"Wykonanie usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków w formie cateringu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Wykonanie usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków w formie cateringu kompletnego dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-20
  • ZamawiającyPrzedszkole Samorządowe nr 4 w Wieliczce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00309708
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Wykonanie usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków w formie cateringu kompletnego dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 4 w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351607285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szymanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps4wieliczka@interia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/spn4wieliczka

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonanie usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków w formie cateringu kompletnego dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfda721-5991-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00308532/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 usługa cateringowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, /, ePUAPu oraz poczty elektronicznej. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta) odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal, jak również za pomocą poczty elektronicznej.
- adres Zamawiającego na platformie EPUAP:/y885h0evy6/skrytkaESP
Nazwa odbiorcy (Zamawiającego) w EPUAP: PRZEDSZKOLE NR 4 WIELICZKA
- adres poczty elektronicznej: ps4wieliczka@interia.eu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Adres Zamawiającego na platformie EPUAP:/y885h0evy6/skrytkaESP
Nazwa odbiorcy (Zamawiającego) w EPUAP: PRZEDSZKOLE NR 4 WIELICZKA; adres poczty elektronicznej: ps4wieliczka@interia.eu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi “Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XadES.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES.
Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza ogłoszenia (limit 4 tys. znaków), pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w
punkcie VI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce.
2.W Przedszkolu Samorządowego nr 4 w Wieliczce został powołany Inspektor Danych Osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail iod2@synergiaconsulting.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza ogłoszenia (limit 4 tys. znaków), dalszą część klauzuli Rodo zawarto w punkcie XXX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków w formie cateringu kompletnego dla maksymalnie 90 dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w okresie od 03.01.2022 r. do 30.06.2022 r., od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od zajęć, w których przedszkole jest zamknięte.
2. Przewidywana liczba pakietu całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad i podwieczorek) wynosi 11 250.
- Ilość śniadań maksymalnie 11 250 szt.,
- Ilość obiadów maksymalnie 11 250 szt.,
- Ilość podwieczorków maksymalnie 11 250 szt.
W oparciu o dane frekwencyjne zamawiający informuje, iż z uwagi na absencję chorobową dzieci rzeczywista liczba wydawanych posiłków może być mniejsza o ok. 25 % od liczby maksymalnej podanej powyżej.
Zamawiający zastrzega, że ilość planowanych posiłków może ulec zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie), czego Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie realizacji niniejszego postępowania np. działanie siły wyższej, nieprzewidzianej jak ogłoszenie pandemii, zmian organizacyjnych itp., a Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń.
W związku z czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. Wykonawca godzi się z faktem, że za ilości planowane posiłków przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu lecz niezrealizowane przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
Dokładna ilość zamawianych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci.
Liczba śniadań zgłaszana będzie Wykonawcy codziennie przez pracownika przedszkola (wyznaczonego przez Dyrektora placówki) do godziny 16.00 w dniu poprzedzającym wykonanie usługi. Wykonawca dostarczy przygotowane śniadanie z napojami do godziny 8:00.
Liczba obiadów i podwieczorków wraz z napojami zgłaszana będzie Wykonawcy codziennie przez pracownika przedszkola (wyznaczonego przez Dyrektora placówki) do godziny 10: 00 wg aktualnego stanu przedszkolaków. Wykonawca dostarczy obiady wraz z podwieczorkami i napojami do godz. 11.30.
3. W szczególnych sytuacjach istnieje możliwość zmiany godzin dostarczania posiłków z jednodniowym wyprzedzeniem, zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę.
4. Cena jednego zestawu posiłku winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku, zmywanie naczyń zbiorczych oraz zagospodarowanie wszelkich odpadów.
W cenie oferty należy uwzględnić równy koszt posiłków standardowych i dietetycznych (w razie zgłoszenia przez zamawiającego potrzeby przygotowania takowych).
. Rodzaje posiłków:
a) Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne ( pojemność 250 ml) oraz kanapki ( 2 rodzaje do wyboru dla każdego dziecka, przygotowane z pieczywa razowego lub pełnoziarnistego, na zakwasie: żytniego, pszennego, mieszanego, z masłem wysokogatunkowym o zawartości tłuszczu mlecznego w przedziale 80-90%, wędliną ( z jadłospisu dziennego wyklucza się wędliny z mielonek), serem żółtym lub białym do tego warzywa, pastą jajeczną lub rybną. Woda mineralna, herbaty owocowe, owocowo – ziołowe, sok naturalny, kakao, kawa inka, napój mleczny. Świeże owoce i warzywa (wyłączając owoce w puszce), orzechy (bez dodatku soli i cukru), owoce suszone.
b) Obiad: zupa (pojemność 300 ml) oraz drugie danie ( w tym: produkt węglowodanowy (200 g): ziemniaki, kasza, ryż, makaron lub np. kluski śląskie, kopytka, pierogi, naleśniki; produkt białkowy pochodzenia zwierzęcego – gotowy 80 g ( mięso np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka, bitki wołowe, gulasz, kotlety mielone, bądź ryba; surówka, jarzyny gotowane lub owoc – 100 g ( asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny), kompot lub sok z produktów świeżych i pełnowartościowych (200 ml).
c) Podwieczorek (trzy produkty): świeży owoc, ciasto własnego wyrobu, budyń, galaretka, kisiel, jogurt tylko naturalny, serek homogenizowany, owoce suszone, orzechy (bez dodatku soli i cukru. Woda mineralna, herbaty owocowe, owocowo – ziołowe, sok naturalny, kakao, kawa inka, napój mleczny.
d) Napoje: napoje przygotowane na miejscu mogą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia. Wykonawca dostarcza również napoje (wodę mineralną niegazowaną) do codziennego korzystania przez dzieci – dziennie 0,5 l na dziecko.
7. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
2) Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
3) Wartość odżywcza posiłków oraz gramatura powinna być zgodna z normami opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia a produkty wykorzystywane do ich przyrządzenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154)
4) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego oraz umieszczenia tych diet w jadłospisie. Na obecną chwilę ilość dzieci z dietami – 3 diety bezmleczna (eliminacja z diety produktów mlecznych, zastosowanie produktów zamiennych); 1 dieta o niskim indeksie i ładunku glikemicznym (zalecane spożycie produktów pełnoziarnistych, nieprzetworzonych, odpowiednie przygotowanie potraw z wykorzystaniem produktów o niskim indeksie i ładunku glikemicznym, eliminacja cukru i produktów słodzonych z diety); 1 dieta ubogo niklowa (eliminacja z diety produktów bogatych w nikiel, odpowiednie przygotowanie potraw); 1 dieta eliminacyjna (eliminacja z diety produktów zakazanych i zastąpienie ich produktami dozwolonymi). Posiłki dla dzieci z dietami muszą być odpowiednio opisane.
5) Wykonawca sporządzając jadłospis zobowiązany jest współtworzyć go z dietetykiem. Przedstawiony przez Wykonawcę jadłospis powinien być sporządzony przez osobę posiadającą dyplom dietetyka. Dietetyka zatrudnia Wykonawca przez cały okres trwania umowy.
Jadłospis powinien zawierać informacje o produktach wchodzących w skład posiłku oraz alergenach występujących w posiłkach. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania jadłospisów dekadowych do przedszkola najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu żywieniowego. Każda zmiana w jadłospisie ze strony Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo dokonania wiążących zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę, na co Wykonawca wyraża zgodę.
6) Planując jadłospis Wykonawca zobowiązany jest do uwzględniania norm żywienia, zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze dla danej grupy wiekowej oraz przestrzegania, aby na całodzienne żywienie dziecka składały się środki spożywcze pochodzące z różnych grup środków spożywczych.
7) Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie zgodności dostarczonych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym i podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków:
a) zupy – temperatura 77 °C (+/-2°C),
b) II danie – temperatura 65°C (+/-2°C),
c) potrawy na zimno (surówki, sałatki, wędliny, desery) - temperatura 30C (+/-2°C),
d) napoje gorące - 80°C (+/-2°C).
W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczanych posiłków z wymogami zawartymi w SWZ oraz umowie , sporządzany jest protokół. Protokół podpisany przez Zamawiającego oraz Wykonawcę stanowi podstawę obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy tj. za posiłki niezgodne z wymogami Wykonawcy nie należy się wynagrodzenie.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. W sytuacjach szczególnych (np. zorganizowane wyjazdy wychowanków przedszkola) Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków – suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw.
Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
11) Dowożone posiłki winny być dostarczane własnym klimatyzowanym transportem Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności, na własny koszt w specjalistycznych termosach, termo boksach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw do punktu wydawania posiłków w przedszkolu. Posiłki będą wydawane w naczyniach własnych przedszkola.
12) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru codziennie termosów po posiłkach oraz ich mycia i wyparzania. Wykonawca zapewnia wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny w zakresie oznakowania pojemników do transportu naczyń czystych i brudnych.
13) Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów pokonsumpcyjnych i ich utylizacji na własny koszt, zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.)
14) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godzin od upływu dnia podania.
Z uwagi na ograniczenie ilości znaków dalsza część opisu zamówienia dostępny w pkt. III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają
wymaganiom opisanym w SWZ, t.j. oferty które nie podlegają odrzuceniu. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w świadczeniu usług cateringu dla potrzeb dzieci w przedszkolu lub dzieci i młodzieży w szkole

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca przygotowywania posiłków od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna- Modlnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna. Miejscowość sąsiadująca z Krakowem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI