Usługa wyżywienia podopiecznych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wyżywienia podopiecznych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIgnatki-Osiedle
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-12
  • ZamawiającyRegionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach - Osiedle
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00531067
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Usługa wyżywienia podopiecznych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach - Osiedle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387760745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jeździecka, 1

1.5.2.) Miejscowość: Ignatki-Osiedle

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-001

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 333 32 30

1.5.8.) Numer faksu: 85 333 32 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpot.wrotapodlasia.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rpot.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wyżywienia podopiecznych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5933a853-92a9-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160639/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa wyżywienia podopiecznych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rpot.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
a) formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia, zwanej dalej „Platformą”, w zakładce formularze do komunikacji. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”),
b) ePUAPu, nazwa skrzynki (ePUAP): RPOTIgnatkiOsiedle ,
c) poczty elektronicznej (e-mail): kancelaria@rpot.wrotapodlasia.pl
Zamawiający zaleca składanie wszelkich dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: kancelaria@rpot.wrotapodlasia.pl za wyjątkiem oferty, która musi zostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony w §11 SWZ. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez Zamawiającego zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 131 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych przekazywanych przez
Wykonawców w Postępowaniu jest Zamawiający, tj. Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle przy ul.
Jeździeckiej 1, 1) szczegółowe informacje w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych u Zamawiającego, w tym dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
www.rpot.wrotapodlasia.pl 2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
Postępowaniem; 3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
Postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp z uwzględnieniem postanowień, w szczególności ograniczeń z nich
wynikających; 4) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od 1 stycznia roku następującego po roku, w którym
Postępowanie się zakończyło, a jeżeli czas trwania umowy przekracza ww. okres, przechowywanie danych obejmuje cały czas
trwania umowy; 5) obowiązek podania danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) każda osoba fizyczna, której dane są przechowywane
przez Zamawiającego posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych2; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3 przy czym w postępowaniu o udzielenie
zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) osobie fizycznej, której dane są przechowywane przez Zamawiającego nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DFK.26.37.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia podopiecznych Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r., polegające na
dostarczaniu gotowego całodziennego wyżywienia, dla grupy maksymalnie 21 dzieci w różnym wieku, także niemowląt.
Usługa objęta przedmiotem zamówienia powinna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie
bezpieczeństwa żywności i żywienia, w tym w szczególności przepisami ustawy z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie
żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1448), ustawy z dnia 5 sierpnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu
zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z późn.zm.), rozporządzeniami wykonawczymi,
rozporządzeniami unijnymi oraz z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty jedynie spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu z przyczyn formalnych.2. Za najkorzystniejszązostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość
punktów.3. Kryteria oceny stanowią:1) Cena (C)ofertowa brutto – waga kryterium 80%2) Doświadczenie (D) dietetyka /technika
technologii żywności – waga kryterium – 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia dietetyka/technika technologii żywności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący
działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w
kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia stwierdzone aktualną decyzją terenowo podległego
Państwowego Inspektora Sanitarnego dot. zakładu przygotowującego posiłki, o której mowa w ustawie z dnia 25 sierpnia
2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1448), potwierdzające, że: - obiekt spełnia
wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i obrocie środkami spożywczymi oraz do zapewnienia
właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów w zakresie produkcji żywności, dozwolonych substancji dodatkowych lub innych
składników żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością lub obrotem nimi,
- Wykonawca może produkować i obracać żywnością czyli wykonywać i dostarczać posiłki na zewnątrz. Decyzja musi
dotyczyć prowadzenia żywienia zbiorowego i realizacji usługi w systemie cateringowym;
• System HACCP – wdrożony i stosowany w zakładzie Wykonawcy oraz realizacja usługi wg zasad Dobrej Praktyki
Higienicznej (GHP) i Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP).
c) w zakresie posiadania zdolności zawodowej pozwalającej na realizację zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę
wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna
powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
mianowicie:
- 1 osobą posiadającą minimum średnie wykształcenie dietetyka lub technika technologii żywności,
- 1 osobą posiadającą wykształcenie na stanowisku kucharza, posiadającą minimum 5-letni staż pracy na tym stanowisku,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - stanowiące
załącznik nr 1A i 1B do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis decyzji terenowo
właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego dot. zakładu przygotowującego posiłki, o której mowa w ustawie z dnia 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1448), potwierdzające, że: - obiekt spełnia
wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i obrocie środkami spożywczymi oraz do zapewnienia właściwej
jakości zdrowotnej tych artykułów w zakresie produkcji żywności, dozwolonych substancji dodatkowych lub innych składników
żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością lub obrotem nimi - Wykonawca może produkować i
obracać żywnością czyli wykonywać i dostarczać posiłki na zewnątrz. Decyzja musi dotyczyć prowadzenia żywienia zbiorowego i
realizacji usługi w systemie cateringowym,
2) Oświadczenia Wykonawcy, że w firmie został wdrożony i jest stosowany system HACCP oraz, że usługa będzie realizowana wg
zasad Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) i Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust.
7 ustawy Pzp i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 39 1090 2590 0000
0001 4738 3714. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli odpowiednia kwota, o której
mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w zdaniu
pierwszym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na nieoprocentowanym rachunku bankowym.
5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4
ustawy Pzp za spełniony, gdy wadium zostanie złożone w oryginale, nie później niż w terminie składania ofert (najpóźniej
wraz z ofertą) w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym),

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 6 ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w zakresie zwiększenia ilości dostarczanych
przez Wykonawcę pełnych i niepełnych pakietów całodziennego wyżywania ponad maksymalną przewidywaną ilość
zgodnie z Załącznikiem nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także zmianę wysokości maksymalnego
wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 Umowy, w przypadku nieprzewidywanego w chwili zawarcia Umowy zwiększenia
liczby dzieci przebywających w Placówce.
2. Niezależnie od zapisów ust. 1, Zamawiający, stosownie do art. 455 Ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany
Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ww. ustawy, za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnej
pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Zasady i warunki korzystania z platformy są określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, który dostępny jest na stronie https://ezamowienia.gov.p

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-12 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

BRAK
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę zgrzewarki do torebek foliowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę zgrzewarki do torebek foliowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI