IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy, tj.: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 299). 8.3. Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie, ul. Dolna 3-go Maja 3 nr: 34 1130 1017 0021 1002 7290 0004 do upływu terminu składania ofert – wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniężna, winny one zawierać w szczególności: określenie postępowanie (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – Sądu Apelacyjnego w Lublinie jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty, termin ważności (obejmujący okres związania ofertą). Ponadto z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 8.7. i 8.8. bez obowiązku potwierdzania tych okoliczności. 8.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji (poręczenia) powinno wynikać, że dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.6. Oryginał wadium wniesionego w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy należy przekazać w postaci papierowej lub postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.9. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona. 8.10. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ustawy, z zastrzeżeniem pkt 8.7, zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na wniosek Wykonawcy, który: wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, został wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem pkt 8.7, którego oferta została odrzucona. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.10 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zapewnienie sprzętu zastępczego |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach określonych w § 9 wzoru Umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ): 1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności poprzez zawarcie aneksu do Umowy, z wyjątkiem zmian informacyjnych wskazanych w § 12 Umowy, które mogą być zmieniane poprzez jednostronne oświadczenia Stron, przekazywane w formie pisemnego zawiadomienia oraz z wyjątkiem zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, o której mowa w § 11 ust. 1 Umowy, która może być zmieniana poprzez pisemne zawiadomienie Zamawiającego, po wcześniejszym wyrażeniu zgody Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy o zmianę tej formy oraz po dostarczeniu zabezpieczenia w nowej formie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany rodzaju lub modelu sprzętu, dostarczanego na podstawie Umowy, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, bez zmiany całkowitej ilości sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy (z zastrzeżeniem, że wyłączenie to nie dotyczy możliwości obniżenia cen jednostkowych), pod warunkiem że dostarczenie sprzętu wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy nie jest możliwe w terminie lub zakresie wynikającym z Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że: a) zmiana obejmować będzie dostawę sprzętu o parametrach funkcjonalnych identycznych lub lepszych od parametrów funkcjonalnych sprzętu objętego ofertą Wykonawcy, b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument wystawiony przez niezależny od Wykonawcy podmiot lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, potwierdzający, że proponowany sprzęt zamienny posiada parametry nie gorsze niż parametry sprzętu objętego ofertą Wykonawcy oraz że przyczyny zmian nie są zależne od Wykonawcy wraz z opisem tych przyczyn, c) Wykonawca przedstawi dla proponowanego sprzętu zamiennego dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 6.3. SIWZ, aktualne na dzień dokonania zmiany Umowy, a łączna ilość punktów przyznawanych w kryteriach oceny ofert opisanych w Rozdziale XIV SIWZ, dla takiego sprzętu będzie nie mniejsza niż ilość punktów przyznanych Wykonawcy w tych kryteriach w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego została zawarta Umowa. 3. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany części składowych sprzętu lub akcesoriów dostarczanych wraz ze sprzętem, na podstawie Umowy, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, bez zmiany całkowitej ilości sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy (z zastrzeżeniem, że wyłączenie to nie dotyczy możliwości obniżenia cen jednostkowych), pod warunkiem że dostarczenie sprzętu z częściami składowymi wynikającymi z Załącznika nr 1 do Umowy nie jest możliwe w terminie lub zakresie wynikającym z Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty oraz pod warunkiem, że: a) zmiana obejmować będzie dostawę sprzętu o parametrach funkcjonalnych identycznych lub lepszych od właściwości sprzętu objętego ofertą Wykonawcy, b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument wystawiony przez niezależny od Wykonawcy podmiot lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, potwierdzający, że części składowe lub akcesoria proponowane przez Wykonawcę posiadają parametry funkcjonalne nie gorsze niż parametry funkcjonalne części składowych lub akcesoriów objętych ofertą Wykonawcy oraz że Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn niemożliwości dostarczenia części składowych lub akcesoriów objętych ofertą wraz z opisem tych przyczyn, c) Wykonawca przedstawi dla proponowanych części składowych sprzętu lub akcesoriów dostarczanych wraz ze sprzętem dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 6.3. SIWZ, aktualne na dzień dokonania zmiany Umowy, a łączna ilość punktów przyznawanych w kryteriach oceny ofert opisanych w Rozdziale XIV SIWZ, dla takiego sprzętu w tym części składowych sprzętu lub akcesoriów dostarczanych wraz ze sprzętem, będzie nie mniejsza niż ilość punktów przyznanych Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego w tych kryteriach, w wyniku którego została zawarta Umowa. 4. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany terminu realizacji dostaw w ramach Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych (z zastrzeżeniem, że wyłączenie to nie dotyczy możliwości obniżenia cen jednostkowych), o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w szczególności w postaci działania siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny pod warunkiem iż: a) działanie tych okoliczności, w tym okoliczności siły wyższej oraz czas ich trwania zostanie przez Wykonawcę uprawdopodobnione za pomocą odpowiednich oświadczeń i dokumentów, b) zmiana terminu polegać będzie na jego wydłużeniu lub skróceniu o okres wynikający z działania tych okoliczności, w tym okoliczności siły wyższej uniemożliwiającej prawidłowe wykonywanie Umowy, c) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności, w tym okoliczności siły wyższej, a w takim przypadku Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy powstałe na skutek tych okoliczności, w tym okoliczności siły wyższej. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany płatnika oraz warunków płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o których mowa w § 4 Umowy pod warunkiem wystąpienia po stronie Zamawiającego lub jednostek sądownictwa okoliczności uzasadniających zmianę. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę, wskazanych w § 10 ust. 1 Umowy, każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę zgodnie z § 10 ust. 6 Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy (z zastrzeżeniem, że wyłączenie to nie dotyczy możliwości obniżenia cen jednostkowych) oraz nie spowoduje zmiany maksymalnego zakresu ilościowego dostaw w ramach Umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy wskazanego w postanowieniu § 10 ust. 2 Umowy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy (z zastrzeżeniem, że wyłączenie to nie dotyczy możliwości obniżenia cen jednostkowych) oraz nie spowoduje zmiany maksymalnego zakresu ilościowego dostaw w ramach Umowy, a Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, poprzez przekazanie stosownych dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ, w zakresie co najmniej dotyczącym warunków udziału, na które Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzącego do zawarcia Umowy oraz aktualnych na dzień wprowadzenia zmiany, a także dostarczy prawidłowe dokumenty, o których mowa powyżej do oceny przez Zamawiającego w terminie co najmniej na 10 dni roboczych przed terminem zmiany podwykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na późniejsze ich przekazanie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w pełnej tajemnicy wszelkich informacji dotyczących danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją Umowy oraz sposobów ich zabezpieczania. Wykonawca zapewni, że osoby przewidziane do realizacji Umowy po stronie Wykonawcy zostaną przeszkolone w zakresie ochrony danych osobowych, a dostęp do danych osobowych otrzymają po uprzednim podpisaniu zobowiązania do zachowania tajemnicy i uzyskaniu pisemnego upoważnienia do ich przetwarzania. 2. Wykonawca gwarantuje, że w toku realizacji Umowy będzie używał systemów, narzędzi i środków technicznych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych oraz zobowiązuje się przetwarzać dane wyłącznie w zakresie i w celu przewidzianym w Umowie. 3. Wykonawca oświadcza, że w celu ochrony praw osób, których dane dotyczą oraz by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej nazywanym „RODO”, stosuje odpowiednie zabezpieczenia techniczne i organizacyjne, gwarantujące właściwą ochronę przetwarzanych danych i wypełnienie obowiązków nałożonych na podmiot przetwarzający dane osobowe określonych w art. 28 RODO. 4. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wszelkie informacje oraz dokumenty potwierdzające realizację obowiązków wskazanych w ust. 1 i 3. 5. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o każdym przypadku naruszenia ochrony danych osobowych niezwłocznie, ale nie później niż po upływie 12 godzin od stwierdzenia naruszenia, a także o czynnościach z udziałem własnym lub podwykonawców w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prowadzonych w szczególności przed organem nadzorczym, urzędami państwowymi, policją lub przed sądami. 6. W przypadku zawinionego przez Wykonawcę naruszenia ochrony danych osobowych, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki tego naruszenia, w tym Wykonawca zobowiązuje się do zaspokojenia roszczeń osób, których prawa zostały naruszone. 7. Wykonawca zobowiązuje się do nieograniczonego w czasie zachowania w tajemnicy wszelkich informacji lub danych, jakie uzyskał w związku z zawarciem, wykonywaniem (wykonaniem) lub rozwiązaniem niniejszej Umowy oraz odpowiada w tym zakresie za pracowników, którzy w jego imieniu wykonują zadania na rzecz Zamawiającego. 8. Powielanie, kopiowanie i udostępnianie dokumentów niezbędnych do realizacji Umowy zawierających informacje związane z realizacją Umowy, wymaga zgody Zamawiającego.9. Obowiązek zachowania poufności nie dotyczy informacji poufnych żądanych przez uprawnione organy, w zakresie, w jakim te organy są uprawnione do ich żądania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o żądaniu takiego organu przed ujawnieniem informacji poufnych. 10. Wszelkie nieujawnione do wiadomość publicznej informacje, w tym stanowiące informacje techniczne, handlowe, organizacyjne lub prawne, w szczególności dane osobowe, hasła dostępu, dane dotyczące działalności Zamawiającego i jednostek sądownictwa i inne, co do których podjęto niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, o których druga Strona uzyskała wiedzę lub do których uzyskała dostęp w związku z realizacją Umowy, będą uważane za informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tej Strony, do której należą, zwanej dalej informacjami poufnymi. 11. Każda ze Stron zobowiązuje się wykorzystywać informacje poufne drugiej Strony jedynie w celach ściśle związanych z realizacją Umowy. Każda ze Stron zobowiązuje się zachować w tajemnicy informacje poufne drugiej Strony oraz chronić je z taką samą starannością, z jaką chroni własne informacje poufne, co najmniej zaś w stopniu wynikającym z zachowania należytej staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 12. Strona nie ma obowiązku zachowania poufności w stosunku do przekazanych przez drugą Stronę informacji, które są powszechnie znane lub zostały podane do publicznej wiadomości bez naruszenia obowiązku zachowania poufności. 13. Zobowiązanie do zachowania poufności wiąże Strony bezterminowo, a każda ze Stron zobowiązuje się nie wypowiadać tego zobowiązania.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
J.W.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-05, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: