Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostarczenie oprogramowania do analiz oraz planowania kampanii reklamowych w radiu na potrzeby Polskiego Radia S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 645 51 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prawa publicznego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostarczenie oprogramowania do analiz oraz planowania kampanii reklamowych w radiu na potrzeby Polskiego Radia S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-713189bb-da51-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 334), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”), jak również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt. 1.2 SWZ, w zakładce „Elektroniczne zamówienia”. Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
3.2. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z prowadzonym postępowaniem. W pozostałych przypadkach, w szczególności gdy konieczne jest uzyskanie informacji min. na temat ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert, wymagane jest korzystanie z Platformy.
3.3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
3.4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
3.4.1. dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;
Google Chrome 31;
Mozilla Firefox 26;
Opera 18;
3.4.2. pozostałe wymagania techniczne:
dostęp do sieci Internet;
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
włączona obsługa JavaScript;
zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
zainstalowany Acrobat Reader;
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.5. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy
składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego,
kierowane w toku badania i oceny ofert.
3.7. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki
korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
3.8. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne
umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert,
przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy
Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
3.9. Zamawiający informuje, że wszelkie pisma (dot. wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ,
wezwania do uzupełnienia, dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia
terminu składnia ofert i inne wymagane ustawą) będą kierowane do wykonawców poprzez Platformę.
3.10. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) – w szczególności w
formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades. Zamawiający preferuje jednak przesyłanie
plików w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności dane osobowe ujawnione w
dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie
realizacji zamówienia i umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.25.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania służącego do sporządzania analiz i planowania kampanii reklamowych w
stacjach radiowych w Polsce (zwanym dalej „Oprogramowaniem”) wraz z licencją na 10 stacji
roboczych.owania kampanii reklamowych w stacjach radiowych w Polsce (zwanym dalej
„Oprogramowaniem”) wraz z licencją na 10 stacji roboczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48481000-3 - Pakiety oprogramowania dla sprzedaży lub marketingu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1 Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty
najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria i ich wagi, przy czym 1% = 1 pkt:
C – cena oferty” – waga 50 % – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym
kryterium to 50 pkt.
F – funkcjonalność oprogramowania” – waga 50 % – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać
oferta w tym kryterium to 50 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: F – funkcjonalność oprogramowania
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
11.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziałuw postępowaniu dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych przy czym za spełniających
ten warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie -
wykonał, minimum dwa zamówienia polegające na dostawie, wdrożeniu i serwisie
oprogramowania do analizy i planowania kampanii reklamowych w ogólnokrajowej stacji radiowej, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda dostawa, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1) – 6) ustawy oraz
spełniania warunków udziału w postepowaniu, wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są przedłożyć
aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniach, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawcy nie podlegają
wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu.
12.1.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oraz w przypadku
polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie, o którym mowa w pkt
12.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
podmiot udostępniający zasoby.
12.1.2 W przypadku, gdy wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polegać będą
na zasobach innego podmiotu zobowiązani są przedstawić zobowiązania tych podmiotów do oddania
im do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz zamieścić informacje o
tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ
12.2 Poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
12.2.1 wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
12.2.2 pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym określony
zostanie zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
B. Wymagane do złożenia na żądanie Zamawiającego
12.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia:
12.3.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony wykaz wykonanych dostaw sporządzony zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ wraz z załączeniem dowodów, określających czy dostawy zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami są:
1) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonane,
2) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
dokumentów, o którym mowa powyżej,
przy czym okres trzech lat, w którym te dostawy mają zostać wykonane, liczony będzie w latach
wstecz, od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.4.1 wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika, stosownie dopostanowień art. 58 ust. 2 ustawy, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w
postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo musi określać zakres umocowania,
12.4.2 Pełnomocnik, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika
Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
12.4.3 gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia przez każdego z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w pkt 12.3.1
SWZ w terminie tam podanym.
12.4.4 wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty w
następujących przypadkach i zakresie:
1) podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do
samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego
realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w
tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed
rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu umowy wymaga udziału
podwykonawcy,
b) wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do
wykonania,
c) podania nazwy (firmy), adresu podwykonawcy.
2) w zakresie zmiany podwykonawców, wymienionych w § 14 ust. 2, pod warunkiem wskazania
nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed dokonaniem zmiany powodów, dla których
istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy,
3) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu
prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie,
w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej
zgodności z przepisami prawa,
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmian Umowy w przypadku
wystąpienia zdarzeń Siły Wyższej wpływających na zakres, sposób i wymogi wykonania
przedmiotu Umowy lub zasad i sposobu wynagradzania oraz terminy realizacji Umowy, w
zakresie i w celu pozwalającym na zapewnienie możliwości realizacji Umowy wynikających z
warunków istniejących w następstwie działania Siły Wyższej.