Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostarczenie, integracja, dostosowanie do potrzeb infrastruktury Zamawiającego oraz produkcyjne uruchomienie oprogramowania na potrzeby Centrum Nadzoru Bezpieczeństwa Teleinformatycznego (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKA SIEĆ METROPOLITALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241069249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bojkowska 37P
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ssm.silesia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.silesia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie, integracja, dostosowanie do potrzeb infrastruktury Zamawiającego oraz produkcyjne uruchomienie oprogramowania na potrzeby Centrum Nadzoru Bezpieczeństwa Teleinformatycznego (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a444ea3-7205-4772-b40b-bf6a9d86c834
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/969126
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
POUFNY CHARAKTER INFORMACJI ZAWARTYCH W SWZ
1) Zamawiający, działając na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, zastrzega część SWZ, z powodu ochrony poufnego charakteru informacji w niej zawartych. Zastrzeżona część SWZ, dotyczy części Opisu Przedmiotu Zamówienia, zawierającej informacje mające szczególne znaczenie dla Zamawiającego i które wymagają zachowania poufności w związku z koniecznością zapewnienia ochrony posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury.
2) W związku z powyższym, Zamawiający podzielił Opis Przedmiotu Zamówienia na dwie części:
- część jawna (Załącznik nr 3a - Opis Przedmiotu Zamówienia_SIEM_część Jawna) oraz
- część niejawna (Załącznik nr 3b - Opis Przedmiotu Zamówienia_SIEM_część Niejawna).
3) Wymagania dotyczące sposobu postępowania z informacją o charakterze poufnym.
Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców, chcących otrzymać dokumentację o charakterze poufnym.
Wymagane dokumenty celu uzyskania dostępu do informacji o charakterze poufnym: - podpisane umowy o zachowaniu poufności – stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Podpisanie umowy jest podstawą do przekazania wykonawcom części niejawnej Opisu Przedmiotu Zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający wydłuża odpowiednio termin składania ofert o 5 dni, tak aby każdy zainteresowany zamówieniem wykonawca miał możliwość zapoznania się z pełną dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Termin na zgłoszenie się wykonawcy o udostępnienie dokumentacji o charakterze poufnym - upływa 5 dnia od dnia opublikowania dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/969126. W ciągu tych 5 dni, wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu, przesyła Zamawiającemu za pośrednictwem platformy zakupowej w wiadomości prywatnej, prośbę o przekazanie części niejawnej OPZ wraz z podpisaną już umową o zachowaniu poufności – uzupełnionej o wszystkie niezbędne informacje dotyczące danych wykonawcy (zaznaczone kolorem żółtym w treści). Zamawiający, po otrzymaniu podpisanej umowy, niezwłocznie (nie później niż kolejnego dnia roboczego) przekażeykonawcy część niejawną OPZ oraz podpisane przez Zamawiającego umowę o zachowaniu poufności.
Umowa powinna zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie ze sposobem reprezentacji wykonawcy, określonym w dokumentach rejestrowych.
Ocenie podlegać będą tylko i wyłącznie oferty wykonawców, którzy podpisali umowę o zachowaniu poufności i otrzymali część niejawną OPZ. Oferty złożone przez wykonawców, którzy nie podpisali umowy, a więc nie otrzymali części niejawnej OPZ, podlegać będą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), których treść traktowana będzie jako niezgodna z warunkami zamówienia (nieporównywalność złożonych ofert).
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/969126
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/969126
1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń wykonawcy;
8) przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
3. Jednocześnie Zamawiający informuje, że porozumiewanie się - zarówno z Zamawiającym, jak i z osobami uprawnionymi do
porozumiewania się z wykonawcami – jest dopuszczalne jedynie w formie wskazanej w niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, że
Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w
swojej siedzibie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSM/8/PP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie oprogramowania na potrzeby Centrum Nadzoru Bezpieczeństwa Teleinformatycznego (ang. SOC – Security Operations Center) tj. dostarczenie, wdrożenie i produkcyjne uruchomienie oprogramowania typu SIEM (ang. Security Information and Event Management) pozwalającego na prowadzenia ciągłego, stałego nadzoru nad bezpieczeństwem informacji i systemów cyfrowych istotnych z punktu widzenia ciągłości działania, poufności i integralności danych Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, w zakresie nie większym niż wykazanym poniżej:
1)dostawa dodatkowych licencji oprogramowania dla integracji z monitorowaną przez Zamawiającego infrastrukturą podmiotu zewnętrznego (do 100 szt. stacji roboczych i 15 szt. urządzeń sieciowych);
2)szkolenie producenta rozwiązania w zakresie użytkowania i administrowania zakończone certyfikatem (do 4 osób);
3)do 200 roboczogodzin (RBH) do wykorzystania przez Zamawiającego w zakresie bieżącego dostosowywania produktu do potrzeb Zamawiającego (personalizacja, rekonfiguracja bazowych ustawień oraz dostosowanie nowych narzędzi do objęcia nadzorem) z uwzględnieniem bieżącego szkolenia pracowników Zamawiającego w trybie „training on the job” w zakresie dokonywanych zmian.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1)Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2)Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3)Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4)Zdolność techniczna lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy, wykażą, że:
•w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każde, dla 2 (dwóch) różnych podmiotów z których 1 (jeden) z podmiotów powinien być operatorem usług kluczowych tj. świadczący usługi, które są istotne dla utrzymania krytycznej działalności gospodarczej (zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa Dz.U. z 2020 r. poz. 1369) – polegające na dostarczeniu i uruchomieniu oprogramowania typu SIEM pozwalającego na prowadzenia ciągłego, stałego nadzoru nad bezpieczeństwem informacji i systemów cyfrowych istotnych z punktu widzenia ciągłości działania, poufności i integralności danych.
•dysponują odpowiednim potencjałem osobowym w tym:
- co najmniej jedną osobą posiadającą imienny dokument potwierdzający kompetencje z zakresu wdrożenia i integracji oferowanego rozwiązania – aktualny na dzień złożenia;
- koordynatorem prac (wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę);
- jedną osobą świadczącą usługi wsparcia dostarczonego oprogramowania w zakresie bieżącego utrzymania (wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę).
•posiadają zgodność z normą ISO 27001 lub równoważną w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń:
1)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, że Zamawiający może uzyskać dostęp do tego dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.
2)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści załącznika nr 2b do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3)oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wkluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
o treści załącznika nr 2e do SWZ.
4)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odnośnie orzeczenia zakazu biegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń:
1)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólniez innymi
wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
2)Dowodów określające czy dostawy wskazane w wykazie o którym mowa powyżej, zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
b)oświadczenie wykonawcy jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w ppkt a).
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści załącznika nr 2h do SWZ. Do wykazu należy dołączyć imienny dokument potwierdzający kompetencje z zakresu wdrożenia i integracji oferowanego rozwiązania – aktualny na dzień złożenia.
4)Dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego certyfikatu zgodności posiadają zgodność z normą ISO 27001 lub równoważną w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE – wymagane w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego – do złożenia wraz z ofertą:
W celu potwierdzenia spełnienia wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:
1) kartę katalogową zawierającą minimalnie skrócony opis techniczny oprogramowania, pozwalający Zamawiającego na weryfikację zgodności oferowanego rozwiązania z warunkami przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Złożenie oferty przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu jest jednocześnie potwierdzeniem spełnienia wszystkich wymagań zawartych w SWZ, w tym w szczególności parametrów oferowanego urządzenia oraz jego możliwości w warunkach środowiskowych i górniczo-geologicznych wskazanych w dalszej części SWZ.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli wykonawca nie złożył tych środków wraz z ofertą lub są one niekompletne Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe muszą być aktualne na dzień ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający określa warunki zmiany umowy zgodnie z Rozdziałem XXX SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/969126
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni