IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
kryterium społeczne |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wprzypadkach, gdy: 1) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych wumowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymiwdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 2) konieczność wprowadzenia zmianbędzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymiwdrażanie projektu, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznychdotyczących projektu. 4) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania zpodwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcęwykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawcauzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 5) w przypadku, gdy Wykonawca wofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącąsamodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczbypodwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formiepisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na któregozasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, żeproponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niżpodwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzieleniezamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiemprzedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy bylizwiązani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnegowynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 6) Wrazie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1564.), jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ nakoszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7) W razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społecznelub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.8) W razie zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, októrych mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 9)Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w pkt 6, 7 i 8, jest pisemnezgłoszenie przez Wykonawcę żądania zmiany tej wysokości, w terminie do 30 dni od dnia wystąpieniazdarzenia uzasadniającego takie żądanie. W zgłoszeniu Wykonawca szczegółowo opisze i przedstawiwyliczenia wpływu zmian opisanych w pkt 6, 7 i 8 na koszt wykonania zamówienia. Opis i wyliczeniepowinny zostać poddane badaniu biegłego rewidenta, który wyda opinię w zakresie ich rzetelności iprawidłowości. Wykonawca do zgłoszenia załączy opinię biegłego rewidenta. W przypadku, gdy opiniabiegłego potwierdzi wartość wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia, wynagrodzenieWykonawcy ulegnie zmianie o wskazaną w opinii kwotę. 10) W przypadku zmiany ustawowej stawkipodatku od towarów i usług - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy adekwatnie dowprowadzonej zmiany wysokości stawki VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będziedokonana w oparciu o dane dotyczące ceny ofertowej w rozbiciu na cenę netto i VAT, które wykonawcaprzedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy, o ile Wykonawca jest podatnikiem VAT. 11)Zamawiający może w trakcie realizacji umowy zmienić osobę wskazaną w ramach klauzul społecznychpod warunkiem, że liczba osób wynikających z oświadczenia złożonego do oferty nie ulegnie zmianie, anowo zatrudniona osoba spełniała będzie wymagania określone w pkt. 4.2. SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiącychtajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeliWykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, żenie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacjestanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust. 4 ustawy PZP. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawyz dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.),które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winnybyć załączone w osobnymopakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacjestanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stronoferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w: Gmina Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, pokój nr 6 dnia03.07.2020r. o godz. 10:15