Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-25
  • ZamawiającyWojewództwo Opolskie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00282225
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48775416401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-673f23ce-f7e0-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.49 BUDOWA, ROZWÓJ ORAZ UTRZYMANIE PORTALU INTERNETOWEGO DLA PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA OPOLSKIEGO 2021-2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Umowa współfinansowana będzie ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-673f23ce-f7e0-11ee-8d01-6607a228ef1b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@opolskie.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): znajduje się w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: znajduje się w punkcie 2.4.) niniejszego ogłoszenia.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym, a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji na Platformie e-Zamówienia, dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@opolskie.pl. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w szczególności w Rozdziale XXXIX SWZ pt. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH I KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027”
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027, zwanego dalej „Systemem”, poprzez świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących usług:
1. Usługi Budowy i Wdrożenia Systemu pod domeną: funduszeue.opolskie.pl,
2. Usługi związanej z importem zawartości dotyczącej programu FEO 2021-2027 z dotychczasowej strony internetowej: https://rpo.opolskie.pl/?p=44100 wraz z podzakładkami i umieszczeniem ich w odpowiednich strukturach wskazanych przez Zamawiającego na nowopowstałym Systemie,
3. Usługi Szkolenia z obsługi Systemu wraz ze sporządzeniem instrukcji jego obsługi,
4. Usługi Utrzymania i Rozwoju.

Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz elementy dotyczące przedmiotu zostały opisane w następujących załącznikach:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia „Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego dla programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 -2027” wraz z załącznikami tj.:
- FEUX - Dokumentacja-Architektury-Informatycznej-RP (Architektura Informacji (AI) dla wersji desktopowej oraz mobilnej dla przykładowego programu regionalnego systemu stron internetowych Funduszy Europejskich na lata 2021-2027) - załącznik nr 1 do OPZ,
- Wymagania do CMS (WYMAGANIA DLA SYSTEMU w kontekście Systemu Zarządzania Treścią PORTALU (CMS)) - załącznik nr 2 do OPZ.

2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne wraz z załącznikami tj.:
− Wzór protokołu odbioru usług - załącznik nr 3 do umowy,
− Oświadczenie o zachowaniu poufności - załącznik nr 4 do umowy,
− Klauzula informacyjna - załącznik nr 5 do umowy,
− Arkusz oceny podmiotu (arkusz przetwarzania danych osobowych w związku z powierzeniem przetwarzania danych osobowych) - załącznik nr 6 do umowy,
− Wykaz podwykonawców Podmiotu przetwarzającego - załącznik nr 7 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

72400000-4 - Usługi internetowe

72420000-0 - Usługi w zakresie rozwijania internetu

72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich

72422000-4 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadań 1-3, tj. Usługi Budowy i Wdrożenia Systemu, Usługi związanej z importem zawartości oraz Usługi Szkolenia z obsługi Systemu.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadania 4, tj. Usługi Utrzymania i Rozwoju.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują na potrzeby realizacji umowy osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie opisane szczegółowo poniżej:
1. Architekt systemu IT (minimum 1 osoba w Zespole Specjalistów) – osoba posiadająca wykształcenie wyższe i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej 2 projektach IT (zakończonych i odebranych przez zlecającego), obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych jako osoba odpowiedzialna za zaprojektowanie architektury IT systemu, przy czym wartość przynajmniej jednego z tych projektów IT wynosiła co najmniej 150 000,00 zł brutto.
2. Programista/Inżynier DevOps (minimum 1 osoba w Zespole Specjalistów) – osoba posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w charakterze programisty lub inżyniera DevOps w co najmniej 2 projektach IT (zakończonych i odebranych przez zlecającego) budowy lub rozbudowy systemów informatycznych udostępnianych przez Internet.
3. Administrator techniczny (minimum 1 osoba w Zespole Specjalistów) – osoba posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie w administrowaniu platformami systemowymi opartymi o technologie Unix lub Windows Server lub Kubernetes, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w charakterze administratora technicznego w co najmniej 2 projektach IT dotyczących systemów IT udostępnianych przez Internet.
4. Specjalista ds. testów (minimum 1 osoba w Zespole Specjalistów) – osoba posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania testów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział jako osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie testów systemu IT w co najmniej 2 projektach IT dotyczących systemów informatycznych udostępnianych przez Internet.
5. Specjalista ds. bezpieczeństwa (minimum 1 osoba w Zespole Specjalistów) – osoba posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział jako osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo systemu w co najmniej 2 projektach IT dotyczących systemów informatycznych udostępnianych przez Internet.
Funkcje poszczególnych członków zespołu Wykonawcy wymienionych powyżej nie mogą być łączone.
Ocena spełniania warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ (składany na wezwanie Zamawiającego).

- Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (wraz ze zmianami).
§ 9. 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (…) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu osób (zwanych dalej Zespołem Specjalistów), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SWZ;
Ocena spełniania określonego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wszelkie wymagane do złożenia dokumenty opisano w SWZ.
Oferta musi składać się z:
a) formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego – Załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;
c) zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (jeżeli dotyczy);
d) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XIII pkt II (jeżeli dotyczy);
e) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Załącznik nr 8 do SWZ.

- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – Załącznik nr 9 do SWZ.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3 przepisu Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisany został w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

Ponadto:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.
Dodatkowo Zamawiający, przed podpisaniem umowy, na etapie jej przygotowania, usunie ze wzoru umowy ewentualne literówki, błędne odniesienia, skoryguje pominięcia części wyrazów i niewłaściwą odmianę wyrazów oraz dokona innych, koniecznych zmian redakcyjnych, nie mających znaczenia dla brzmienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy punktu 4.2.10.) ogłoszenia o zamówieniu / dot. pkt VI SWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
"Wykonawca zobowiązuje się:
1) wykonać usługi, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-3 umowy w czasie …….. dni (minimalnie 120 dni, maksymalnie 180 dni) od dnia zawarcia Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Na potrzeby realizacji niniejszej Umowy przez dni Strony rozumieją dni kalendarzowe;
2) świadczyć usługi, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 4 umowy przez okres ……….. miesięcy (minimalnie 36 miesięcy, maksymalnie 70 miesięcy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru usług, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-3, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
Maksymalny okres, na który może zostać zawarta umowa: 76 miesięcy.

„§ 3 Termin realizacji Umowy Projektowane postanowienia umowy
1. Wykonawca zobowiązuje się:
1) wykonać usługi, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-3 w czasie ……….. dni od dnia zawarcia Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Na potrzeby realizacji niniejszej Umowy przez dni Strony rozumieją dni kalendarzowe;
2) świadczyć usługi, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 4 przez okres ……….. miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru usług, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-3, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
2. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą, zgodnie z art. 115 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.).”"

Dotyczy punktu 6.5) ogłoszenia o zamówieniu / dot. pkt XXXVIII SWZ INFORMACJE DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY JE PRZEWIDUJE:
"Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w art. od 449 – 453 ustawy Pzp.
1. Wykonawca wnosi Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zamawiający zwraca 70 % zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w terminie 30 dni od dnia podpisania ostatniego protokołu odbioru usług, w ramach zadań wskazanych w § 2 ust. 1 pkt 1-3 realizacji Umowy.
3. Zamawiający pozostawia 30 % kwoty zabezpieczenia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Szczegółowe informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarto w § 17 PPU pn. „Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy”."

Kompletne informacje dotyczące zamówienia znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy etui na dowody rejestracyjne
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy etui na dowody rejestracyjne z drukiem uv z poddrukiem cmyk+w. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI