Usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn będącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w roku 2021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrotoszyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-04
  • Numer ogłoszenia760795-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 760795-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie: Usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn będącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w roku 2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Usługa przygotowania, dostarczaniai wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn bedącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w 2021 roku
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie, krajowy numer identyfikacyjny 33409200000000, ul. ul. Kobylińska  , 63-700  Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 253 668, e-mail mgops@krotoszyn.pl, faks 627 253 668.
Adres strony internetowej (URL): www.mgops.krotoszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.mgops-krotoszyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak. Oferty należy przesłać pocztą, kurierem lub złożyć osobiście w formie papierowej.
Adres:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ul. Kobylińska 10 a, 63-700 Krotoszyn parter budynku - pokój nr 3 - sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn będącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w roku 2021.
Numer referencyjny: MGOPS.ZP.262.01.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn będącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w 2021 roku. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 (dwie) części wskazane poniżej:Część I: Usługa przygotowania i dostarczenia własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn oraz dla osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, utworzonego w ramach Programu ,,Senior+” w roku 2021.Część II: Usługa przygotowania, wydawania i umożliwienie spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Część I zamówienia podzielona jest na cztery zadania: Zadanie nr 1: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem, w ilości szacunkowej 920 obiadów.2.Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób, w ilości szacunkowej 1825 obiadów; 3.Zadanie nr 3: Usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna., w ilości szacunkowej 1.900 obiadów. 4.Zadanie nr 4: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, w ilości szacunkowej 7.843 obiadów.5.Ze względu na specyfikę przedmiotu umowy ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 10.600 obiadów, maksymalnie 13.500 obiadów. Zadanie nr 1: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem. 1. Miejsce świadczenia usług zlokalizowane jest w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19.2. Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkole, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji. 4.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych. 5.Szacunkowa ilość zestawów obiadowych dwudaniowych - 920 obiadów. 6.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły. 7.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub inna osoba przez niego wskazana przekaże Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie. 8.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. 11.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia miesięcznego jadłospisu dyrektorowi szkoły lub innemu pracownikowi szkoły (wskazanego przez dyrektora szkoły) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy. 12.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem. 13.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych po zakończonym posiłku i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkoły - na własny koszt.14.Posiłki muszą być dostarczone do szkoły w godzinach uzgodnionych z dyrektorem szkoły lub z inną osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.15.Pomieszczenie do wydawania posiłków zapewnia szkoła. 16.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub osoby przez niego upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. 17.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki. Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób. 1.Szacunkowa liczba posiłków w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania - 1825 obiadów. 2.Posiłki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem, koniecznie w pojemnikach jednorazowych dostosowanych do kontaktu z żywnością, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku. 3.Posiłki muszą być dowożone w godzinach: od 12:00 do15:00.4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy.Zadanie nr 3: usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna. 1.Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkołach, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego. 2.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji. 3.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych. 4.Szacowana ilość gorących posiłków - 1.800 porcji. 5.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.6.Informacje ozmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub inne osoby przez nich wskazane przekażą Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt. 8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie danej szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. 10.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkołach własnym personelem.11.Wykonawca zobowiązany jest po spożyciu posiłków z każdej szkoły zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkół - na własny koszt. 12.Posiłki będą przygotowywane na bazie sporządzonych przez Wykonawcę jadłospisów miesięcznych.13.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis Wykonawcy.14.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ww. miesięcznego jadłospisu dyrektorom szkół lub innym pracownikom szkoły (wskazanych przez dyrektorów szkół) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. 15.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem.16.Posiłki muszą być dostarczone do szkół w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół bądź z innymi osobami wskazanymi przez dyrektorów szkół.17. Pomieszczenia do wydawania posiłków zapewnią szkoły. 18.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub osoby przez nich upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. 19.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nie świeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki. Zadanie nr 4: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7.1.Wykonawca zapewnia przygotowanie, gotowanie i dostarczenie własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych w 2021 r., przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godzinach: od 13.00 do 14.00 do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie ul. Kobierska 7. 2.Zamawiający określa szacunkową ilość obiadów: około 7.843 obiadów tj. średnio dla około 25-34 osób dziennie. Podana ilość obiadów i osób jest wielkością szacunkową i ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia tj. nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby uczestników Dziennego Domu „Senior+” w danym dniu, rzeczywista ilość obiadów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może w trakcie realizacji zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.3.Dzienna ilość obiadów będzie określana w zależności od potrzeb zgłaszanych przez pracownika Dziennego Domu „Senior+” każdego dnia (w okresie realizacji zamówienia) telefonicznie do godz. 9:00 danego dnia. 4.W sytuacjach szczególnych (np. zorganizowane wyjazdu, wyjścia i inne zmiany organizacyjne), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inną formę przygotowania posiłków np. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw.5.Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia szczególnych potrzeb żywieniowych zgłoszonych przez Zamawiającego w związku z koniecznością stosowania diety przez uczestników zajęć (np. osób chorych na cukrzycę, wegetariańska). 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.7.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania w wersji drukowanej, pracownikowi Dziennego Domu „Senior+” w Krotoszynie tygodniowego jadłospisu dla posiłków wraz z ich gramaturą na następny tydzień przed zakończeniem poprzedzającego tygodnia, w celu jego uzgodnienia i dostarczać posiłki zgodnie z uzgodnionym jadłospisem. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do jadłospisu, w tym części obiadów dietetycznych. Zmiany te zostaną każdorazowo uzgodnione z Wykonawcą.9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie w pojemnikach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw. 10.Wykonawca wraz z posiłkami dostarczy taką ilość pojemników i worków na odpady pokonsumpcyjne oraz zapewni ich odbiór w ciągu doby po zakończonym obiedzie na własny koszt. Pojemniki i worki na odpady muszą spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa o odpadach. Część II zamówienia: usługa przygotowania, wydawania i umożliwienia spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych. 1.Przygotowanie i wydawanie posiłków (obiadów dwudaniowych) dotyczy:1)około 50 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: styczeń, luty, marzec październik, listopad, grudzień;2)około 30 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień;3około 5 uczniów szkół ponadpodstawowych w każdym dniu nauki szkolnej.2.Szacunkowa liczba obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 1-2: 13.675 obiadów. 3.Szacowana ilość obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 3 - 920 obiadów. 4.Ze względu na specyfikę przedmiotu postępowania ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 12.900 obiadów, maksymalnie 15.500 obiadów. 5.Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym, znajdującym się w granicach Miasta Krotoszyna, przystosowanym do przygotowania i wydawania posiłków, wyposażonym w odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, wagę umożliwiającą zważenie porcji obiadowej. 6.W miejscu wydawania obiadów Wykonawca zapewnia ich komfortową konsumpcję. 7.Osoby korzystające z posiłków muszą mieć zapewniony dostęp do miejsca na wieszaki na okrycia wierzchnie, do WC z umywalką z podstawowymi środkami sanitarnymi - dostępne bezpłatnie. 8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę konsumpcyjną wyposażoną w stoły, stoliki, krzesła i zapewnić spożycie wydanego posiłku na sali konsumpcyjnej jednorazowo przez min. 30 osób. 9.Wykonawca zapewni osobom wskazanym przez Zamawiającego wydanie i spożywanie posiłków na takich samych zasadach jak innym korzystającym z usług lokalu.10.Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków.11.Wykonawca nie może zamiast posiłku dokonywać wypłaty klientowi równowartości posiłku w pieniądzu lub jednorazowo wydać do spożycia na miejscu posiłek o równowartości 2, 3 lub więcej posiłków należnych z innych dni.12.Wykonawca nie może wydawać osobie w zamian za obiad suchego prowiantu, półproduktów, chyba że zostało to uzgodnione wcześniej z Zamawiającym. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.14.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w formie drukowanej pracownikowi Zamawiającemu do zaopiniowania na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem miesiąca jadłospisu na dany miesiąc. Jeśli Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy jadłospisu nie zgłosi uwag, co do jego zapisów, oznacza to akceptację Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do przedłożonego jadłospisu, do czasu uzgodnienia przez strony jego składu, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowywania posiłków na podstawie ostatniego uzgodnionego jadłospisu. Wykonawca zobowiązany jest też do udostępnienia podopiecznym jadłospisu poprzez jego wywieszenie w lokalu, w miejscu widocznym.15.Wykonawca zobowiązany jest wydawać obiady nieprzerwanie i na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu przez cały okres realizacji zamówienia, tj. bez przerw np. urlopowych, remontowych. W przypadku braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z tego obowiązku zobowiązany jest w okresie przerwy do zapewnienia na swój koszt i ryzyko wymaganego posiłku u innego Wykonawcy na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 16.Wydanie obiadów będzie następować po okazaniu decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego, uprawniającą do korzystania z tej usługi. Decyzja administracyjna wydana przez Zamawiającego będzie uprawniała ich posiadacza do otrzymania jednego obiadu w ciągu dnia przez okres określony w tejże decyzji. 17.Wykonawca udostępnia lokal na czas konsumpcji w dniach od poniedziałku do niedzieli co najmniej od godz.13:00 do godz.16:00, który usytuowany jest w obrębie granic Miasta Krotoszyna.

II.5) Główny kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55300000-3
55322000-3
55521100-9
55523100-3
55524000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni wyżej wymieniony warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków oraz prowadzenia działalności cateringowej, obejmującej przewóz i dostarczanie żywności, zgodnie z wymogami, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 ze zm.), w zakresie przygotowywania i dowozu gorących posiłków;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie Części I jeżeli Wykonawca:a) dysponuje na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia;b)dysponuje na czas trwania zamówienia minimum dwoma środkami transportu przeznaczonymi do przewozu przygotowanych posiłków, na które Wykonawca posiada aktualne pozytywne decyzje właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środków transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia,w zakresie Części II, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym na terenie Miasta Krotoszyna, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia i jednocześnie posiłki może spożywać min. 30 osób (miejsca siedzące przy stoliku) klientów Zamawiającego;b)dysponuje na czas trwania zamówienia minimum jednym środkiem transportu przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków, na który Wykonawca posiada aktualną pozytywną decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)aktualna decyzja zatwierdzająca prowadzenie przez Wykonawcę działalności w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków, wydaną przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, zgodnie z wymogami przepisów prawa i/lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;2)w zakresie Części I: a)dokument potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia na czas trwania zamówienia (tytuł własności lub inny tytuł prawny do tego lokalu w postaci np. umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania);b)decyzję/decyzje właściwego terytorialnie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzające, że Wykonawca posiada dwa środki transportu przeznaczone do przewozu przygotowanych posiłków, którymi będzie realizowana usługa dostawy posiłków z miejsca wytwarzania.3)w zakresie Części II: dokument potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym na terenie Miasta Krotoszyna, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia i jednocześnie posiłki może spożywać min. 30 osób - klientów Zamawiającego (tytuł własności lub inny tytuł prawny do tego lokalu w postaci np. umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.2.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 2 ustawy PZP - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załączone do oferty w oryginale.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego,określone w paragrafie 7 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 23.07.2020 rw sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1282.)oraz wszystkie inne załączniki wymagane w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wsad do kotła 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego na podstawie, których Zamawiający wykonuje przedmiot umowy; 2)zmian w zakresie terminów i ilości posiłków dla poszczególnych lokalizacji, wynikających z aktualnego zapotrzebowania; 3)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatkowych w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym stawek podatku VAT - o zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiana ta skutkuje z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy; lub narzuceniem innych obciążeń publiczno-prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; 4)zmiany lokalizacji jednostek organizacyjnych w przypadku placówek oświatowych, do których będą dostarczane posiłki, a także w przypadku utworzenia lub zamknięcia placówki szkolnej albo przedszkolnej; 5)zmiany lokalu gastronomicznego, gdy wystąpią zdarzenia losowe lub wskutek siły wyższej, których zaistnienia strony umowy nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy powodujące, że niemożliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową; w takich okolicznościach Wykonawca niezwłocznie wskaże Zamawiającemu inny lokal gastronomiczny na czas trwania zamówienia, położony w granicach Miasta Krotoszyna;6)zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami niniejszej umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ. 7)W przypadku zdarzeń nadzwyczajnych np. wystąpienia epidemii, izolacji wykonanie przedmiotu zamówienia możliwe jest przez wydanie posiłków w pojemnikach jednorazowych na wynos poza lokalem, lub w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Wskazane zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa przygotowania i dostarczenia własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn oraz dla osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, utworzonego w ramach Programu ,,Senior+” w roku 2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia podzielona jest na cztery zadania:1.Zadanie nr 1: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem, w ilości szacunkowej 920 obiadów.2.Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób, w ilości szacunkowej 1825 obiadów;3.Zadanie nr 3: Usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna., w ilości szacunkowej 1.900 obiadów.4.Zadanie nr 4: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, w ilości szacunkowej 7.843 obiadów. 5.Ze względu na specyfikę przedmiotu umowy ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 10.600 obiadów, maksymalnie 13.500 obiadów.Zadanie nr 1: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem.1.Miejsce świadczenia usług zlokalizowane jest w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19.2.Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkole, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego.3.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji.4.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych.5.Szacunkowa ilość zestawów obiadowych dwudaniowych - 920 obiadów.6.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.7.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub inna osoba przez niego wskazana przekaże Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie.8.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne.10.Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia miesięcznego jadłospisu dyrektorowi szkoły lub innemu pracownikowi szkoły (wskazanego przez dyrektora szkoły) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy.12.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem.13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych po zakończonym posiłku i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkoły - na własny koszt.14.Posiłki muszą być dostarczone do szkoły w godzinach uzgodnionych z dyrektorem szkoły lub z inną osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.15.Pomieszczenie do wydawania posiłków zapewnia szkoła.16.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub osoby przez niego upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem.17.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki. Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób.1.Szacunkowa liczba posiłków w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania - 1825 obiadów. 2.Posiłki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem, koniecznie w pojemnikach jednorazowych dostosowanych do kontaktu z żywnością, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.3.Posiłki muszą być dowożone w godzinach: od 12:00 do15:00. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy.Zadanie nr 3: usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna.1.Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkołach, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego.2.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji.3.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych.4.Szacowana ilość gorących posiłków - 1.800 porcji.5.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.6.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub inne osoby przez nich wskazane przekażą Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie.7.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt.8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne.9.Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie danej szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły.10.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkołach własnym personelem.11.Wykonawca zobowiązany jest po spożyciu posiłków z każdej szkoły zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkół - na własny koszt.12. Posiłki będą przygotowywane na bazie sporządzonych przez Wykonawcę jadłospisów miesięcznych.13.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis Wykonawcy.14.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ww. miesięcznego jadłospisu dyrektorom szkół lub innym pracownikom szkoły (wskazanych przez dyrektorów szkół) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje.15.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem.16.Posiłki muszą być dostarczone do szkół w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół bądź z innymi osobami wskazanymi przez dyrektorów szkół.17.Pomieszczenia do wydawania posiłków zapewnią szkoły.18.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub osoby przez nich upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem.19.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nie świeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki.Zadanie nr 4: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7.1.Wykonawca zapewnia przygotowanie, gotowanie i dostarczenie własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych w 2021 r., przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godzinach: od 13.00 do 14.00 do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie ul. Kobierska 7.2.Zamawiający określa szacunkową ilość obiadów: około 7.843 obiadów tj. średnio dla około 25-34 osób dziennie. Podana ilość obiadów i osób jest wielkością szacunkową i ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia tj. nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby uczestników Dziennego Domu „Senior+” w danym dniu, rzeczywista ilość obiadów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może w trakcie realizacji zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.3. Dzienna ilość obiadów będzie określana w zależności od potrzeb zgłaszanych przez pracownika Dziennego Domu „Senior+” każdego dnia (w okresie realizacji zamówienia) telefonicznie do godz. 9:00 danego dnia.4.W sytuacjach szczególnych (np. zorganizowane wyjazdu, wyjścia i inne zmiany organizacyjne), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inną formę przygotowania posiłków np. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw.5.Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia szczególnych potrzeb żywieniowych zgłoszonych przez Zamawiającego w związku z koniecznością stosowania diety przez uczestników zajęć (np. osób chorych na cukrzycę, wegetariańska).6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.7.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania w wersji drukowanej, pracownikowi Dziennego Domu „Senior+” w Krotoszynie tygodniowego jadłospisu dla posiłków wraz z ich gramaturą na następny tydzień przed zakończeniem poprzedzającego tygodnia, w celu jego uzgodnienia i dostarczać posiłki zgodnie z uzgodnionym jadłospisem.8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do jadłospisu, w tym części obiadów dietetycznych. Zmiany te zostaną każdorazowo uzgodnione z Wykonawcą.9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie w pojemnikach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw.10.Wykonawca wraz z posiłkami dostarczy taką ilość pojemników i worków na odpady pokonsumpcyjne oraz zapewni ich odbiór w ciągu doby po zakończonym obiedzie na własny koszt. Pojemniki i worki na odpady muszą spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa o odpadach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55321000-6, 55322000-3, 55521100-9, 55523100-3, 55524000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wsad do kotła 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa przygotowania, wydawania i umożliwienie spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II zamówienia: usługa przygotowania, wydawania i umożliwienia spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych. 1.Przygotowanie i wydawanie posiłków (obiadów dwudaniowych) dotyczy:1)około 50 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: styczeń, luty, marzec październik, listopad, grudzień;2)około 30 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień;3)około 5 uczniów szkół ponadpodstawowych w każdym dniu nauki szkolnej.2.Szacunkowa liczba obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 1-2: 13.675 obiadów.3.Szacowana ilość obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 3 - 920 obiadów.4.Ze względu na specyfikę przedmiotu postępowania ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 12.900 obiadów, maksymalnie 15.500 obiadów.5.Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym, znajdującym się w granicach Miasta Krotoszyna, przystosowanym do przygotowania i wydawania posiłków, wyposażonym w odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, wagę umożliwiającą zważenie porcji obiadowej.6.W miejscu wydawania obiadów Wykonawca zapewnia ich komfortową konsumpcję.7.Osoby korzystające z posiłków muszą mieć zapewniony dostęp do miejsca na wieszaki na okrycia wierzchnie, do WC z umywalką z podstawowymi środkami sanitarnymi - dostępne bezpłatnie.8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę konsumpcyjną wyposażoną w stoły, stoliki, krzesła i zapewnić spożycie wydanego posiłku na sali konsumpcyjnej jednorazowo przez min. 30 osób. 9. Wykonawca zapewni osobom wskazanym przez Zamawiającego wydanie i spożywanie posiłków na takich samych zasadach jak innym korzystającym z usług lokalu. 10.Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków.11. Wykonawca nie może zamiast posiłku dokonywać wypłaty klientowi równowartości posiłku w pieniądzu lub jednorazowo wydać do spożycia na miejscu posiłek o równowartości 2, 3 lub więcej posiłków należnych z innych dni.12. Wykonawca nie może wydawać osobie w zamian za obiad suchego prowiantu, półproduktów, chyba że zostało to uzgodnione wcześniej z Zamawiającym. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.14. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w formie drukowanej pracownikowi Zamawiającemu do zaopiniowania na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem miesiąca jadłospisu na dany miesiąc. Jeśli Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy jadłospisu nie zgłosi uwag, co do jego zapisów, oznacza to akceptację Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do przedłożonego jadłospisu, do czasu uzgodnienia przez strony jego składu, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowywania posiłków na podstawie ostatniego uzgodnionego jadłospisu. Wykonawca zobowiązany jest też do udostępnienia podopiecznym jadłospisu poprzez jego wywieszenie w lokalu, w miejscu widocznym. 15.Wykonawca zobowiązany jest wydawać obiady nieprzerwanie i na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu przez cały okres realizacji zamówienia, tj. bez przerw np. urlopowych, remontowych. W przypadku braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z tego obowiązku zobowiązany jest w okresie przerwy do zapewnienia na swój koszt i ryzyko wymaganego posiłku u innego Wykonawcy na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 16.Wydanie obiadów będzie następować po okazaniu decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego, uprawniającą do korzystania z tej usługi. Decyzja administracyjna wydana przez Zamawiającego będzie uprawniała ich posiadacza do otrzymania jednego obiadu w ciągu dnia przez okres określony w tejże decyzji.17.Wykonawca udostępnia lokal na czas konsumpcji w dniach od poniedziałku do niedzieli co najmniej od godz.13:00 do godz.16:00, który usytuowany jest w obrębie granic Miasta Krotoszyna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55321000-6, 55300000-3, 55322000-3, 55523100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wsad do kotła 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę kucyka w dniu 26.05 na 2 godziny- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę kucyka w dniu 26.05 na 2 godziny, w przedziale czasowym od 14- 18. W Poznaniu w Krzesinach na komunię. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI