Budowa i wdrożenie portalu online do archiwizacji i sprzedaży filmów WFO wraz ze...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i wdrożenie portalu online do archiwizacji i sprzedaży filmów WFO wraz ze wsparciem technicznym.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-08-02
  • ZamawiającyWytwórnia Filmów Oświatowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00124686
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa i wdrożenie portalu online do archiwizacji i sprzedaży filmów WFO wraz ze wsparciem technicznym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wytwórnia Filmów Oświatowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101329957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 210

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-106

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 509248834

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfo.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i wdrożenie portalu online do archiwizacji i sprzedaży filmów WFO wraz ze wsparciem technicznym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aae1c62d-eb86-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Budowa i wdrożenie portalu online do archiwizacji i sprzedaży filmów WFO wraz ze wsparciem technicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.wfo.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Wytwórnia Filmów Oświatowych Sp. z o.o., ul. J. Kilińskiego 210, 93-106 Łódź. 2) w
sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Marek
Drużkowski , za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@wfo.com.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego
zamówienia publicznego w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny; 4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, a także inne
podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa; 5) Administrator
przetwarza następujące kategorie danych: imię i nazwisko, dane teleadresowe, stanowisko służbowe,
rodzaj umowy o pracę itp.; 6) Administrator pozyskuje dane osobowe osób innych niż Wykonawca, od
Wykonawcy, np.: dane osobowe pełnomocnika, osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego
czynności w zakresie realizacji zamówienia, osób fizycznych skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji umowy itp.; 7) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania
umowy a następnie 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania
umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy); 8) Podanie danych osobowych w
związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie są obowiązkowe, ale może być
warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu
zamówienia, Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów, o których mowa w ust. 3;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WFO.261.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i wdrożenie portalu online do archiwizacji i sprzedaży
filmów WFO wraz ze wsparciem technicznym2. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik
nr 5 do SWZ. Zawiera on minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
Zamawiający będzie prowadzić negocjacje z Wykonawcami m.in. w zakresie uwarunkowań
realizacyjnych.3. Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji, o którym mowa w art. 441
ustawy Pzp.1) Przedmiotem opcji jest dostosowanie witryny i programu do potrzeb osób
niepełnosprawnych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.2) Termin realizacji prawa opcji przez
Zamawiającego: min. 3 lata od dnia podpisania umowy- do czasu trwania wsparcia technicznego
Wykonawcy3) Termin wykonania prawa opcji przez Wykonawcę: 45 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.4) Warunki realizacji prawa opcji
przez Zamawiającego określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.1)
Przedmiotem opcji jest dostosowanie witryny i programu do potrzeb osób niepełnosprawnych
zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji
mobilnych podmiotów publicznych.2) Termin realizacji prawa opcji przez Zamawiającego: min. 3
lata od dnia podpisania umowy- do czasu trwania wsparcia technicznego Wykonawcy3) Termin
wykonania prawa opcji przez Wykonawcę: 90 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.4) Warunki realizacji prawa opcji przez
Zamawiającego określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy.Wartość opcji: do
10% wartości zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona zsumowania punktacji uzyskanej przez Wykonawców w poszczególnych kryteriach i zaprosi do negocjacji Wykonawców, których oferty uzyskały najwyższą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość abonamentu miesięcznego A

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena opcji- O

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji G

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie techniczne (W)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie
gospodarczym:W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym , powinien
wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):Zamawiający
odstępuje od stawiania warunku 2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, powinien wykazać, że (w przypadku
wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
spełnienie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania
warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, powinien
wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):Zamawiający
odstępuje od stawiania warunku4) Zdolność techniczna lub zawodowa. W celu potwierdzenia
przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej, powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch
lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy
wykazują łącznie) dysponuje (lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego) i skieruje do wykonania zamówienia zespół osób
składający się co najmniej z:a) Kierownika projektu- osoba posiadająca co najmniej 3-letnie
doświadczenie zawodowe w obszarze IT oraz kierowała minimum jednym projektem o zakresie
tożsamym z przedmiotem zamówienia- wykonanie i wdrożenie informatycznego programu
bazodanowego o wartości umowy co najmniej 100 000 zł brutto.b) Programista- osoba
posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT oraz udział w pracach
programistycznych przy wykonaniu i wdrożeniu informatycznego programu bazodanowego o
wartości umowy co najmniej 100 000,00 zł. brutto.5) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę
spełniania wymaga Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca
musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia co najmniej w minimalnym
stopniu wymagania w zakresie parametrów i funkcjonalności zawarte w opisie przedmiotu
zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych (określonych Rozporządzeniem Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U.
2415)), żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 Pzp złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ w Rozdziale 6. W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1)
składa każdy z Wykonawców.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona
najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda wykazu osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
oraz doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami ( wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ). Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opisy lub fotografie dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona
przez Wykonawcę

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Stosownie do treści art. 106 ust. 1 Ustawy, w związku z niezamkniętym przez ustawodawcę –
poprzez określenie „innych niż wskazane w art. 104 i 105 przedmiotowych środków
dowodowych” – katalogiem przedmiotowych środków dowodowych, przez opisy Zamawiający
rozumie między innymi specyfikacje techniczne oferowanej dostawy, mogą być to katalogi lub
prospekty podpisane przez Wykonawcę, zdjęcia, foldery, ulotki producenta potwierdzające
oferowane parametry techniczne. Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że
oferowana dostawa posiada parametry oraz cechy jakościowe i techniczne określone w opisie
przedmiotu zamówienia.Przedmiotowe środki dowodowe wykonawca składa wraz z ofertą.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają,że
oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub
kryteria.Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu
wykluczeniu,spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 125 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w odniesieniu do Wykonawcy,
Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (jeżeli dotyczy), jak również w odniesieniu
do podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy) chyba że Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę
dostępności ww. dokumentów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i
bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia
na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3. Pełnomocnictwo
lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 2; 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia(np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Oświadczenia i
dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Jeżeli zostanie wybrana oferta
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych
wykonawców. .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z
udziału w postępowaniu, składa zamiast podmiotowych środków dowodowych (określonych
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)), oświadczenia Wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy złożonym wraz z
ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie,o którym powyżej, składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących sytuacjach: 1)
zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dostawie
z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej
wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie;2) nastąpiła zmiana ustawowej stawki
podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie
zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu
bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiana nazw, siedziby stron
Umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4) zmniejszenie zakresu
przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy, gdy jego wykonanie w pierwotnym
zakresie nie leży w interesie Zamawiającego;5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i
nadzór nad przedmiotem Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma
najwyższą sumę punktów według wzoru: S = C+ A + G + W + O gdzie: S – suma punktów przyznana
ofercie, C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena” A- Ilość punktów przyznanych
ofercie w kryterium „Abonament”G – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Okres
gwarancji”W- ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Wsparcie techniczne”.O- ilość punktów
przyznanych ofercie w kryterium „Cena opcji”.2. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która
odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę
punktów w kryterium „Cena”, „Abonament”, „Okres gwarancji” , „Wsparcie techniczne” i „cena opcji”.
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa obiektu w Karzcinie na działce 168/2
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Kompleksowa obsługa informatyczna Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI