Zapew. miejsc nocleg., miejsc parking., sali konf.,miejsca na realiz. usł. gastron.oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapew. miejsc nocleg., miejsc parking., sali konf.,miejsca na realiz. usł. gastron.oraz realiz. usł.gastron. na potrzeby przepr. XXIV Ogólnop. Konf.„Jakość w Op. Zdrow.” w dn.23-24.09.2021 w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-15
  • ZamawiającyCentrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00073926
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapew. miejsc nocleg., miejsc parking., sali konf.,miejsca na realiz. usł. gastron.oraz realiz. usł.gastron. na potrzeby przepr. XXIV Ogólnop. Konf.„Jakość w Op. Zdrow.” w dn.23-24.09.2021 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350712318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kapelanka 60

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124278170

1.5.8.) Numer faksu: 124278252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cmj.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapew. miejsc nocleg., miejsc parking., sali konf.,miejsca na realiz. usł. gastron.oraz realiz. usł.gastron. na potrzeby przepr. XXIV Ogólnop. Konf.„Jakość w Op. Zdrow.” w dn.23-24.09.2021 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5bece3-c765-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029438/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Organizacja Konferencji "Jakość w Opiece Zdrowotnej"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.cmj.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (tylko w przypadku awarii miniPortalu lub ePUAPu) - szczegółowy opis w SIWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (plik elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (plik podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Uwaga! kluczowym jest opatrzenie podpisem dokumentu oferty. Nie można przyjąć, że podpisanie „Formularza złożenia oferty” obejmuje już swoim zakresem ofertę. Szczegółowy opis w pkt. 8 SIWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek informacyjny RODO - pkt. 20 SIWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA-271-38/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zapewnienie miejsc noclegowych, miejsc parkingowych, sali konferencyjnej,
miejsca na realizację usług gastronomicznych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia XXIV Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej” w dniach 23-24 września 2021 r. w Krakowie. Zamawiający przewiduje udział w konferencji:
1) 23 września 2021 r. w godz. 10.00 - 16.00 – 350 osób,
2) 24 września 2021 r. w godz. 9.00 - 13.00 – 350 osób.
Zamawiający może zredukować liczbę uczestników o 40%. O faktycznej liczbie uczestników konferencji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie do 5 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia konferencji. Szczegółowy opis w zał. nr 1 do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie z prawem opcji - zgodnie z informacjami zawartymi w zał. nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-23 do 2021-09-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT - pkt. 14 SIWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 14.2. Kryterium pozacenowe - aspekt społeczny (zatrudnienie osób niepełnosprawnych)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia tzn., wykaże, iż w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę zapewnienia sali konferencyjnej oraz realizacji usług gastronomicznych w ramach organizowanej konferencji, sympozjum, zjazdu itp. dla co najmniej 200 osób (uczestników) - szczegółowy opis w pkt. 5.3 SIWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw wykluczenia; spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - szczegółowy opis w pkt. 6.1.5 SIWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw wykluczenia; spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria:
opisu miejsca świadczenia usług wraz z informacją o powierzchni sali konferencyjnej i miejsca na realizację usług gastronomicznych zawierającego zdjęcia fotograficzne, w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, którego autentyczność (dotyczy opisu i zdjęć) musi zostać poświadczone przez wykonawcę.
UWAGA: dokumenty te należy złożyć wraz z ofertą - szczegółowy opis w pkt. 6.1.5 i w pkt. 7 SIWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, aktualnych na dzień składania. Opis miejsca świadczenia usług wraz z informacją o powierzchni sali konferencyjnej i miejsca na realizację usług gastronomicznych zawierającego zdjęcia fotograficzne, w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, którego autentyczność (dotyczy opisu i zdjęć) musi zostać poświadczone przez wykonawcę. - Szczegółowy opis w pkt. 6 i 7 SIWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria:
opisu miejsca świadczenia usług wraz z informacją o powierzchni sali konferencyjnej i miejsca na realizację usług gastronomicznych zawierającego zdjęcia fotograficzne, w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, którego autentyczność (dotyczy opisu i zdjęć) musi zostać poświadczone przez wykonawcę.
UWAGA: dokumenty te należy złożyć wraz z ofertą
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. - Szczegółowy opis w pkt. 6 i 7 SIWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że ich oferta będzie spełniać następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być podpisane przez umocowanych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, należy podać jego adres do korespondencji oraz numer faksu; Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale 5 SIWZ; W przypadku gdy w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnik jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców. UWAGA: obowiązki wskazane powyżej dotyczą również wspólników spółki cywilnej. Szczegółowy opis w SIWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (plik elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (plik podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Uwaga! kluczowym jest opatrzenie podpisem dokumentu oferty. Nie można przyjąć, że podpisanie „Formularza złożenia oferty” obejmuje już swoim zakresem ofertę. Szczegółowy opis w pkt. 8 SIWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje ograniczenie liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert – Zamawiający zaprosi 3 Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i najwyżej ocenione według kryteriów wskazanych w pkt. 14 SWZ; jeżeli liczba Wykonawców jest mniejsza niż 3, Zamawiający będzie kontynuował postępowanie z uwzględnieniem złożonych ofert.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2021.r. o godz. 11:00 (lub w przypadku awarii – zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 2 PZP niezwłocznie po usunięciu awarii). Zamawiający wymaga aby przed zawarciem umowy Wykonawca przedłożył:
informację o osobie/osobach (lista osób), o których mowa w pkt 18.1. SWZ – wraz z informacją o formie jej/ich zatrudnienia oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób na umowę o pracę, listę osób niepełnosprawnych zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Osoby wskazane w pkt 11 SOPZ.
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi cateringowej - Szczurowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi cateringowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI