Usługa cateringu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa cateringu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-05
  • ZamawiającyWARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00250311
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222775508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812dcad3-7c28-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl , wci.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie
i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzenia i przekazania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r poz. 2452), określa nw. wymagania dla skutecznego złożenia oferty za pośrednictwem Platformy oraz zasady porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”, z siedzibą w Warszawie (01-886), ul. Z. Nałkowskiej 11, zwane w dalszej części obowiązku informacyjnego „Centrum”,
2) Centrum powołało inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email, pisząc na adres e-mail: iod.wci@um.warszawa.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/05/WCI/Catering/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej (zwanej dalej „usługą” lub „usługą cateringową”) do trzech lokalizacji tj. przy ul. Kaczorowej 39, przy ul. Myśliborskiej 53
oraz przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie. Usługa cateringowa polegać będzie na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków, na rzecz Warszawskiego Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym opisem przedmiotu zamówienia, oraz ze złożoną przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania ofertą.
2. Dla lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 i ul. Myśliborskiej 53 zestaw cateringowy składa się z ciepłego posiłku na kolację i zimnego suchego prowiantu na śniadanie, dostarczanego przez 7 dni w tygodniu, w godz. 18-19. Dla wskazanych w poprzednim zdaniu lokalizacji posiłki będą dostarczane w następujących ilościach:
1) dla lokalizacji przy ul. Kaczorowej - maksymalnie 30 140 zestawów cateringowych, oraz maksymalnie 60 280 torebek herbaty i 602,80 kg cukru;
2) dla lokalizacji przy ul. Myśliborskiej - maksymalnie 28 770 zestawów cateringowych oraz maksymalnie 57 540 torebek herbaty, 574,40 kg cukru oraz 14 385 litrów wody.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39, następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:
1) do 110 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 30 140 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 15 070;
2) do 110 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 30 140 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 15 070;
3) do 220 kompletów ciepłego napoju dziennie, po jednym napoju do posiłku (jeden komplet ciepłego napoju składa się z 1 torebki herbaty i 10 g cukru), tj. do 60 280 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 60 280 torebek herbaty i 602,80 kg cukru łącznie), przy czym minimalna łączna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 30 140, minimalna ilość cukru nie może być mniejsza niż 301,40 kg;
4) posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 w pojemniku zbiorczym termoizolacyjnym gwarantującym odpowiednią temperaturę, zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ. Wraz z posiłkami dostarczona będzie instrukcja serwisowa - ile plastrów/łyżek/kromek itp. przysługuje na 1 osobę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania Umowy wózek bemarowy 3 komorowy do podgrzewania posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia porcjonera, łyżek i szczypców niezbędnych do serwowania posiłków.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:
1) dla miejsca tymczasowego schronienia:
a) do 105 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 28 770 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 14 385;
b) do 105 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 28 770 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 14 385;
c) do 210 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i 10 g cukru, kubeczek jednorazowy i biodegradowalny, mieszadełko), tj. do 57 540 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 57 540 torebek herbaty i 575,40 kg cukru), i do 52,50 litrów dziennie wody zdatnej do picia do przygotowania herbaty, tj. do 14 385 litrów łącznie, przy czym do jednego kompletu nie może być mniej niż 0.25 l wody, a w całym okresie Umowy łącznie nie mniej niż 7 980 litrów.
d) posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi), zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ;
2) dla ogrzewalni przez okres 151 dni, tj. od 1 grudnia 2021 r. do 30 kwietnia 2022 r.:
do 100 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i 10 g cukru, kubeczek jednorazowy biodegradowalny, mieszadełko) oraz do 25 l wody dziennie, przy czym do jednego kompletu nie może być mniej niż 0.25 l wody, tj. do 15 100 kompletów ciepłego napoju łącznie, tj. maksymalnie 15 100 torebek herbaty i 151 kg cukru i 3 775 litrów wody łącznie, przy czym w okresie 151 dni nie będzie to mniej niż 7 550 torebek herbaty, nie mniej niż 75,5 kg cukru i nie mniej niż 1 887,5 litrów wody;
3) posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi), zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ.
5. Dla lokalizacji przy ul. 6 Sierpnia 1/5 zestaw cateringowy składa się z posiłku na kolację i śniadanie oraz ciepłego jednogarnkowego posiłku na obiad z uwzględnieniem diety lekkostrawnej. Wymagania dla diety lekkostrawnej określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do lokalizacji przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w okresie obowiązywania Umowy łącznie w następujących ilościach maksymalnych: 20 550 zestawów cateringowych, w tym maksymalnie 10 275 diet lekkostrawnych, do 20 550 szt. torebek herbaty i 205,50 kg cukru.
6. Zestawy cateringowe będą dostarczane do lokalizacji przy ul. 6 Sierpnia 1/5 od poniedziałku do niedzieli do godz. 13:00 wraz z dostawą kolacji i śniadania na następny dzień w ilości dziennej
i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:
1) do 25 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 6 850 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 3 425;
2) do 25 posiłków na kolację dziennie tj. do 6 850 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 3 425;
3) do 25 posiłków ciepłego jednogarnkowego dania na obiad, tj. do 6 850 posiłków łącznie,
przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków na obiad w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 3425;
4) do 75 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i do 10 g cukru), tj. do 20 550 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 20 550 torebek herbaty i 205,50 kg cukru), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 10 275 i nie mniejsza niż 102,75 kg cukru.
5) posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi) zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ.
6) dla diety lekkostrawnej będą dostarczane posiłki w następujący sposób :
1) do 5 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 1 370 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 685 ;
2) do 5 posiłków na kolację dziennie tj. do 1370 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 685;
3) do 5 posiłków na obiad - zupy dziennie tj. do 1370 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 685;
4) do 5 posiłków na obiad – drugie danie dziennie tj. do 1370 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 685;
5) do 15 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i do 10 g cukru), tj. do 4 110 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 4 110 torebek herbaty i 41,10 kg cukru), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 2 055 i nie mniejsza niż 20,55 kg cukru.
6) posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi) zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ.
7. Wykonawca dla wszystkich lokalizacji wskazanych w ust. 1 Umowy zobowiązuje się do:
1) zapewnienia warnika do przygotowania herbaty o pojemności minimalnej 20 litrów z tym, że dodatkowy warnik dla lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 będzie użytkowany od 1 grudnia 2021 r. do 30 kwietnia 2022 r.;
2) wykorzystywania materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu;
3) nie używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych.
8. Liczba zamówionych posiłków zależy od dziennego zapotrzebowania Zamawiającego.
Informację o liczbie zamówionych posiłków oraz dietach lekkostrawnych na dany dzień Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy każdego dnia od poniedziałku do niedzieli - do godziny 9.00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - znaczenie – 60%
2) doświadczenie kucharza - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;

1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;

1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych.

Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionych na wezwanie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
1.2.4.1 Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że :
a) przez okres ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie wykonał przynajmniej jedną usługę cateringową o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, dla średnio 150 osób dziennie, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy (przy czym Zamawiający uzna tylko te zamówienia, które miały charakter ciągły, a nie okolicznościowy), której należyte wykonanie będzie potwierdzone stosownymi dokumentami np. referencjami.

Spełnienie powyższego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert;

b) dysponuje samochodem dostosowanym do przewozu żywności, spełniającym wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami;

Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionego na wezwanie Wykazu środków transportu wraz z decyzją/zezwoleniem stwierdzającym spełnianie wymagań sanitarnych przez środek transportu, którym będą przewożone posiłki.

c) Wymagane jest aby Wykonawca dysponował minimum 3 osobami, które będą skierowane do realizacji przedmiotowego zadania.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionego na wezwanie wykazu osób skierowanych do przedmiotowego zadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1,8,10 ustawy Pzp oraz w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć:

1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez zamawiającego; wzór określonego w załącznik nr 3 i 3a do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) braku podstaw wykluczenia - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 3 i 3a do SWZ. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
4) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2.3 SWZ tj. kwoty 300 000,00 zł
5) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi cateringowe zostały wykonane należycie - wzór wykazu określa załącznik nr 4 do SWZ.
Dowodami ,o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty; powyższe dokumenty mają potwierdzić spełnienie wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w Rozdziale VI ust.1 pkt. 1.2.4.1 lit. a SWZ;
6) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. powyższe dokumenty mają potwierdzić spełnienie wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w Rozdziale VI ust.1 pkt. 1.2.4.1 lit. c SWZ; Dokument należy złożyć w oryginale według wzoru Załącznika Nr 7 do SWZ.
7) Wykaz środków transportu do przewozu żywności wraz z zaświadczeniem stwierdzającym spełnianie wymagań sanitarnych przez środek transportu, którym będą przewożone posiłki – z dołączoną decyzją/zezwoleniem stwierdzającym spełnianie wymagań sanitarnych przez środek transportu, którym będą przewożone posiłki (warunek z Rozdziału VI ust. 1 pkt 1.2.4.1 lit. b SWZ); wzór wykazu określa załącznik Nr 8 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w skład której wchodzi m.in.:
1) Formularz oferty – według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ;
2) Formularz asortymentowo-cenowy – według wzoru określonego w załączniku nr 2 do
SWZ;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez zamawiającego, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 i załącznik 3a do SWZ. ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. W odniesieniu do okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej Zamawiający żąda od Wykonawcy:

1) dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej, statusu spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;

Uwaga :
Zamawiający informuje wykonawców, że właściwym dokumentem potwierdzającym status wykonawcy jako:
a) zakładu pracy chronionej będzie np. decyzja o przyznaniu statusu zakładu pracy chronionej wydana przez właściwego wojewodę.
b) spółdzielni socjalnej będzie np. wpis do Krajowego Rejestru Sądowego

2) dokument wykonawcy potwierdzający procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów na potwierdzenie statusu z art. 94 Pzp.
1) decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej lub status spółdzielni socjalnej potwierdzający prowadzenie przez Wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust.2 u Pzp oraz decyzję o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
2) dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii osób należących do grup społecznie marginalizowanych, o których mowa
w rozdziale VII.2 SWZ, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub innego Wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
4. Dokumentem potwierdzającym procentowy wskaźnik zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych wymagany zgodnie z rozdziałem VII.2 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku:
1) zaistnienia okoliczności (technicznych, organizacyjnych, prawnych, faktycznych) dotyczących zakresu, przedmiotu, sposobu albo terminu wykonania Umowy, które powoduje niemożliwość świadczenia usługi w dotychczasowy sposób i w dotychczas ustalonym zakresie, w szczególności:
a) zmiany przepisów prawa mających zastosowanie do Umowy i wpływ na jej wykonywanie;
b) zmiany godzin dostarczania posiłków lub zasad przekazywania zapotrzebowania dziennego przez Zamawiającego, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie ze względów organizacyjnych,
w tym uwarunkowanych prowadzeniem zadań we wskazanych w Umowie lokalizacjach, ulegną zmianie;
c) zmiany jednostki organizacyjnej m.st. Warszawy, w której władaniu znajdzie się obiekt
przy ul. Kaczorowej 39, ul. Myśliborskiej 53, lub przy ul. 6 Sierpnia 1/5 lub zaprzestanie prowadzenia działalności Zamawiającego w jednej z wymienionych lokalizacji - co wpłynie na zmniejszenie przewidzianych w SWZ oraz w Umowie minimalnych albo maksymalnych ilości posiłków objętych przedmiotem Umowy, ale nie będzie zmieniać ogólnego charakteru Umowy;
e) dodania nowych lokalizacji do wskazanych w § 1 ust. 1, w których będzie realizowany przedmiot Umowy, w przypadku przejęcia lub uruchomienia przez Zamawiającego w trakcie realizacji Umowy nowych lokalizacji, jeśli takie rozszerzenie będzie powodować zmianę maksymalnych ilości posiłków objętych przedmiotem Umowy lub zmianę rodzaju posiłku, ale nie będzie zmieniać ogólnego charakteru Umowy oraz w sposób znaczny rozszerzać zakresu usług objętych Umową;
f) zmiany miejsca działalności w odniesieniu do wskazanych w § 1 ust. 1 lokalizacji, w którym będzie realizowany przedmiot Umowy, przy zachowaniu dotychczas przewidzianych maksymalnych lub minimalnych ilości posiłków objętych przedmiotem Umowy dla pierwotnej lokalizacji lub jeśli taka zmiana miejsca będzie powodować zmianę maksymalnych lub minimalnych ilości posiłków objętych przedmiotem Umowy lub zmiany rodzaju posiłków, ale nie będzie zmieniać ogólnego charakteru Umowy oraz w sposób znaczny rozszerzać zakresu usług objętych Umową;
g) wystąpienie siły wyższej, w tym stanu epidemii, która ma wpływ na zakres, sposób wykonywania Umowy lub okres na jaki została zawarta, w szczególności gdy nastąpiło wstrzymanie dostaw lub produkcji produktów lub komponentów produktów, będących przedmiotem Umowy lub wykorzystywanych do świadczenia usługi, lub w przypadku pojawienia się u Wykonawcy okoliczności związanych z zakażeniem COVID-19 mających bezpośredni wpływ na realizację Umowy, w szczególności związanych z:
i) nieobecnością pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na in-nej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą w realizacji zamówienia,
ii) wydaniem przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnie-nia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego decyzji w związku z prze-ciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia okre-ślonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
iii) trudności w realizacji transportu w ramach usługi cateringowej;
2) zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji Umowy,
3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
4) zmiany w zakresie formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,
5) zmiany wysokości wynagrodzenia (powiększenie albo pomniejszenie wynagrodzenia Wyko-nawcy), jeżeli jest ona związana bezpośrednio z okolicznościami wskazanymi w pkt 1);
6) wydłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, z chwilą niewy-korzystania przez Zamawiającego wartości Umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, o ile nie bę-dzie to naruszało przepisów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna
i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 poz. 573),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z U. z 2020 r. poz. 1409, 2023, 2369, 2400),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r.
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 poz. 821),
5) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie
z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2021 r. poz. 53, 472, 1236) mających trudności w integracji ze środowiskiem,
6) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1878 oraz z 2020 poz. 685)
7) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876, 2369, z 2021 r. poz. 794, 803).
8) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą,
o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1108),
9) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
10) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823)
‒ pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1–10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.




a) zakładu pracy chronionej będzie np. decyzja o przyznaniu statusu zakładu pracy chronionej wydana przez właściwego wojewodę.
b) spółdzielni socjalnej będzie np. wpis do Krajowego Rejestru Sądowego

2) dokument wykonawcy potwierdzający procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która pomogłaby mi coś nagrać- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która pomogłaby mi coś nagrać. Jestem osobą spoza branży. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.