„Usługa przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków do Centrum Zdrowia Psychicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków do Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • ZamawiającyCentrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00413382
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków do Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Wybrzeża 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@psychiatria-slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-slupsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków do Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0300a0ac-30f6-4a15-b07a-5ffa3e1fc5e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045007/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0300a0ac-30f6-4a15-b07a-5ffa3e1fc5e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0300a0ac-30f6-4a15-b07a-5ffa3e1fc5e5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 10 Instrukcji dla Wykonawcówm (IDW) Część I SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Zdrowia Psychicznego z siedzibą w Słupsku (76- 200), przy ul. Obrońców Wybrzeża 4, e-mail: sekretariat@psychiatria-slupsk.pl, tel. 59 832 25 55.
2. Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@psychiatria-slupsk.pl.
3. Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
w związku z realizacją zamówienia, przepisów o rachunkowości w celu rozliczeń, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
b) Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
c) Dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku (art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu
przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
4. Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania, tzn. biuro rachunkowe,
zewnętrzna firma informatyczna, zewnętrzna firma obsługująca płatności i rozliczenia, operatorzy pocztowi i kurierzy, bank, firma ubezpieczeniowa, kancelaria prawna.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), a także ich sprostowania (poprawiania) (art. 16 RODO). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/US/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, gotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla chorych hospitalizowanych w Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz cenowy.
2. Liczba posiłków określona w Formularzu Cenowym jest szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 36 miesięcy. Ilości zamawianych posiłków uzależnione będą od ilości hospitalizowanych pacjentów.
3. Szczegółowy opis wymagań dotyczących świadczenia usług określony jest w Części III IDW - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie elementy wykonywanej usługi muszą być zgodne z procedurami systemu Analizy Ryzyka i Kontroli Punktów Krytycznych (Hazard Analysis and Critical Control Point (HACCP).Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z ustawą z 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1448 ze zm.).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 Ustawy Pzp wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie koordynacji i nadzoru nad realizacją usługi będącej przedmiotem zamówienia był wykonywany przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
6. Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę przedmiotu umowy w zakresie przygotowywania i gotowania całodziennego wyżywienia.
9. W pozostałym zakresie Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.
10. W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę.
11. W celu udokumentowania wypełniania powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu, na jego wezwanie, oświadczenia o zatrudnieniu osób wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.
12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 pzp.
13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 PZP.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 PZP.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału postępowania na części.
23. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 PZP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena - 60%
2) Odległość w km dowożenia gotowych posiłków od kuchni Wykonawcy do siedziby
Zamawiającego - 20%
(odległość w/w kuchni od wskazanej lokalizacji rozumiana jest jako najkrótsza trasa samochodowa pomiędzy kuchnią Wykonawcy, a siedzibą Zamawiającego)
3) Wsad do kotła – 20 %
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:

1) Zasady oceny kryterium "Cena"
W kryterium tym oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna oferta będzie przeliczana proporcjonalnie w stosunku do oferty z ceną najniższą wg wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
Pc - ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn - cena najniższa wśród ofert ocenianych – w PLN
Co - cena danego Wykonawcy – w PLN

2) Zasady oceny kryterium "odległości"
W kryterium tym zamawiający będzie oceniał kryterium odległości w następujący sposób: odległość siedziby Wykonawcy (miejsce przygotowywania posiłków) od siedziby Zamawiającego, wydruk z https://www.google.com/maps

Odległość najniższa wśród ofert podzielona przez odległość danego wykonawcy x 100% x 20 pkt
3) Zasady oceny w kryterium "Wsad do kotła"
W kryterium tym oferta z najwyższą wartością wsadu do kotła otrzymuje 20 punktów, każda następna oferta będzie przeliczana proporcjonalnie w stosunku do oferty z najwyższą wartością wsadu wg wzoru:
PWk = (Wk : Wkn) x 20
PWk - ilość punktów za wsad do kotła (max. 20)
Wkn – wartość wsadu do kotła najwyższa wśród ofert ocenianych – w PLN
Wk – wartość wsadu do kotła danego Wykonawcy – w PLN

3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4. Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty
3) unieważnieniu postępowania

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Odległość w km dowożenia gotowych posiłków od kuchni Wykonawcy do siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Wsad do kotła

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8. Warunki udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada pozytywną opinię SANEPID-u do wykonywania przedmiotu zamówienia legitymując się aktualnym wpisem do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, zgodnie z art. 61-67 ustawy
o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1448 ze zm.) wydanych na kuchnię Wykonawcy w której przygotowywane będą posiłki dla Zamawiającego.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca, zobowiązany jest do wykazania, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 0/00 PLN). Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionych na wezwanie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
 Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było/jest świadczenie usług w zakresie przygotowania gotowania
i dostarczania posiłków w systemie cateringowym do Zakładów Opieki Zdrowotnej (szpitale, kliniki itp.) o łącznej wartości, co najmniej 700 000,00 PLN, ponadto każda z wymienionych usług była realizowana w sposób ciągły przez okres min 12 kolejnych miesięcy.

 Minimalne warunki dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż na etapie realizacji zamówienia, będą dostępne osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, spełniające określone wymagania:

• Osoba proponowana do pełnienia funkcji w zakresie koordynacji i nadzoru nad realizacją usługi będącej przedmiotem zamówienia:
wymagana liczba osób: min 1.
Osoba powinna posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
 wykształcenie min średnie w zakresie żywienia i technologii żywności
z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie koordynacji realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia

• Osoba proponowana do pełnienia funkcji dietetyka:
wymagana liczba osób: min 1.
Osoba powinna posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
• wykształcenie min. wyższe, o profilu dietetyka, min. 3 letnie doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku, tj. w zakresie świadczenia usługi żywienia pacjentów w Zakładach Opieki Zdrowotnej (szpitale, kliniki itp.)
• Osoba proponowana do pełnienia funkcji kucharza:
wymagana liczba osób: min 2.
 1 osoba wykształcenie min. zawodowe, o profilu kucharz,
 1 osoba – z tytułem mistrza kucharskiego,

 Minimalne warunki dotyczące zdolności technicznej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował zapleczem technicznym spełniającym określone wymagania:
• kuchnią wyposażoną w niezbędne urządzenia zapewniające przygotowanie posiłków i zatwierdzoną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy oraz świadczenia usług dla odbiorców zewnętrznych na czas realizacji przedmiotowego zamówienia,
• min 1 środkiem transportu dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków;
• min 1 zastępczym środkiem transportu używanym w przypadku awarii podstawowego środka transportu.
• min. 1 zgrzewarką do pojemników jednorazowych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Aktualne zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, z uwzględnieniem informacji w zaświadczeniu o dokładnym adresie miejsca działalności, gdzie będą przygotowywane posiłki dla zamawiającego
b) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych wykonywanych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 4 do IDW.
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – Załącznik nr 6 do IDW;
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonywania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobami - Załącznik nr 5 do IDW;
e) Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 0/00 PLN).
2) W celu potwierdzenia że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego:
a) Certyfikat wystawiony przez niezależny, zewnętrzny podmiot certyfikujący uprawniony do przeprowadzania certyfikacji w zakresie Normy ISO 22000: 2018.
b) Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu używanych do przewożenia żywności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
2.1.1. Oświadczenia, stanowiącego dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - Załącznik nr 3 do SWZ.
2.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2.1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 2.1.1. IDW także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do IDW) – jeśli dotyczy.
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmiany umowy oraz warunków ich wprowadzenai zawarto we wzorze umowy Część II IDW § 7 ust. 1

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem platformy internetowej e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 14

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę bułki do kebab- Rzeczenica
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania10-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę bułki do kebab, średnica 26cm grubość około 4cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI