Wynajem pomieszczeń kuchni XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wynajem pomieszczeń kuchni XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-21
  • ZamawiającyXXVII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZESŁAŃCÓW SYBIRU W LUBLINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00247050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem pomieszczeń kuchni XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: XXVII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZESŁAŃCÓW SYBIRU W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060387400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biedronki 13

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-543

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815276733

1.5.8.) Numer faksu: 815276733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@lo27.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.27lo.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

szkoła publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem pomieszczeń kuchni XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beb71174-fe06-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.27lo.lublin.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.27lo.lublin.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Złożenie oferty w zamkniętej kopercie w sekretariacie szkoły lub przesłanie pocztą tradycyjną.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest XXVII Liceum Ogólnokształcące im. Zesłańców Sybiru w Lublinie; dane adresowe: ul. Biedronki 13, 20-543 Lublin.

2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: lo27@iod.lublin.eu, telefonicznie: 81 466 17 72 lub pisemnie na adres Administratora danych.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o zamówienie publiczne: 27LO.261.1.2022

a) zawarcie i wykonanie umowy – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 b) RODO);
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 c) RODO) takich jak:
wystawianie i przechowywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych; rozpatrywanie reklamacji.
odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 Ustawy Prawo zamówień publicznych
przez 4 lat od zakończenia postępowania, oraz okres trwania i przechowywania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem podstawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne.
W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz RODO. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy i jego pełnomocnika, jak też informacji o innych osobach, wykazanych w ofercie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administrator informuje o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania, których dokonał zgodnie z art. 16, art. 17 ust. 1 i art. 18, każdego odbiorcę, któremu ujawniono dane osobowe, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku. Administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o tych odbiorcach, jeżeli osoba, której dane dotyczą, tego zażąda. Artykuł 20 Prawo do

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 27LO.261.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 307182,18 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie z jej urządzeniami i wyposażeniem w okresie od 1 września 2022 r. do 31.sierpnia 2023 r. oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 w Lublinie z wyłączeniem okresu wakacji ( lipiec i sierpień) oraz ferii zimowych. Powierzchnia kuchni i stołówki wynosi łącznie 270 m kw., na którą składają się pomieszczenia kuchenne, biurowe i socjalne - 206 m kw. oraz wydawalnia z myjnią .
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów:
1. XXVII Liceum Ogólnokształcące: obiady pełnopłatne lub refundowane przez MOPR - orientacyjna ilość obiadów - 30 szt. dziennie.
2. Szkoła Podstawowa nr 46:
- pełne wyżywienie (śniadanie, obiad i podwieczorek) dla wychowanków oddziału przedszkolnego - 25 szt. dziennie
- obiady pełnopłatne, dofinansowane i refundowane przez MOPR- 190 szt. dziennie.
Ostateczna ilość posiłków może być wartością zmienną, uzależnioną od decyzji rodziców.
Przygotowywanie posiłków musi być zgodne z z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzonych z pełnowartościowych produktów, posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, spełniających normy żywienia dzieci i młodzieży (gramatura i kaloryczność), oraz zgodnie z systemami HACCP dla posiłków szkolnych. Obiady muszą być dwudaniowe, z surowców, tzn. nieprzetworzonego wcześniej mięsa, surowych warzyw (sezonowo w okresie zimowym dopuszcza się stosowanie mrożonek warzywno-owocowych). Nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów, ziemniaków w proszku, paluszków rybnych). Do obiadów mięsnych, rybnych, na bazie jaj muszą być podawane surówki lub warzywa. Obiady muszą być smaczne, ciepłe i estetycznie podane. Wykonawca zapewnia tygodniowy jadłospis z podaniem kaloryczności i wyszczególnieniem składników odżywczych.
Szczegółowe warunki dotyczące organizacji żywienia dla placówek znajdują się we wzorze umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę jakości wykonywanych usług.
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na wynajem pomieszczeń, przygotowywania i wydawania posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46. Rozliczanie za wykonaną miesięczną usługę żywienia uczniów Szkoły Podstawowej Nr 46 odbywa się na podstawie faktur z tą szkołą. Rozliczenie za obiady wydawane uczniom XXVII Liceum Ogólnokształcącego następuje bezpośrednio z uczniami lub rodzicami uczniów.
Obowiązkowe jest przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywania usługi. Wizji lokalnej oferenci dokonują indywidualnie.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.): przygotowywanie posiłków; podawanie posiłków; sprzątanie pomieszczeń;
nadzór i kontrola nad produktami spożywczymi, układanie jadłospisów.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i ppoż; uzyskania zaświadczenia i decyzji o wpisie do rejestrów zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej; utrzymania w czystości i sprawności pomieszczeń i urządzeń kuchni oraz stołówki- codziennego sprzątania pomieszczeń wynajmowanych i udostępnionych do wydawania posiłków; wyposażenia pomieszczeń na własny koszt w brakujące urządzenia niezbędne do prowadzenia żywienia (urządzenia te po okresie trwania umowy pozostają własnością Wykonawcy); uzupełniania stanu naczyń kuchennych i sztućców. Wykonawca zobowiązany jest do wpłacenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy, na konto Zamawiającego kaucji w wysokości jednomiesięcznego czynszu brutto celem należytego wykonania umowy; uiszczania oprócz czynszu i opłat eksploatacyjnych za zużycie wody zimnej, ciepłej, gazu i energii elektrycznej, także podatku od nieruchomości; zawarcia odrębnej umowy na wywóz odpadów komunalnych.
Wykonawca na własny koszt dokonuje przeglądów okresowych dźwigów towarowych oraz instalacji gazowej oraz systematycznie opróżnia osadnik tłuszczu i skrobi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty:
1) Cena wynajmu pomieszczeń ¬ 15%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najwyższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej;
2) Cena posiłków ¬ 65%.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą
cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej;
3) Doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie żywienia zbiorowego –15%.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który wykaże się największym doświadczeniem w zakresie organizacji żywienia zbiorowego, pozostali otrzymają procentowo mniej.
4) Rekomendacje dotyczące realizacji żywienia w szkołach – 5%;
Maksymalną ilość punktów otrzyma ten oferent, który przedstawi największą ilość rekomendacji ze szkół, pozostali procentowo mniej;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 65

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie żywienia zbiorowego

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rekomendacje dotyczące realizacji żywienia w szkołach

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 108 ust.1 UZP - Oświadczenie
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia żywienia zbiorowego i usług gastronomicznych – aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis KRS;
3) oświadczenie lub dokumenty potwierdzające prawo do prowadzenia żywienia zbiorowego i usług gastronomicznych;
4) rekomendacje dotyczące prowadzenia usług żywienia w szkołach;
5) pozostają w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej realizację zamówienia - oświadczenie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1
ad 2) Aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis KRS
ad 3) dokumenty potwierdzające prawo do żywienia zbiorowego i usług gastronomicznych
ad 4) referencje podmiotów, dla których świadczył usługi żywieniowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości 500,00 zł należy wpłacić na konto XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Zesłańców Sybiru w Lublinie : 57124015031111001001388968

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sekretariat XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Zesłańców Sybiru w Lublinie, ul. Biedronki 13, 20-543 Lublin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkich wyjaśnień dotyczących przetargu udziela:
- XXVII Liceum Ogólnokształcące w Lublinie ¬ kierownik gospodarczy Małgorzata Wójtowicz tel. 81 527 67 33
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków przetargu w terminie nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
Protokół zdawczo – odbiorczy sporządzony będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię 3/4 osobową brygadę brukarską z rozliczeniem na akord - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię 3/4 osobową brygadę brukarską z rozliczeniem na akord. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI