Wybór Wykonawcy usługi cateringowej - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór Wykonawcy usługi cateringowej - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu (Dziennego Domu Senior+)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBobrowniki
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającyGMINA BOBROWNIKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00540281
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wybór Wykonawcy usługi cateringowej - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu (Dziennego Domu Senior+)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nieszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-617

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbobrowniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugbobrowniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór Wykonawcy usługi cateringowej - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu (Dziennego Domu Senior+)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e915749-95ac-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123159/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wybór Wykonawcy usługi cateringowej - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu (Dziennego Domu Senior+)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e915749-95ac-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz do komunikacji dostępny na
EPUAP oraz udostępniony przez https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGG.ZP.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Niniejsze postępowanie ma na celu wybór Wykonawcy świadczącego kompleksowe usługi cateringowe 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu (Dziennego Domu Senior+). Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca przygotowania posiłków od miejsca dostawy.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
wykazanie przez Wykonawcę, że posiada aktualną decyzję, zezwolenie, opinię, protokół lub inny dokument Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej potwierdzający dopuszczenie żywienia zbiorowego w zakładzie gastronomicznym, w którym będą przygotowane posiłki oraz aktualną decyzję zezwalającą na transport artykułów żywnościowych wydaną przez właściwy organ.
• zdolności ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie definiuje warunków udziału w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej.
• zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie przygotowywać posiłki (śniadania i obiady), posiadającą przygotowanie zawodowe gastronomiczne, lub ukończony kurs gastronomiczny uprawniające do wykonywania usługi – nr 5;
• wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca:
a. przedłoży 2 przykładowe jadłospisy dekadowe (łącznie na 22 dni robocze) sporządzone zgodnie z zapisami niniejszej dokumentacji przetargowej.
b. wykonał albo wykonuje usługę gastronomiczną na podstawie jednej lub wielu umów, polegającej na przygotowaniu, dostarczaniu posiłków (śniadań i obiadów) dla co najmniej 30 osób dziennie, średnio 5 razy w tygodniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2000

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w formie pisemnego aneksu do umowy, zgodnie
z art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1) zmiany rzutujące na wynagrodzenie:
• możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno-prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy;
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych
i adresowych określonych w umowie;
3) Zamawiający dopuszcza możliwość do zmiany terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia;
3. Zamawiający przewiduje, że dokona się zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, w następujących przypadkach i zakresie:
a) terminu realizacji zamówienia – z przyczyn niezależnych od stron umowy;
b) terminu realizacji umowy spowodowanego siłą wyższą, w tym działaniami sił przyrody albo innymi niezależnymi okolicznościami, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
c) wszelkich zmian umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, mających charakter zmian nieistotnych, tj. takich o których wiedza na etapie postępowania o udzielnie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie lub na wynik postępowania
d) zmiany terminu realizacji Umowy, w szczególności gdy:
• zmiana terminu będzie następstwem działania organów administracji publicznej;
• wystąpi siła wyższa, mająca istotny wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
• dochowanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego;
• czas występującego opóźnienia wynikającego z zaistniałego utrudnienia lub uniemożliwienia;
• konieczne okażą się dodatkowe uzgodnienia, pozwolenia lub zgłoszenia związane
z realizacją zamówienia.
Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej Strony
o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian
w Umowie. Każda zmiana, pod rygorem nieważności, zostanie wprowadzona w formie pisemnej.
4. Wykonawca oświadcza, że akceptuje okoliczność, iż treść niniejszej umowy,
a w szczególności dotyczące go dane identyfikujące, przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2001 r. poz. 1198 z późn. zm.), która podlega udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy.
5. Strony w drodze odrębnego porozumienia, zawartego na uzasadniony wniosek, mogą uzgodnić, które informacje będą stanowiły tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy i nie będą podlegały udostępnieniu w trybie określonym w ust. 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna skrzynka podawcza EPUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn- Ryńsk
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI