„Zapewnienie sukcesywnej usługi cateringowej wraz z przygotowaniem i dostarczeniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zapewnienie sukcesywnej usługi cateringowej wraz z przygotowaniem i dostarczeniem posiłków oraz obsługą kelnerską w siedzibie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-02-02
  • ZamawiającyMinisterstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00066959
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zapewnienie sukcesywnej usługi cateringowej wraz z przygotowaniem i dostarczeniem posiłków oraz obsługą kelnerską w siedzibie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@minrol.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Rolnictwo, rozwój wsi, rynki rolne, rybołówstwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zapewnienie sukcesywnej usługi cateringowej wraz z przygotowaniem i dostarczeniem posiłków oraz obsługą kelnerską w siedzibie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e2adba4-bb63-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://minrol.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://minrol.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 23 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem 23 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA.zp.23.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez zamawiającego w siedzibie zamawiającego, tj. w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30 (dalej zwanych „Spotkaniami”).Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 należy zrealizować zgodnie z projektem Umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w tym z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu Umowy oraz ofertą wykonawcy, stanowiącą załącznik nr 3 do umowy, a także zgłaszane przez zamawiającego zlecenia, o których mowa w § 9 projektu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto(K1)- 60%
2. Aspekt środowiskowy (K2)- 30 %
Kryterium (K2) zostanie ocenione w skali punktowej do 30 punktów.
Zamawiający przyzna po 10 pkt dla każdej z nw. kategorii produktów spożywczych (dotyczy wszystkich rodzajów danej kategorii produktu), które zostaną użyte do realizacji usługi cateringowej, tj.:
a) sery i wędliny (wszystkie rodzaje) – 10 pkt;
b) ryby i mięsa (wszystkie rodzaje) – 10 pkt;
c) warzywa i owoce (wszystkie rodzaje) – 10 pkt.

na podstawie złożonej przez wykonawcę w formularzu „OFERTA”(Załącznik nr 2 do SWZ) deklaracji (zobowiązania się) wykorzystania w danej kategorii produktu wyłącznie produktów spożywczych, które posiadają co najmniej 1 (jeden) z poniższych znaków/ oznakowań lub certyfikatów potwierdzających wysoką jakość żywności, tj.:
GRUPA I- Produkty spożywcze oznaczone znakiem:
1.1. „Poznaj Dobrą Żywność”
1.2. „Produkt Polski”
1.3. „Integrowana Produkcja”
1.4. „Wolne od GMO”
GRUPA II - Produkty certyfikowane w ramach krajowych systemów jakości:
2.1. „System Gwarantowanej Jakości Żywności” (QAFP);
2.2. „System gwarantowania jakości mięsa wołowego” (QMP);
2.3. „Jakość Tradycja”;
GRUPA III - Produkty z certyfikatami unijnymi:
3.1. „Chroniona Nazwa Pochodzenia”;
3.2. „Chronione Oznaczenie Geograficzne”;
3.3. „Gwarantowana Tradycyjna Specjalność”;
3.4. „Rolnictwo ekologiczne”.
Jeżeli Wykonawca w formularzu „OFERTA”:

1) nie zaznaczy żadnej odpowiedzi przy danej kategorii produktów spożywczych, tj. TAK lub NIE, zamawiający przyjmie, że wykonawca nie zobowiązuje się do realizacji zamówienia przy użyciu produktów spożywczych w danej kategorii, które posiadają co najmniej 1 (jeden) z powyższych znaków/oznakowań lub certyfikatów potwierdzających wysoką jakość żywności i przyzna wykonawcy 0 punktów w danej kategorii ,
2) wskaże zarówno odpowiedź TAK jak i odpowiedź NIE w danej kategorii produktów spożywczych, zamawiający przyjmie, że wykonawca nie zobowiązuje się do realizacji zamówienia przy użyciu produktów spożywczych w danej kategorii, które posiadają co najmniej 1 (jeden) z powyższych znaków/oznakowań lub certyfikatów potwierdzających wysoką jakość żywności i przyzna wykonawcy 0 punktów w danej kategorii.
3. Aspekt społeczny (K3)- 10%
Kryterium (K3) zostanie ocenione w skali punktowej do 10 punktów i będzie rozpatrywane na podstawie złożonej przez wykonawcę w formularzu „OFERTA” deklaracji (zobowiązania się) do realizacji zamówienia przy użyciu kawy i herbaty oznaczonych certyfikatem Fairtrade lub Fair for Life.
Jeżeli Wykonawca w formularzu „OFERTA”:
1) nie zaznaczy żadnej odpowiedzi, tj. TAK lub NIE, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zobowiązuje się do realizacji zamówienia przy użyciu kawy i herbaty oznaczonych certyfikatem Fairtrade lub Fair for Life i przyzna Wykonawcy 0 punktów,
2) wskaże zarówno odpowiedź TAK jak i odpowiedź NIE, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zobowiązuje się do realizacji zamówienia przy użyciu kawy i herbaty oznaczonych certyfikatem Fairtrade lub Fair for Life i przyzna Wykonawcy 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy (K2)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny (K3)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
-wykonawca zobowiązany jest posiadać:
a) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli właściwego państwowego inspektora sanitarnego;
b) decyzję właściwego państwowego inspektora sanitarnego zatwierdzającą zakład (firmę) do prowadzenia działalności na rynku spożywczym wraz z wykazem zatwierdzonych pojazdów do transportu;
UWAGA:
Zarówno w przypadku wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak i podmiotów udostępniających zasoby, w przypadku polegania przez wykonawcę na ich zasobach każdy z ww. podmiotów musi spełniać warunek w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej określonych w ust. 1 lit. a) i b).
2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie posiadania doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi (umowy), gdzie każda usługa polegała na przygotowaniu, dostarczeniu i podaniu posiłków na: konferencję / szkolenie / spotkanie dyplomatyczne / imprezę okolicznościową / event, o wartości minimum 10 000 złotych brutto każda usługa.
W przypadku usług (umów) będących w trakcie wykonywania Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wartość wykonanej części usługi w ramach umowy, na dzień upływu terminu składania ofert, będzie wynosiła minimum 10 000 zł brutto.
Wykonanie/wykonywanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem/ wykonywaniem jednej umowy na rzecz jednego podmiotu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykazanie spełniania przez nich warunku udziału w postepowaniu dotyczącego wymaganego doświadczenia wykonawcy nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, o którym mowa w ust. 2 SWZ.
Analogiczne zastrzeżenie ma zastosowanie do podmiotów udostępniających zasoby, w przypadku polegania przez wykonawcę na ich zasobach w celu wykazania spełnienia warunku (w takim przypadku odpowiednio wykonawca lub podmiot udostepniający zasoby, którego zdolności są wykazywane będzie wykonywał te usługi).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający będzie żądał następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający będzie żądał następujących podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy. Wzór wykonanych lub wykonywanych usług określony jest w załączniku nr 6 do SWZ.
UWAGA:
Okresy wyrażone w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli właściwego państwowego inspektora sanitarnego,
c) decyzję właściwego państwowego inspektora sanitarnego zatwierdzającą zakład (firmę) do prowadzenia działalności na rynku spożywczym wraz z wykazem zatwierdzonych pojazdów do transportu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wskazane w rozdziale 24 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert każdy z wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta 71 1010 1010 0052 1013 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu nr BA.zp.23.1.1.2024-catering”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności powinien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej (w gwarancjach lub poręczeniach) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie;
2) z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Zamawiający zwraca wadium albo zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu uznaje
się za spełniony, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną lub jeden z nich. To samo dotyczy
podmiotów udostępniających zasoby, w przypadku polegania przez wykonawcę na ich zasobach w celu wykazania
spełnienia warunku.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z
Wykonawców.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi
załącznik nr 1 do SWZ.
Niedopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych przez Zamawiającego w projekcie umowy i dopuszczonych przepisami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://minrol.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę automatu do gier AQUA JET DX- Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę automatu do gier AQUA JET DX. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.