Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie jednego gorącego posiłku dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie jednego gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w roku szkolnym 2024/2025.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz Pomorski
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-26
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W KALISZU POMORSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00444691
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie jednego gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w roku szkolnym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W KALISZU POMORSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330362791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Błonie Kaszubskie 2

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943617492

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkaliszpom.dlaedu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkaliszpom.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie jednego gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w roku szkolnym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd69c25-2814-4aa2-9569-b121eea4d7d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfd69c25-2814-4aa2-9569-b121eea4d7d5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfd69c25-2814-4aa2-9569-b121eea4d7d5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zamieszczone w rozdziale XIV SWZ.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.ploraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@spkaliszpom.dlaedu.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej „RODO”) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim, zwana dalej „Szkołą”, ul. Błonie Kaszubskie 2, 78-540 Kalisz Pomorski, e-mail: sekretariat@spkaliszpom.dlaedu.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych, jest Dawid Nogaj, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem: inspektor@bezpieczne-dane.eu.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO” w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia przedmiotowego postępowania publicznego.
4. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane jedynie podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umów.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po tym terminie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zajmującego się ochroną danych osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących jest niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do krajów oraz organizacji spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa, polegająca na przygotowaniu, dostawie i wydaniu jednego gorącego jednodaniowego posiłku, tj. drugiego dania wraz z kompotem dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim.
2) Usługa świadczona będzie w okresie od dnia 03.09.2024 r. do dnia 26.06.2025 r. Posiłki dostarczane będą od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od nauki oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych. Dzienna szacunkowa liczba dzieci objętych wyżywieniem to ok 155 uczniów. Ilości te należy traktować jako szacunki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w zależności od potrzeb w granicach 30%. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przygotowane, dostarczone i wydane posiłki. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za jeden gorący posiłek dla jednego ucznia pomimo zwiększenia lub zmniejszenia ilości posiłków nie może ulec zmianie przez cały okres realizowania zamówienia. W sytuacji zmniejszenia liczby dni świadczenia usługi z tytułu zmiany organizacji szkoły Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za gotowość świadczenia usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena oferty (C) - waga kryterium 60%. Najniższa oferowana cena zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów. Każda kolejna wyższa cena otrzyma ilość punktów wyliczoną wg proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.
1) Przykładowe wyliczenie „wagi” kryterium ceny:
C = ( C min : C of ) x 100 x 60%
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium
C min - najniższa cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych
ofert.

C of - zaoferowana cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

2. Odległość dowozu posiłków w km z miejsca ich przygotowania do siedziby Zamawiającego (O) - waga kryterium 40%. Zamawiającemu zależy, aby dostarczone posiłki były świeże i docierały do dzieci jak najszybciej po ugotowaniu oraz na ograniczeniu ryzyka wychłodzenia czy też niedostarczenia posiłków z uwagi na warunki pogodowe i drogowe. Oferta z najszybszą trasą dowozu posiłków otrzyma maksymalną ilość punktów. Każda kolejna dłuższa trasa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg proporcji matematycznej w stosunku do najkrótszej trasy dowozu.
1) Przykładowe wyliczenie „wagi” kryterium odległości dowozu posiłków:
O = ( On : Ot ) x 100 x 40%
gdzie:
O - ilość punktów przyznana za odległość w rozpatrywanej ofercie
On – najkrótsza trasa dowozu posiłków w km.
Ot – trasa dowozu posiłków z badanej oferty w km.
Długość trasy dowozu posiłków należy wyliczyć z internetowego kalkulatora tras www.targeo.pl (opcja: trasa szybka)
3. Zamawiający przyzna punkty (P) za całkowity koszt przygotowania posiłków wraz z ich dowiezieniem do szkoły wg. następującego wzoru:

P = C + O
gdzie:
P – ilość uzyskanych punktów za oba kryteria
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
O – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Odległość”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość dowozu posiłków w km z miejsca ich przygotowania do siedziby Zamawiającego.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał:
1) decyzję właściwego terenowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu,
2) decyzję właściwego terenowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej środek transportu do przewozu posiłków w termosach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru z załącznika nr 2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej warunek ten uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca, który przygotowuje posiłki posiada decyzję właściwego terenowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej warunek ten uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca, który dostarcza posiłki posiada decyzję właściwego terenowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej środek transportu do przewozu posiłków w termosach.
4. Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy - treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w pkt 6).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1. Zmiana terminu realizacji zadania:
a) w przypadku zmian terminowych w harmonogramie pracy szkóły.
2.2. Pozostałe zmiany:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
b) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 6 niniejszej umowy;
d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
e) wprowadzenie nowych diet nie wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy u dzieci objętych żywieniem stwierdzi się konieczność ich stosowania;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfd69c25-2814-4aa2-9569-b121eea4d7d5

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę urządzeń AGD - Niechorze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę urządzeń AGD. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI