Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów uczęszczających
do Szkoły Podstawowej nr 118 we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 118 IM. PŁK PILOTA BOLESŁAWA ORLIŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930307678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: bulw. Ikara 19
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-130
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 798 68 40
1.5.8.) Numer faksu: 71 788 99 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gszymanski@sp118.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp118.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów uczęszczających
do Szkoły Podstawowej nr 118 we Wrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa173c9-efa2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.sp118.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.sp118.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA – POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Administratorem Państwa danych jest Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk. pil. Bolesława Orlińskiego, Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław (dalej: My). Kontakt z nami możliwy jest pod mailem: szkola@sp118.pl.
2. Dane kontaktowe do naszego inspektora ochrony danych to: inspektor@coreconsulting.pl albo CORE Consulting, ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań.
3. Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a w przypadku nawiązania współpracy również w celu realizacji umowy.
4. Przetwarzamy Państwa dane w następującym zakresie: imię, nazwisko, firma, adres działalności, numer NIP, Regon, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, treść oferty Państwa firmy, w tym dane innych pracowników lub przedstawicieli Państwa firmy, które zdecydowali się Państwo tam zawrzeć.
5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. obowiązek prowadzenia postępowania zgodnie z regulacjami Prawa zamówień publicznych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w przypadku zawarcia umowy podstawą prawną przetwarzania będzie właśnie konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
6. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Dane przetwarzamy w czasie trwania postępowania przetargowego oraz przez okres kolejnych 4 lat od dnia zakończenia postępowania. W przypadku zawarcia umowy, przez okres realizacji umowy, a także po jej wykonaniu – przez okres kolejnych 5 lat (na potrzeby rozliczalności z organem nadzorczym) i przez okres przedawnienia roszczeń.
8. Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu, ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
9. Nie udostępniamy na własność Państwa danych żadnym podmiotom komercyjnym. Proszę jednak wiedzieć, że podane przez Państwa dane mogą być ujawnione:
a) firmom utrzymującym i serwisującym nasze serwery informatyczne,
b) kancelariom prawnym, które wspierają nas w obszarze bieżącej działalności,
c) firmom obsługującym nas w obszarze IT, w tym serwisującym urządzenia wykorzystywane przez nas w bieżącej działalności,
d) podmiotom utrzymującym oprogramowanie, z którego korzystamy w ramach bieżącej działalności,
e) kurierom i poczcie polskiej – w związku z przesyłaną korespondencją.
Dodatkowo, Państwa dane osobowe w ramach wykonywanych przez nas zadań w obszarze sprawowania władzy publicznej i realizacji interesu publicznego, są również udostępniane innym jednostkom organizacyjnym w ramach naszej jednostki samorządu terytorialnego.
Jeśli są Państwo zainteresowani jakie są to podmioty proszę napisać na adres naszej placówki: Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk. pil. Bolesława Orlińskiego, Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław bądź skontaktować się mailowo, za pośrednictwem naszej skrzynki: szkola@sp118.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Przysługują Państwu następujące prawa, w zależności od podstawy przetwarzania Państwa danych:
a) wypełnienie obowiązku prawnego, prawo do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b) wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, prawo do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych do innego administratora.
11. Odrębnie chcemy Państwa poinformować, że mają Państwo również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych.
12. Uprawnienia, o których mowa powyżej mogą Państwo wykonać poprzez kontakt pod adresem e-mail: szkola@sp118.pl lub listownie na adres: Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk. pil. Bolesława Orlińskiego, Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław.
13. Jeżeli uznają Państwo, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Państwa danych osobowych to mają Państwo prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: iod@uodo.gov.pl, www.uodo.gov.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/SP118/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 118 we Wrocławiu.
Przez wykonanie niniejszej usługi rozumie się realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem określonym w § 1 i 2 załączonej umowy, gdzie jest wymagane świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie:
przygotowania, dostawy i dystrybucji posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia uczniów w wieku od 6 do 15 lat (tylko obiady, przewiduje się diety standardowe, eliminacyjne: bezmleczna i specjalistyczne- bezglutenowa)
dla: – śr. 550 uczniów szkolnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-06 do 2022-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opinie Rady Rodziców ze Szkół Podstawowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4