającego znajdują się serwery kasetowe (blade) Dell M630. W celu zapewnienia bezkolizyjnej pracy sprzętu po rozbudowie serwerowni, Wykonawca winien dostarczyć obudowę (chassis) kompatybilną z posiadanymi przez Zamawiającego serwerami blade wraz z wyspecyfikowanym wyposażeniem oraz dodatkowy serwer kasetowy kompatybilny z obudową. I. Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) wraz z wyposażeniem dodatkowym – wymagane parametry techniczne – 1 szt. 5.1 Wyposażenie i gwarancja 5.2.1 3x Zasilacz (PSU) 240V 2360 albo 2700W wraz z przewodami 5.2.2 Moduł zdalnego zarządzania CMC [Chassis Management Controller], wraz z patchordem cat. 6 UTP 2m. 5.2.3 Moduł iKVM wraz z patchcordem cat 6- 2m. 5.2.4 Moduł gigabit ethernet pass-thru z 6 patchordami cat 6 - 2m 5.2.5 Zestaw akcesoriów montażowych do szafy rack 19” 5.2.6 36 miesięcy podstawowej gwarancji producenta, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia 5.2.7 Dokumentacja i oprogramowanie 5.2 Cena obejmuje: zakup i dostawę II. Serwer kasetowy (blade) (1 szt.) Zakup serwera kasetowego zapewniającego możliwość pełnej sprzętowej współpracy z obudową wyspecyfikowaną w części 5 zamówienia. Zamawiający jest w posiadaniu serwerów kasetowych M630. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie kompatybilnej obudowy dla posiadanej infrastruktury. 5.4.1 Cechy: 5.4.1.1 Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów cztero-, sześcio-, ośmio-, dziesięcio-, dwunasto-, czternasto-, szesnasto-, osiemnasto-, dwudziesto-, dwudziesto-dwu, dwudziesto-cztero oraz dwudziesto-ośmiordzeniowych. 5.4.1.2 Dwa procesory ośmiordzeniowe min. 1.7GHz klasy x86 dedykowane do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiające osiągnięcie wyniku min.(Passmark 6900 punktów). Zamawiający wymaga, aby wykonawcy załączyli do oferty wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/ udokumentowujacy wynik punktowy w teście na dzień sporządzenia oferty potwierdzający spełnianie wymogu minimalnego na poziomie min. 6900 punktów w teście Passmark CPU. 5.4.1.3 min. 2x 16GB pamięci RAM, w modułach dwubankowych 5.4.1.4 Kontroler RAID, (12Gbit/s SAS, 6Gbit/s SAS/SATA, obsługa RAID10) 5.4.1.5 Min. 2x 300GB 10K RPM SAS/SATA SSD 6Gbps 512n 2.5in Hot-plug Hard Drive 5.4.1.6 Dodatkowa karta sieciowa do obudowy kasetowej, 4x1GbE 5.4.1.7 Karta zarządzająca - Niezależna od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego umożliwiająca: - zdalny dostęp do graficznego interfejsu Web karty zarządzającej - zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera (m.in. prędkości obrotowej wentylatorów, konfiguracji serwera, ) - szyfrowane połączenie (SSLv3) oraz autentykacje i autoryzację użytkownika - możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów - wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury - wsparcie dla IPv6 - wsparcie dla: SNMP; IPMI2.0, VLAN tagging, Telnet, SSH - możliwość zdalnego monitorowania w czasie rzeczywistym poboru prądu przez serwer - możliwość zdalnego ustawienia limitu poboru prądu przez konkretny serwer - integracja z Active Directory - możliwość obsługi przez dwóch administratorów jednocześnie - wysyłanie do administratora maila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej, - możliwość zablokowania rekonfiguracji serwera i aktualizacji firmware przez jednego administratora w przypadku, gdy jest wielu administratorów, - automatyczne przywracanie ustawień serwera, kart sieciowych, BIOS, wersji firmware w przypadku awarii i wymiany któregoś z komponentów (w tym kontrolera RAID, kart sieciowych, płyty głównej) zapisanych na dedykowanej pamięci flash wbudowanej na karcie zarządzającej. 5.4.1.8 Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca rozdzielczość min. 1280x1024 5.4.1.9 Obsługa RAID 10, 5.4.1.10 zapewnienie obsługi otwartego systemu operacyjnego linux ( np. Debian, Ubuntu) 5.5.Wyposażenie i gwarancja 5.5.1 Dokumentacja i oprogramowanie 5.5.2 Min. 3 lat podstawowej gwarancji producenta, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. 5.6 Cena obejmuje: zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48820000-4, 30233161-7, 30214000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32733,96
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Macierz Fibre Channel (1 szt.) oraz Przełącznik (switch) Fibre Channel -opcja |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Macierz Fibre Channel (1 szt.). Zamawiający przewiduje dodatkowy zakup 1 przełącznika (switch) Fibre Channel w ramach opcji. I. Macierz Fibre Channel 6.1 Cechy: 6.1.1 Rack 19”, 2U 6.1.2 12x kieszenie na dyski 3,5” SAS/SATA 6.1.3 min 2 interfejsy FC 8Gbit (LC 50/125um OM3, Duplex) 6.1.4 min 2 interfejsy Gigabit Ethernet RJ45 dla iSCSI +1 dla zarządzania (razem 3), 6.1.5 2x zasilacze sieciowe (redundantne)wraz z przewodami 6.1.6 Obsługa protokołów FC i iSCSII, 6.1.7 zarządzalny przez sieć (HTTP(S), SNMP) 6.1.8 Podtrzymywanie bateryjne pamięci cache 6.1.9 Macierz obsługuje dyski bez dedykowanego firmware producenta 6.2 Wyposażenie i gwarancja 6.2.1 akcesoria do montażu w szafie rack 6.2.2 patchcordy ethernet RJ45 cat. 6 albo wyższej (3 szt x 2m) i Fibre Channel (LC, 50/125um, OM3, duplex) (2szt x 2m) 6.2.3 (jeśli konieczne) moduły światłowodowe do karty FC (LC, duplex, min 2 sztuki) 6.2.4 dokumentacja i oprogramowanie 6.2.5 36 miesięcy gwarancji door-to-door 6.3 Cena obejmuje zakup, dostawę II. Przełącznik (switch) Fibre Channel 6.4 Cechy 6.4.1 Do montażu w szafie rack 19” 1-2U 6.4.2 Min 16 portów Fibre Channel 8Gb (albo wyższej) (SFP/SFP+ i moduły LC) (wraz z wymaganymi licencjami oraz modułami SFP jeśli konieczne, nie wymagane są licencje full-fabric ani trunk) 6.4.3 Zarządzalny przez sieć (HTTP(s), SNMP) 6.5 Wyposażenie i gwarancja 6.5.1 z akcesoriami montażowymi w szafie rack 6.5.2 z przewodami zasilającymi 6.5.3 z min 16 modułami światłowodowymi 6.5.4 z 16szt patchcordami FC (LC, 50/125um, OM3 duplex,min. 2m) 6.5.5 wymagane licencje (obsługa 16 portów) 6.5.6 dokumentacja i oprogramowanie 6.5.7 Gwarancja 36 miesięcy door-to-door 6.6 Cena obejmuje dostawę i transport
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30233141-1, 48820000-4, 30234000-8, 30214000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 49582,55
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
Panel LCD do diagnostyki i konfiguracji (w Macierzy Fibre Channel) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - centralka z czujnikami |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - centralka z czujnikami (1szt. centralka + 5 szt. czujników opisanych poniżej) 7.1 Cechy: 7.1.1 Jednolity, modułowy system monitorowania warunków w serwerowni (jednolity -oznacza, że centrala i czujniki tworzą jeden system) z wyjątkiem zamka szyfrowego/kontrolera dostępu o którym niżej 7.1.2 monitorowanie IP po SNMP, rsyslog i http(s), 7.1.3 min 1 port ethernet, 7.1.4 centralka obsługuje 8 czujników analogowych i 8 czujników na szynie CAN albo analogicznej 7.1.5 możliwość montażu modemu GSM, zasilanie 240V wraz z kablem zasilającym 7.1.6 Pojedynczy czujnik może integrować więcej niż 1 z punktów 7.2 (może na raz mierzyć np temperaturę i wilgotność itp) 7.1.7 z układem zasilania 7.2 Wyposażenie i gwarancja 7.2.1 Centralka z zasilaczem 7.2.1.1 akcesoria do montażu w szafie rack 7.2.2 Sensory 7.2.2.1 czujnik zalania z przewodem detekcyjnym, (min 2m) 7.2.2.2 czujnik temperatury, 7.2.2.3 czujnik wilgotności, 7.2.2.4 czujnik otwarcia drzwi 7.2.2.5 czujnik dymu 7.2.3 dokumentacja i oprogramowanie 7.2.4 Gwarancja 36 m-cy door-to-door 7.3 Cena obejmuje 7.3.1 zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 7.3.2 montaż czujników (przewody -skrętka 4 parowa-są już położone)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42961100-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2256,01
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - zamek szyfrowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - zamek szyfrowy (1) 8.1 Cechy: 8.1.1 Zamek szyfrowy/kontroler dostępu z obsługą rygla elektromagnetycznego i własnym zasilaniem 8.2 Wyposażenie i gwarancja 8.2.1 dokumentacja i oprogramowanie 8.2.2 Gwarancja 36 m-cy door-to-door 8.3 Cena obejmuje 8.3.1 zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 8.3.2 montażem zamka szyfrowego (rygiel elektromagnetyczny i przewody są już położone)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42961100-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 176,48
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Panele krosownicze, gniazda i przewody/światłowody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup paneli krosowniczych, gniazd i przewodów/światłowodów 9.1 Cechy: 9.1.1 Panele keystone (puste) 9.1.1.1 4 szt. panele keystone 48 port(puste) 9.1.1.2 2 szt. panele keystone 24 port (puste) 9.1.2 Moduły keystone 9.1.2.1 58 szt. moduł przelotowy (żeński-żeński) światłowodowy LC-LC (do połączeń Fibre Channel, 50/125um, OM3, duplex . 9.1.2.2 105 szt. moduł przelotowy (żeński-żeński) ethernet (RJ45) cat 5e albo wyższej 9.1.3 Kable krosownicze (Patchcordy) 9.1.3.1 Światłowody fibre channel (LC-LC, 50/125um, OM3, duplex, męski-męski) 9.1.3.1.1 48 szt. o długości 1m 9.1.3.1.2 15 szt. o długości 3m 9.1.3.1.3 6 szt. o długości 5m 9.1.4 Patchcordy RJ45 cat6 albo wyższej 9.1.4.1 40 szt.x0,5m 9.1.4.2 80 szt.x1m 9.1.4.3 42 szt.x2m 9.1.4.4 38 szt.x3m 9.1.4.5 24 szt. x5m 9.1.4.6 12 szt.x8m 9.2 Cena obejmuje zakup wraz z dostawą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32400000-3, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3278,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zestaw komputerowy do monitorowania - monitory/telewizory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup zestawu komputerowego do monitorowania - monitory/telewizory 10.1 Cechy 10.1.1 monitor/telewizor min. 42 cale (2 szt.) 10.1.1.1 gniazda HDMI, VGA 10.1.1.2 czas reakcji 7ms albo mniej 10.1.1.3 rozdzielczość full hd 10.1.1.4 klasa energetyczna A+ albo wyższa 10.2 Wyposażenie i gwarancja 10.2.1 2 szt. monitory/telewizory wraz z kablami zasilającymi i przewodami HDMI minimum 2 metry 10.2.2 Akcesoria do montażu na ścianie (2szt) Uchwyt ścienny do montażu telewizora wraz z niezbędnymi do montażu akcesoriami. -Kompatybilny z dostarczonym ekranem/telewizorem -Regulacja w poziomie nie jest wymagana -Regulacja w pionie min. +/- 12° 10.2.3 Gwarancja 36 miesięcy door-to-door 10.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30231300-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2173,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zestaw komputerowy do monitorowania - laptop |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup zestawu komputerowego do monitorowania - laptop (1szt.) 11.1 Cechy 11.1.1 Laptop z wyświetlaczem 14-17 cali 11.1.2 procesor (2-4 rdzeniowy/min.4 wątki): Zamawiający wymaga, aby wykonawcy załączyli do oferty wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/ udokumentowujacy wynik punktowy w teście na dzień sporządzenia oferty potwierdzający spełnianie wymogu minimalnego na poziomie min. 3600punktów w teście Passmark CPU. 11.1.1.3 min ram 8gb, 11.1.1.4 karta graficzna z obsługą full hd 11.1.1.5 możliwość pracy z 2 niezależnymi zewnętrznymi ekranami w rozdzielczości FULL HD (wbudowany wyświetlacz + 2 ekrany zewnętrzne, ewentualnie z użyciem dodatkowej karty – w takim przypadku karta w zestawie) 11.1.1.6 Bateria umożliwiająca prace min 4 h. 11.1.1.7 Bezproblemowa praca z systemem linux (sterowniki) 11.2 Wyposażenie i gwarancja 11.2.1 1 szt. laptop wraz z dedykowanym zasilaczem 11.2.2 stosowne kable umożliwiające pracę laptopa z 2 zewnętrznymi monitorami 11.2.3 Gwarancja 36 miesiące door-to-door 11.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1904,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Switche ethernetowe 48x1Gbit +2SFP+ zarządzalne w warstwie 2 (L2) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup switchy ethernetowych 48x1Gbit +2SFP+ zarządzalnych w warstwie 2 (L2) (6 szt.) 12.1 Cechy 12.1.1 48 portów gigabit ethernet 12.1.2 min 2 porty sfp 12.1.3 min 2 porty sfp+ 12.1.4 Montaż w szafie rack 19”, 1U, 12.1.5 Obsługa VLAN, 12.1.6 Min przepustowość całkowita 140Gps, przełączania 70Gps 12.1.7 Zgodność z posiadaną infrastrukturą „cloud key” (możliwość zarządzania za pomocą ubiquity cloud key) 12.2 Wyposażenie i gwarancja 12.2.1 Wraz z osprzętem do montażu w szafie rack i kablami zasilającymi 12.2.2 Gwarancja min 36 miesięcy door-to-door 12.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32400000-3, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8881,42
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Dyski do macierzy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup dysków do macierzy (32 szt.) 13.1 Cechy 13.1.1 Dyski 3,5 calowe, z interfejsem SAS/SATA3 (600MB/s lub 1200MB/s dla SAS3) 13.1.2 MTBF 1mln h (według deklaracji producenta) 13.1.3 obsługa SMART 13.1.4 dostosowany do pracy ciągłej 13.1.5 pojemność 3TB 13.2 Wyposażenie i gwarancja 13.2.1 gwarancja 36 miesięcy door-to-door 13.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30234000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11510,52
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
System wymiennej pamięci dyskowej RDX do backupu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup systemu wymiennej pamięci dyskowej RDX do backupu (2 szt.) 14.1 Cechy 14.1.1 zewnętrzny (USB3 typ A) 14.1.2 Obsługujący moduły (kasety) 3TB 14.1.3 transfer 200mbit/s 14.2 Wyposażenie i gwarancja 14.2.1 wraz z przewodami zasilającymi i danych 14.2.2 gwarancja 36 miesięcy door-to-door 14.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30234000-8, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1558,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Nośniki (kasety) 3TB RDX do backupu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup nośników (kaset) 3TB RDX do backupu (8 szt.) 15.1 Cechy 15.1.1 Dysk RDX, 15.1.2 3TB, 15.1.3 MTBF min 500tys h 15.2 Wyposażenie i gwarancja 15.2.1 Gwarancja 36 m-cy door-to-door 15.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30233161-7, 30230000-0, 30234000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12143,48
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Routery WiFi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup routerów WiFi (8 szt.) 16.1 Cechy: 16.1.1 Pasmo 2.4 GHz 16.1.2 obsługa VLAN. 16.1.3 zgodne z IEEE 802.11b/g/i/n/Q 16.1.4 1 port Ethernet LAN (RJ-45). 16.1.5 Obsługa algorytmów: WEP, WPA-PSK, WPA-TKIP i WPA2-AES. 16.1.6 Zasilanie PoE 4W 12-24V (wraz z zasilaczem) 16.1.7 Zasięg 120m (według producenta) 16.1.8 Obsługa min 4 BSSID 16.1.9 Zgodność z posiadaną infrastrukturą cloud key (możliwość zarządzania za pomocą ubiquity cloud key)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32413100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1852,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Licencja na system i oprogramowanie IPS do UTM Juniper SRX - opcja |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup licencji na system i oprogramowanie IPS do UTM Juniper SRX (1 szt.). Zamawiający przewiduje zakup dodatkowo 1 sztuki licencji w ramach zastrzeżonego prawa opcji. 17.1 Cechy: 17.2 Dwuletnia subskrypcja na aktualizacje sygnatur IPS dla urządzenia SRX240
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48700000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6522,91
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Switche ethernetowe zarządzalne w warstwie 3 modelu OSI (L3) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Zakup switchy ethernetowych zarządzalnych w warstwie 3 modelu OSI (L3) (2 szt.) (wymogi minimalne): 18.1 Przepustowość (Forwarding rate) min. 95Mpps Matryca przełączania/routowania min. 128Gbps 18.2 Porty fizyczne: min. 24xRJ45 10/100/1000Mbps; min.2x10Gb/s SFP+, 2x10G combo, 1x port konsoli RJ45, 18.3 Typ: Switch zarządzalny w warstwie 3 (L3) modelu OSI VLAN: Jednoczesna obsługa do 4094 aktywnych sieci VLAN; Obsługa VLAN oparta na portach/tagach 802.1Q/VLAN oparty na MAC; Dynamiczne przypisanie sieci VLAN za pomocą serwera RADIUS wraz z uwierzytelnianiem klienta 802.1x; 18.4 Routing IPv4/IPv6: Możliwość konfiguracji 8000 tras statycznych dla IPv4 Możliwość konfiguracji 6000 tras statycznych dla IPv6 18.5 Stos sprzętowy: Możliwość łączenia urządzeń za pomocą dedykowanych portów; 18.6 Minimalne parametry sprzętowe: Flash:256 MB CPU800 MHz (dual-core) ARM CPU memory:512 MB 18.7 Rozmiar tablicy adresów MAC: 64K adresów 18.8 MTBF: min. 385,000h 18.9 Zasilanie: AC 120/230 V (50-60 Hz) 18.10 Obsługa funkcji oraz protokołów: LAG 802.3ad, LACP 802.3ad, STP 802.1d, RSTP 802.1w, MSTP 802.1s, QoS, CIDR, STP BPDU Guard, STP Root Guard, Loopback Detection, DHCP snooping, DHCP server, DHCP relay L3, Private VLAN, IPMB, RSPAN, CDP, LLDP(802.1ab), Jumbo frames, SNMP1, RMON1, RMON2, RMON3, RMON9, Telnet, SNMPv3, SNMPv2c, HTTP/ HTTPS, SSH, CLI, SSL, DAI, IPSG, RADIUS/TACACS, Storm control, DoS prevention, Port Mirroring, Vlan mirroring
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32400000-3, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4515,37
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zestaw: komputer stacjonarny, monitor, klawiatura i mysz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup zestawu : komputer stacjonarny, monitor, klawiatura i mysz . Komputer musi zapewnić płynną pracę narzędzi multimedialnych wykorzystywanych do projektowania stron internetowych. 1.Komputer stacjonarny 1 sztuka o następujących parametrach technicznych (wymogi minimalne): Zastosowanie - Komputer przeznaczony do działania z aplikacjami graficznymi Obudowa typ - Tower Procesor (2-4 rdzeniowy/min.4 wątki) wydajność min. 11500 pkt w teście Passmark CPU Zamawiający wymaga, aby wykonawcy załączyli do oferty wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/ udokumentowujacy wynik punktowy w teście na dzień sporządzenia oferty potwierdzający spełnianie wymogu minimalnego Wszystkie podzespoły oferowanego zestawu muszą pracować w zakresie parametrów ustawionych przez producenta danego podzespołu. Niedozwolony jest tzw. overclocking tj. podwyższenie częstotliwości taktowania procesora, karty graficznej, szyny systemowej lub jakiegokolwiek innego podzespołu ponad wartości ustawione przez jego producenta. Płyta główna: Standard - ATX/mATX Zintegrowana karta graficzna posiadająca wyjścia: DVI-D, HDMI, VGA Ilość i rodzaj banków pamięci: 2x DDR4 2666MHz (Możliwość rozbudowy do 32GB RAM) Wyposażona minimum w złącza wewnętrzne: 1xPCI Express x16, 1xPCI Express x1, 4xSATA III Pamięć operacyjna RAM - 16GB 2666MHz (Zamawiający dopuszcza opcje 2x8GB) Dysk twardy - 1TB HDD SATA3(600Mbps) 7200RPM 64MB cache Dedykowana karta graficzna spełniająca minimalne parametry: Ilość oraz rodzaj pamięci RAM: 4GB GDDR5 Szyna danych: 128bit Typ złącza: PCI Express x16 Obsługa rozdzielczości: 7680 x 4320 VertexShader v5.0 PixelShader: v5.0 Złącza: 1xDisplayPort, 1xHDMI, 1xDVI-D Karta dźwiękowa Zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition Karta sieciowa zintegrowana z płytą główną, 10/100/1000Mbps BASE-T, RJ-45 Złącza USB Minimum 6x port USB(w tym minimum 2xUSB 3.0) na zewnątrz obudowy, przód -min.2x, tył -min. 4x, (wymagana ilość i rozmieszczenie portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.) Napęd optyczny: DVD-RW SATA Zasilacz Minimalna moc zasilacza: 500W Minimalna sprawność zasilacza: 87% System operacyjny: Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Pro/Enterprise/Education lub równoważny 64-bitowy system operacyjny (oprogramowanie fabrycznie nowe, nieużywane). W przypadku, gdy wykonawca oferuje licencje na oprogramowanie inne niż wskazane wyżej, oprogramowanie winno spełniać poniższe wymogi równoważności. Wymogi równoważności System powinien spełniać następujące warunki: licencji: Licencja uprawniająca do użytkowania wieczystego; funkcjonalności: a) możliwość natywnej (bez korzystania z emulatorów) obsługi programów R,RStudio, Stata 11/ Stata 12 / Stata 13, MPlus, ConQuest3, Parscale, SPSS21, Atlas.ti6.2 oraz nowsze wersje programów; b) możliwość natywnego (bez korzystania z emulatorów) uruchomienia pakietu biurowego będącego przedmiotem tego zamówienia; c) obsługa szyfrowania wybranych katalogów dysku twardego; d) polska wersja językowa; e) natywne wsparcie pracy w domenie w systemie Active Directory w zakresie obsługi udziałów, korzystania z zasobów sieciowych udostępnianych przez system Windows Server ; f) pełna obsługa wszystkich podzespołów (kamera, karta sieci bezprzewodowej, itd.) laptopów będących przedmiotem zakupu; g) możliwość aktualizacji z serwerów producenta; h) możliwość dostępu przez zdalny pulpit; i) obsługa bibliotek DirectX12. j) umożliwienie aktualizacji poprawek bezpieczeństwa 2. Monitor komputerowy 1 sztuka o następujących parametrach technicznych (wymogi minimalne): przekątna ekranu: 31.5 cala rozdzielczość standardowa: FHD (1920x1080) Powłoka matrycy: matowa Rodzaj podświetlenia matrycy: LED IPS Liczba wyświetlanych kolorów: 16mln Regulacje : regulacja zapewniająca pochylenie monitora Wbudowane porty: 1x gniazdo zasilające 1xHDMI 1xVGA Wymagania dodatkowe: wbudowane głośniki Wyposażenie: kabel zasilający kabel HDMI, kabel VGA 3. Zestaw klawiatura oraz mysz optyczna szt. 1 (wymogi minimalne): Typ klawiatury: tradycyjna Przyciski: membranowe łączność: bezprzewodowa Obsługiwane systemy: Windows Mysz w zestawie: TAK Sensor myszy: optyczny ilość przycisków: 2 Rolka przewijania: TAK Dołączone akcesoria: nanoodbiornik baterie zasilające zestaw
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30230000-0, 30231300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4198,86
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres udzielenia gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Oprogramowanie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie ( fabrycznie nowe, nieużywane): 1.MS Office Standard 2019 Single Academic OPEN Licence (No level) (1 szt.) lub równoważne. W przypadku, gdy wykonawca oferuje licencje na oprogramowanie inne niż wskazane wyżej, oprogramowanie winno spełniać poniższe Wymogi równoważności. Wymogi równoważności w zakresie: 1) licencji: a) licencja uprawniająca do wieczystego użytkowania; b) możliwość używania wcześniejszych wersji oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych opłat. 2) funkcjonalności: a) pakiet musi składać się z programów: - do edycji tekstu; - arkusza kalkulacyjnego; - do tworzenia prezentacji; - program do obsługi kontaktów; b) edytor tekstu powinien umożliwiać: - zapis i odczyt dokumentów w formatach: rtf, doc, docx oraz odt (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); - pełną współpracę z opcjami Recenzji pakietu Microsoft Office 2007 i wyższe, w szczególności tryb „Śledź zmiany” oraz obsługę komentarzy; - obsługę trybu korespondencji seryjnej z użyciem źródeł danych ze skoroszytów generowanych za pomocą Microsoft Excel (oraz, w razie zaoferowania innego pakietu niż Microsoft Office, także arkusza kalkulacyjnego będącego częścią oferty); c) arkusz kalkulacyjny powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: xls, xlsx, ods (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); d) program do tworzenia prezentacji powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: ppt, pptx, odp (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); e) wszystkie programy pakietu powinny umożliwiać eksport do formatu pdf, (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); f) program do obsługi kontaktów powinien realizować funkcje: - klienta e-mail; - kalendarza z terminarzem; - menadżera kontaktów. g) możliwość aktualizacji z serwerów producenta i) umożliwienie aktualizacji poprawek bezpieczeństwa 2 . Licencja Adobe Creative Cloud , Multi European Languages wersja DEVICE na dwa stanowiska (27 miesięcy) lub równoważne. W przypadku, gdy wykonawca oferuje licencje na oprogramowanie inne niż wskazane wyżej, oprogramowanie winno spełniać poniższe Wymogi równoważności. Wymogi równoważności w zakresie: wszystkie programy z pakietu muszą obsługiwać przestrzeń barw CMYK powiązania i dobra wymiana danych pomiedzy programami z pakietu pakiet musi zawierać program do obsługi i edycji plików .pdf programy z pakietu musza otwierać i zezwalać na bezproblemową edycję plików w formacie .indd .idml .psd .ai program graficzny umozliwia 16 bitowa obsługa kanałów program graficzny musi umożliwiać otwieranie plików RAW Dodatkowe wymogi – dot. wszystkich części zamówienia 1. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt na okres 36 miesięcy, chyba że OPZ stanowi inaczej (typ gwarancji door to door), liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia z nieodpłatnym (wliczonym w cenę oferty) serwisem wynikającym z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym. Szczegółowe warunki gwarancji określa umowa. 3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu w terminie do 21 dni liczonym od dnia podpisania umowy (wraz z dokumentacją i oprogramowaniem jakie dostarcza producent). 4. Numery seryjne potrzebne do zakupu licencji do urządzeń SRX zostaną udostępnione na prośbę Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia szafy rack 42U w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca do dostarczanego asortymentu załączy dokumentację: karty katalogowe oraz certyfikaty CE, certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 dla oferowanego sprzętu. Jeśli w karcie katalogowej nie ma podanych parametrów wymaganych w OPZ, należy dołączyć specyfikacje z tymi parametrami. 7. Zamawiający oczekuje, że oprogramowanie będzie oferowane w wariancie licencjonowania najtańszym dla danej wersji programu (wariant Edu/gov/org itp.) o ile zgodnie z polityką prowadzoną przez producenta oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do takiej licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48700000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6938,92
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: