Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa żywienia w zakresie przygotowaniai dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 00 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia w zakresie przygotowaniai dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d294720a-8ce1-4cc7-b7f1-3efaecba93c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014151/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa żywienia w zakr. przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ Gostyninie-Zalesiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d294720a-8ce1-4cc7-b7f1-3efaecba93c5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d294720a-8ce1-4cc7-b7f1-3efaecba93c5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W post o udziel zam kom między zam,
a wykon odbywa się drogą elektr przy uż Platf e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektr
zamowienia@spzozzalesie.pl. Korz z Platf e-Zamowienia jest bezpłatne.
Wykon zam wziąć udz w post o udziel zam publ musi pos konto podm „Wykonawca” na Platf e-Zamowienia. Szczegó infor na temat
zakł kont podm oraz zas i war korz z Platf e-Zamowienia okr Regulamin Platformy e-Zamowienia, dost na str intern
https://ezamowienia.gov.pl oraz inf zam w zakładce „Centrum Pomocy”. Przegl i pob publ treści dok post nie wymaga pos konta na
Platformie e-Zamowienia ani logowania. Spos sporz i przek dok elektr lub dok elektr będących kopią elektr treści zap w post pap (cyfr
odwzor) musi być zgodny z wym okr w rozp Prez Rady Min z 30 grudnia 2020 r. w spr spos sporz i przek infor oraz wym tech dla dok
elektr oraz śr kom elektr w post o udz zam publ lub konk (zw. dalej Rozpe w sp wym dla dok elektr). Dok elektr, o których mowa w §
2 ust. 1 Rozp Prez Rady Min w spr wym dla dok elektr, sporz się w post elektr, w form danych okr w przep Rozp Rady Min z dnia 12
kwietnia 2012 r. w spr Kraj Ram Interoper, min wym dla rej publ i wym infor w post elektr oraz min wym dla syst teleinfor (zw. dalej
„Rozp w spr Kraj Ram Interoper”), z uwzgl rodzaju przek danych i przek się jako zał. W przyp form, o których mowa w art. 66 ust. 1
u.p.z.p., ww. reg nie będą miały bezpośr zastos. Infor, ośw lub dok, inne niż wym w § 2 ust. 1 Rozp w spr wym dla dok elektr, przek w
post sporz się w post elektr:
1) w form danych okr w przep Rozp w spr Krajo Ram Interoper (i przek się jako zał), lub 2) jako tekst wpis bezp do wiad przek przy
użyciu śr kom elektr (np. w treści „Form do komun”). Komun w post, z wył skł ofert, odb się drogą elektr za pośr form do kom dost w
zakł „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do
przesyłanej wiadomości („dodaj załącznik”). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i
wykonawcy posługują się numerem referencyjnym -
SZP.26.6.2024.US.PG.
9. W przypadku załączników, które są zgodne z u.p.z.p. lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem
typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio
podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamowienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamowienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamowienia.
11. Wszelkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości, widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednolitego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamowienia, użytkownicy mogą
skorzystać z wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22/ 458 77 99 lub gą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4/05/2016 r, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin tel. 24/2360000, e-mail: sekretariat@spzoz-zalesie.pl.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, ul. Zalesie 1 jest Pan Marek Malczewski, dane kontaktowe: tel. 24/236 00 23, adres poczty elektronicznej: iod@spzoz-zalesie.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn “Usługa żywienia w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu, Centrum Zdrowia Psychicznego – Oddziały: III C, V C, VI C oraz Oddziału Dziennego Psychiatrycznego”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej: u.p.z.p.,
5) ponadto dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami wyłącznie zgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych oraz pod warunkiem zachowania poufności,
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.p.zp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.zp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.zp.;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO2,
10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.26.6.2024.US.PG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem nin zam jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu do Zam całodziennych posiłków przygotowywanych na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ Opieki Zdrowotnej im. prof. E.Wilczkowskiego w Gostyninie, zwanym dalej: WSZPZOZ Gostynin-Zalesie, Centrum Zdrowia Psychicznego – Oddziały: III C, V C, VI C oraz Oddziału Dziennego Psychiatrycznego, z zastrzeżeniem, że Oddział Dzienny Psychiatryczny będzie korzystał tylko z obiadów.
2. W ramach przed nini zam Wyk zob się wykonać na rzecz Zam usługę polegającą na przyg i dost do Zam całodziennych posiłków przygotowywanych na bazie kuchni Wyk dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu, Centrum Zdrowia Psychicznego – Oddziały: III C, V C, VI C oraz Oddziału Dziennego Psychiatrycznego, z zastrzeżeniem, że Oddział Dzienny Psychiatryczny będzie korzystał tylko z obiadów, pomoc w rozładunku na wózki oddziałowe, mycie i dezynfekcja pojemników GN i termoportów w pomieszczeniach Wyk we własnym zakresie oraz odbiór i utylizacja odpadów żywieniowych, z należytą starannością, obow przepisami prawa, przepisami bhp i sanitarno-epidemiologicznymi, zgodnie z umową, stanowiącą zał nr 2 do tej SWZ, będącą jej integralną częścią, form ofer Wyk, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ /załącznik nr 4 do umowy, będący jego integralną częścią oraz niniejszą SWZ wraz z całą zawartością z wyłączeniem załączników 5-7.
3. Przed nin zam, o którym mowa w ust. 1 tego Rozobejmuje obowiązki Wyk zawierające:
1) przygotowanie i dostawy do oddziałów Zam, o których mowa w ust. 5 tego Roz posiłków przy uwzględnieniu diety podst, lekkostrawnej, niskotłuszczowej, niskocholesterolowej, bezmlecznej, niskobiałkowej, uwzględniających 3 posiłki dziennie: śniadania, obiady i kolacje oraz dla diet: cukrzycowej, z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego, redukcyjnej, wysokobiałkowej, niskotłuszczowej - trzustkowej, wysokokalorycznej, uwzględniających 5 posiłków dziennie tj.: śniadania, obiady, kolacje, II śniadania, podwieczorek oraz dodatkowo posiłek nocny w diecie cukrzycowej, przez 7 dni w tygodniu dwa razy dziennie (tj.: śniadania i II śniadania 7:30-8:15 oraz obiad, podwieczorek i kolacja 12:45 – 13:30), w systemie termosowym, tzn. z zastosowaniem specjalistycznych, atestowanych termoportów, pojemników GN lub równoważnych, zapewniających utrzymanie optymalnej temperatury i jakości posiłków podczas transportu z kuchni Wyk; 2) przygotowanie i dostawę do Oddziału Dziennego Psychiatrycznego posiłków w postaci obiadu przy uwzględnieniu diet, o których mowa w ust 3 pkt 1) tego Roz, przez 5 dni roboczych w tygodniu, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, raz dziennie (tj.: obiad 12:45 – 13:30), w systemie termosowym, tzn. z zastosowaniem specjalistycznych, atestowanych termoportów, pojemników GN lub równoważnych, zapewniających utrzymanie optymalnej temperatury i jakości posiłków podczas transportu z kuchni Wyk;3) realizację przedmiotu niniejszego zam, o którym mowa w tym Rozdziale w ilościach wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów Zam z uwzględnieniem wymogów Zam i zaleceń dietetycznych, z zastrzeżeniem, iż rzeczywiste ilości zam przez Zam posiłków wynikać będą z bieżących potrzeb Zam uzależnionych od zmieniającej się liczby pacjentów na poszczególnych oddziałach WSZPZOZ w Gostyninie – Zalesiu, Centrum Zdrowia Psychicznego – Oddziały: III C, V C, VI C oraz Oddziału Dziennego Psychiatrycznego, z zastrz § 4 umowy, będącej załącznikiem nr 2 do tej SWZ4) realizowanie niniejszego zam, z częstotliwością według następującego harmonogramu: a) śniadanie (II śniadanie) w godz. 7:30-8:15 (II śniadanie dostarczane ze śniadaniem); b) obiad (podwieczorek), kolacja 12:45-13:30 (podwieczorek, kolacja i posiłek nocny dostarczane z obiadem) 5) przygotowywanie posiłków na bazie własnej kuchni; 6) zatrudnienie specjalisty w zakresie żywienia i dietetyki; 7) stosowanie do produkcji potraw wyłącznie produktów pierwszej jakości i serwowania posiłków z bieżącej produkcji, zgodnie z zasadami systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP oraz umożliwienia Zam prawa wglądu do zapisów w tym zakresie i kontroli jakościowej produktów, a także wglądu do dokumentów identyfikujących zakupy i dostawców, z zastrzeżeniem, iż minimalny dzienny koszt produktów niezbędnych do przygotowania posiłków potwierdzonych dowodami zakupu powinien stanowić minimum 51% ceny całodziennego wyżywienia;
8) zapewnienie wymaganej temperatury dowożonych posiłków do Zam, tj.:
a) śniadania: zupa (750 C), napój (800 C);b) obiad: zupa (750 C), II danie 630 C, ziem./mak./kasze 630 C, sałatki/surówki (40 C);c) kolacja: dania na ciepło 630 C;9) dostarczanie posiłków, o których mowa w tym Rozd, najpóźniej w terminie dwóch godzin od ich sporządzenia, przygotowane zgodnie z ustalonym wcześniej jadłospisem, gramaturą oraz kalorycznością, z zastrzeżeniem, iż Wyk dokona tych ustaleń z dietetykiem Zam; 10) zapewnienie właściwej gramatury gotowych potraw, która powinna posiadać określone stałe wartości zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy, stanowiącej integralną część tej SWZ lub według uzgodnień z dietetykiem Zam; 11) zapewnienie posiłków pacjentom WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu w oparciu o uzgodnienia pomiędzy Wyka Zam 10-dniowego jadłospisu z rozbiciem na poszczególne diety i z zachowaniem zasad żywienia zalecanych przez NIZP PIB (IŻŻ), sezonowości i tradycji świątecznych, z zastrzeżeniem, iż wspomniany jadłospis będzie składany do akceptacji na 5 dni przed rozpoczęciem jego realizacji dietetykowi WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu i będzie zawierał co najmniej następujące informacje: wyszczególnienie diet i potraw składających się na poszczególne posiłki i gramaturę gotowego posiłku, dobowe wartości odżywcze oraz wykaz alergenów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. załącznik nr 2; 12) Zam zastrzega sobie kontynuację pilotażowego programu „Dobry posiłek w szpitalu” w terminie wyznaczonym przez NFZ. Wyk zobowiązany jest do współpracy w zakresie realizacji wszystkich wytycznych wynikających z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 września 2023 r. (Dz. U. z 2023 poz. 2021 z późn. zm.) w sprawie programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach – „Dobry posiłek w szpitalu”. Za okres obowiązywania programu pilotażowego Wyk wystawi dodatkową kwotę za poprawę jakości żywienia zgodnie z zasadami programu, z wyłączeniem Zakładu Opiekuńczo Leczniczego oraz Dziennego Oddziału Psychiatrycznego. 13) dostarczanie każdorazowo do każdej kuchenki oddziałowej wraz z posiłkiem jadłospisu dziennego w dwóch egzemplarzach, najpóźniej przed śniadaniem na dany dzień, a także pisemną informację zawierającą asortyment, ilość porcji oraz wagę pojedynczej porcji, zgodnie z zam dietą, z zastrzeżeniem, iż odbioru potraw dokonywał będzie każdorazowo personel dyżurny kuchenki oddziału; 14) posiadanie niezbędnej il pojem ter w celu zapew płynnej dostawy posiłków do Zam oraz umoż wyd posiłków bezp z pojemników na talerze pacjentów, z zastrz, iż dop się możliwość dostawy posiłków do Zam w opakowaniach jednorazowych, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Zam w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 14 umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do tej SWZ. W przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Wyk wystawi fv VAT za opak jedn, w których zostały dostar posiłki dla pacj;15) w przypadku stwierdzenia reklamacji przez Zam, przyjęcie zwróconych posiłków na druku stanowiącym załącznik nr 3 do umowy, będący integralną częścią tej SWZ i niezwłocznie dostarczyć posiłki zgodne z zam;16) ponoszenie odpowiedzialności za produkcję i jakość potraw przygotowywanych dla Zamawiającego;17) mycie i dezynfekcję naczyń termoizolacyjnych w pomieszczeniach Wyk we własnym zakresie oraz umożliwienie Zam kontrolę zapisów mycia i dezynfekcji pojemników; 18) pobieranie i przech próbek wyd posiłków w specjalnie przezn do tego lodówkach przez okres 72 godz od dnia wyd posiłków, z zastrz, iż pobieranie próbek i ich przech bd odbywało się zgodnie z wym roz Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pob i przecho próbek żywności przez zakłady zbior żywienia zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80 poz. 545); 19) gwarancję, że proces tech przyg i transportu posiłków dost w ramach realizacji przed nin zam oraz użytych do ich prod surowców i prod, spełnia wszelkie wymag obow przep prawa normy sanit oraz odbywa się zgodnie z obow przepisami prawa; 20) wyk przed nin zam, przy zast nowo metod z należytą starannością, zatrudniając odpowiednio wyk personel, speł wymagania zdrowotne dla os uczestniczących w proc prod żywności i w kontakcie z żywnością; 21) wykonanie przedmiotu niniejszego zam w oparciu o własne środki, narzędzia, sprzęt; 22) udost na każde żąd Zam wyn badań na czystość mikro pow, sprzętu oraz rąk, personelu uczestni w prod i wyd posiłków, z zastrz, iż bad przep będą co najmniej 2 (dwa) razy w roku kalendarz, a koszt pow badań obciążony bd Wyk; 23) udost Zam na każde żądanie protokołów z każdorazowej kontroli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej i badań wody; 24) wykonanie przedmiotu niniejszego zam według szczegółowego opisu przedmiotu zam zawartego w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ. 25) przestrzeganie obow wynik z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapew dost osób ze szczeg potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) w szczeg polegających na: a) przeszkoleniu osób będących pracownikami Wyk, w zakresie: - obsługi i kontaktu z os ze szczeg potrzebami, o których mowa w ustawie o zapew dostępności osób ze szczególnymi potrzebami, - udzielenia pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami na wyp ewakuacji w związku ze zdarzeniami los typ pożar, zalanie, itp., - obow w obiektach procedur ewakuacji, w tym ewakuacji os ze szczeg potrz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryterium
Waga
Cena (brutto)
60%
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
40%
1) CENA (brutto) - 60
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:
C min
C = ------------ x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna brutto z ofert nie podlegających odrzuceniu
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów - 60
2) Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – 40
W ramach kryterium organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Zamawiający przyzna punkty, jeżeli Wykonawca zatrudni do realizacji niniejszego zamówienia:
a) specjalistę w zakresie żywienia i dietetyki - zatrudnionego na podstawie umowy o pracę, posiadającego odpowiednie kwalifikacje zawodowe, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu jadłospisów dla pacjentów szpitali oraz nadzorze nad realizacją zamówień;
b) kucharza – zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w lokalizacji, gdzie będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego, posiadającego min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu posiłków w żywieniu zbiorowym oraz nadzorze nad realizacją zamówień.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca wynosi 40 punktów.
Ocena kryterium organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia zawartego w Formularzu ofertowym jest obliczana według wskazanej poniżej punktacji:
- brak zatrudnienia osób – 0 pkt
- zatrudnienie 2 osób – 40 pkt
3) Wykonawca deklaruje w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, ile osób z powyższych kategorii/ grup zatrudni do realizacji niniejszego zamówienia.
4) W przypadku braku w Formularzu ofertowym, o którym mowa w pkt. 2 tego Rozdziału deklaracji ze strony Wykonawcy dotyczącej organizacji, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium, tj. Wykonawca uzyska 0 punktów.
5) W przypadku złożenia deklaracji Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać tego warunku w toku realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
6) Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za kryterium: Cena i Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczba punktów do uzyskania po zsumowaniu wszystkich kryteriów: 100.
7) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
8) W sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie przedłoży na wezwanie Zamawiającego stosownych dokumentów, na skutek czego zostanie on wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona, Zamawiający dokona ponownej oceny ofert wraz z przeliczeniem punktacji w ramach kryteriów oceny ofert i wezwie kolejnego Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia stosownych dokumentów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonują lub wykonali co najmniej 1 główną usługę polegającą na dostarczaniu posiłków z kuchni zewnętrznej do kuchenek oddziałowych w żywieniu zbiorowym przez okres co najmniej 12 miesięcy na sumę nie mniejszą niż 700 000 PLN;
b) osoby biorące udział w realizacji niniejszego zamówienia, w tym w szczególności osoby wymienione w Rozdziale XIX tej SWZ są zatrudnione na podstawie umowy o pracę;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wskazanych w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do tej SWZ;
d) dokument potwierdzający dysponowanie obiektem kuchennym do dnia 30.11.2025 r. (akt własności, umowa dzierżawy, najmu, itp.) wraz z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej zezwalającej na produkcję posiłków dla podmiotów zewnętrznych;
e) aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o posiadaniu samochodu dostosowanego do przewozu żywności, spełniającego wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami;
f) aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą przygotowywane posiłki spełnia wszystkie wymagania określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności;
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale XIII niniejszej SWZ “INFORMACJA O DOKUMENTACH jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FO załącznik nr 1 do SWZ i załącznik nr 4 do umowy; 2. projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ
3. ośw wyk dot speł war udziału w post zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
4.ośw wyk dot przesł wyk z post - załącznik nr 4 do SWZ
5.ośw pod udost zasoby – zał nr 5 do SWZ
6. ośw wyk wspólnie ubieg się o udzi zam – załącznik nr 6 do SWZ
7.ośw art. 13 i art. 14 RODO - załącznik nr 7 do SWZ.
8. Ośw, o którym mowa w ust. 3-7 tego Rod skład odr:
1) wyk/każdy spośród wyk wsp ubieg się o udziel zamów. W takim przyp ośw potw brak pods wykl wyk oraz speł war udz w post w zakr, w jakim każdy z wyk wykaz spełn warun udz w post;
2) pod trzeci, na którego poten pow się wyko celem potw speł war udz w post. W takim przyp ośw potw brak podst wykl pod oraz speł warunków udz w post, w zakresie, w jakim podmiot udost swoje zasoby wyk;
3) podwyk, na których zasob wyk polega przy wyk speł war udz w post. W takim przyp ośw potw brak podstaw wykl podwyk.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Do oferty Wyk załącza również:
1) Peł os podp ofertę do podej zob w im firmy skład of, o ile nie wyn z przep prawa lub innych dok.
2) W przyp Wy ubieg się wspólnie o udz zam Wyk zob są do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo pow zaw w szczeg wskazanie:
a) post o zam pub, którego dot,
b) wszystkich Wyk ubieg się wspólnie o udziel zam wym z nazwy z okr adresu siedz,
c) ustanowionego pełn oraz zakr jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elekt lub w postaci elekt opatr pod zauf, lub podpisem os. Dop się również przedłożenie elekt kopii dok poświadczonej za zgodność z oryg przez not, tj. podpisanej kwalif podp elektro os pos uprawnienia not.
11. W przyp kiedy Wyk, polega na zdolnościach lub sytuacji pod udost zasoby, składa zob pod udost zasoby do oddania mu do dysp niezb zas na potrzeby realizacji danego zam lub inny pod śr dowodowy potwierdzający, że Wyk realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
12. Zob, o którym mowa w ust. 10 tego Roz musi potw, że stosunek łączący wyk z podm udost zasoby gwarantuje rzecz dostęp do tych zas oraz określać w szczeg:
1) zakres dostępnych wyk zas pod udost zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje przedmiot niniejszego postępowania, o którym mowa w Rozdz VI niniejszej SWZ.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
14. Podpisany kwalif podpisem elektr/ osobistym/ zaufanym przez Wyk szczeg opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy;
15. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wyk wymagana gramatura produktów i potraw na jedną porcję posiłku – załącznik nr 2 do umowy;
16. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektr/ os/ zaufanym przez Wyk protokół zwrotu posiłku – załącznik nr 3 do umowy;17. Pod kwalifi podpisem elektr/ os/ zaufanym przez Wyk projekt umowy dzierżawy gruntu do przechowywania odpadów kuchennych ulegających bio/produktów nieprzydatnych do spożycia – załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;18. Dowód wniesienia wadium w kwocie 46 800,00 PLN. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
) Dokument potwierdzający dysponowanie obiektem kuchennym do dnia 30.11.2025 r. (akt własności, umowa dzierżawy, najmu, itp.) wraz z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej zezwalającej na produkcję posiłków dla podmiotów zewnętrznych;
2) Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o posiadaniu samochodu dostosowanego do przewozu żywności, spełniającego wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami;
3) Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą przygotowywane posiłki spełnia wszystkie wymagania określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności;
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
) Dokument potwierdzający dysponowanie obiektem kuchennym do dnia 30.11.2025 r. (akt własności, umowa dzierżawy, najmu, itp.) wraz z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej zezwalającej na produkcję posiłków dla podmiotów zewnętrznych;
2) Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o posiadaniu samochodu dostosowanego do przewozu żywności, spełniającego wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami;
3) Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą przygotowywane posiłki spełnia wszystkie wymagania określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności;
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
46 800,00PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oferty wspólne, sporządzone przez dwa lub więcej podmiotów zwanych w dalszej treści wykonawcą wspólnym, powinny spełniać następujące wymagania:
a) Oferta, wraz z załącznikami, winna być podpisana przez pełnomocnika – do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa,
b) Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wymagać dołączenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:
- zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot niniejszego zamówienia,
- czas obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia.
2) Warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ powinny być spełnione przez Wykonawców wspólnych łącznie. Należy zaznaczyć jednocześnie w ofercie, który z Wykonawców odpowiada za spełnienie jakich warunków.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4) Wykonawcy realizujący wspólnie niniejszą umowę wyznaczają niniejszym spośród siebie Lidera Wykonawcy upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę.
5) Liderem Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4 tego paragrafu będzie: …….............…………………..
6) Postanowienia umowy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców realizujących wspólnie umowę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści formularza ofertowego na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, z zastrzeżeniem ust. 2 tego rozdziału.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy:
1) w zakresie ceny na podstawie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zmieni się w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto odpowiednio ulegnie zmianie,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), z zastrzeżeniem Rozdział XVIII ust. 4 tej SWZ.
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2023 poz. 46 z późn. zm.),
5) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
6) zmiany osoby/osób wykonujących przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SWZ wskazanych przez Wykonawcę, pod warunkiem spełniania przez nie wymogów dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego danej osoby.
7) W przypadku przekroczenia ilości osobodni, stanowiących podstawę obliczenia wartości zamówienia, o którym mowa w § 8 ust. 1 przed dniem zakończenia realizacji umowy, wskazanym w Rozdziale VIII ust. 1 tej SWZ;
8) w zakresie ceny dot. pilotażowego programu „Dobry posiłek w szpitalu” w przypadku przedłużenia przez Narodowy Fundusz Zdrowia tego programu.
3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez Stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-07