Usługa cateringu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa cateringu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającyWARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016985
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 723246076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd411df9-8322-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006143/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa cateringu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.6. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”, z siedzibą w Warszawie (01-886), ul. Z. Nałkowskiej 11, zwane w dalszej części obowiązku informacyjnego „Centrum”,2) Centrum powołało inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email, pisząc na adres e-mail: iod.wci@um.warszawa.pl 3) dane osobowe, podane Centrum przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu przeprowadzenia postępowania ws. udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Po zakończeniu postępowania, dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrzeżeniem protokołu z postępowania, którego okres przechowywania przez Zamawiającego określa art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakończeniu postępowania).4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty,7) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) osoba, której dane podano w postępowaniu posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Centrum może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu: - sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art.18 ust. 6 ustawy Pzp),- sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, z tym zastrzeżeniem, że:- skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 18 ust. 6 ustawy Pzp),

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/03/WCI/Catering/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa świadczona na rzecz Warszawskiego Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa” dla dwóch odrębnych miejsc tymczasowego schronienia przy ul. Kaczorowej 39 oraz przy ul. Myśliborskiej 53.2. Usługa obejmuje maksymalnie 48 125 zestawów cateringowych oraz maksymalnie 85 250 szt. torebek herbaty i 1 650 kg cukru. Zestaw cateringowy składa się z ciepłego posiłku na kolację dostarczanego od poniedziałku do soboty i zimnego posiłku na niedzielną kolację dostarczanego w sobotę oraz suchego prowiantu na śniadanie dostarczanego od poniedziałku do soboty. 3. Usługa cateringowa będzie świadczona dla dwóch lokalizacji w Warszawie znajdujących się przy ul. Kaczorowej 39, oraz przy ul. Myśliborskiej 53.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39, następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy:1) do 95 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 22 800 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 12 4922) do 95 zimnych posiłków na kolację w niedzielę, tj. 3 325 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość zimnych posiłków na kolację w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 6623) do 95 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 26 125 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 13 062.4) dostarczenia 1 kompletu ciepłego napoju dziennie obejmującego do 150 torebek herbaty i do 3 kg cukru, tj. do 275 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 41 250 torebek herbaty i 825 kg cukru łącznie), przy czym w ramach 1 kompletu nie może być mniej niż 75 torebek herbaty i 1,5 kg cukru. 5. Wykonawca w ramach niniejszej Umowy zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy:1) do 80 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 19200 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż9 600. 2) do 80 zimnych posiłków na kolację w niedzielę, tj. 2 800 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość zimnych posiłków na kolację w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 400.3) do 80 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 22 000 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 11 000.4) dostarczenia 1 kompletu ciepłego napoju dziennie obejmującego do 160 torebek herbaty i do 3 kg cukru, tj. do 275 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 44 000 torebek herbaty i 825 kg cukru), przy czym w ramach 1 kompletu nie może być mniej niż 80 torebek herbaty i 1,5 kg cukru. 5) do 120 l dziennie wody zdatnej do picia do przygotowania herbaty, tj. do 33 000 litrów łącznie, przy czym do jednego kompletu nie może być mniej niż 60 l wody, a w całym okresie umowy mniej niż 16 500 litrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena -60%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przygotowujących posiłki

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. c) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert; d) Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument należy złożyć w oryginale według wzoru Załącznika Nr 7 do SWZe) Zamawiający wymaga dla spełnienia tego warunku przedstawienie 1 usługi, której wartość nie będzie mniejsza niż 500 000,00 zł, zgodna z przedmiotem zamówienia wykonywana przez okres ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie dla średnio 90 osób dziennie, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy (przy czym Zamawiający uzna tylko te zamówienia, które miały charakter ciągły, a nie okolicznościowy) (wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru określonym w Załączniku Nr 4 do SWZW przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać w całości przynajmniej jeden Wykonawca. f) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać w całości przynajmniej jeden Wykonawca.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub inne dokumenty potwierdzające status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust.2 u Pzp. b) dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii osób należących do grup społecznie marginalizowanych, o których mowa w rozdziale VII.2 SWZ, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub innego Wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.Dokumentem potwierdzającym procentowy wskaźnik zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych wymagany zgodnie z rozdziałem VII.2 SWZ - dokument Wykonawcy.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj. minimum 300 000,00 zł.4) braku podstaw wykluczenia - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 3a do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 oraz art. 109 ust.1 pkt 1,8,10 ustawy Pzp oraz w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć:1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 3a do SWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4) Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego tj: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie 1 usługę zgodne z przedmiotem zamówienia, dla średnio 90 osób dziennie, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy (przy czym Zamawiający uzna tylko te zamówienia, które miały charakter ciągły, a nie okolicznościowy), wykaz sporządzony zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 2 lit. c SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w skład której wchodzi:1) Formularz oferty – według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ;2) Formularz asortymentowo-cenowy – według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ;3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziałuw zakresie wskazanym przez zamawiającego, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 ;4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument należy złożyć w oryginale według wzoru Załącznika Nr 7 do SWZ. (W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powyższy dokument składa pełnomocnik (lider) w imieniu wszystkich Wykonawców). 5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile dotyczy); 6) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań .9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności (technicznych, organizacyjnych, prawnych, faktycznych) dotyczących zakresu, przedmiotu, sposobu albo terminu wykonania Umowy, które powoduje niemożliwość świadczenia usługi w dotychczasowy sposób i w dotychczas ustalonym zakresie, w szczególności:a) zmiany przepisów prawa mających zastosowanie do Umowy i wpływ na jej wykonywanie;b) zmiany godzin dostarczania posiłków lub zasad przekazywania zapotrzebowania dziennego przez Zamawiającego, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie ze względów organizacyjnych, w tym uwarunkowanych prowadzeniem zadań we wskazanych w Umowie lokalizacjach, ulegną zmianie;c) zmiany jednostki organizacyjnej m.st. Warszawy, w której władaniu znajdzie się obiekt przy ul. Kaczorowej 39 lub ul. Myśliborskiej 53, co wpłynie na zmniejszenie przewidzianych w SWZ oraz w Umowie minimalnych albo maksymalnych ilości posiłków objętych przedmiotem Umowy, ale nie będzie zmieniać ogólnego charakteru Umowy;e) dodanie nowych lokalizacji do wskazanych w § 1 ust. 2, w których będzie realizowany przedmiot Umowy, w przypadku przejęcia lub uruchomienia przez Zamawiającego w trakcie realizacji Umowy nowych lokalizacji, jeśli takie rozszerzenie będzie powodować zmianę maksymalnych ilości posiłków objętych przedmiotem Umowy, ale nie będzie zmieniać ogólnego charakteru Umowy oraz w sposób znaczny rozszerzać zakresu usług objętych Umową; wystąpienie siły wyższej, w tym stanu epidemii, która ma wpływ na zakres, sposób wykonywania Umowy lub okres na jaki została zawarta, w szczególności gdy nastąpiło wstrzymanie dostaw lub produkcji produktów lub komponentów produktów, będących przedmiotem Umowy lub wykorzystywanych do świadczenia usługi, lub w przypadku pojawienia się u Wykonawcy okoliczności związanych z zakażeniem COVID-19 mających bezpośredni wpływ na realizację Umowy, w szczególności związanych z: i) nieobecnością pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą w realizacji zamówienia,ii) wydaniem przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego decyzji w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;iii) trudności w realizacji transportu w ramach usługi cateringowej;2) zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji Umowy,3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,4) zmiany w zakresie formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,5) zmiany wysokości wynagrodzenia (powiększenie albo pomniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy), jeżeli jest ona związana bezpośrednio z okolicznościami wskazanymi w pkt 1); 3. Zmiana Umowy jest możliwa, jeżeli konieczność tej zmiany spowodowana jest innymi niż przewidziane w ust. 1 okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru Umowy, a wzrost ceny spowodowany każda kolejną zmianą nie będzie przekraczał 50% wartości pierwotnej Umowy.4. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 4 Pzp.5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Załączniki” w terminie do dnia: 22.03.2021 r. do godziny 09:30. 2. Oferty zostaną odszyfrowane i otwarte za pośrednictwem Platformy w dniu: 22.03.2021 r. o godzinie 10:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-12

2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę artykułów spożywczych - Ciechanów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę artykułów spożywczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI