Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu
gotowych posiłków (śniadań, obiadów, kolacji)
dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Tryńczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opiekuńczo - Mieszkalne w Tryńczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528620797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tryńcza 461
1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 733 15 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@tryncza.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tryncza.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu
gotowych posiłków (śniadań, obiadów, kolacji)
dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Tryńczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7cc580-1757-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00332575/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków (śniadań, obiadów, kolacji) dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Tryńczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb7cc580-1757-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Dopuszcza się możliwość komunikacji z zamawiającym z wykorzystaniem poczty elektronicznej com@tryncza.eu (nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB a za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Centrum Opiekuńczo - Mieszkalne w Tryńczy z siedzibą pod adresem Tryńcza 461, 37-204 Tryńcza tel.: (16) 733 15 28, e mail: com@tryncza.eu
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Paweł Hołub, email: iod@tryncza.eu
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/COM/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczenie do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Tryńczy śniadań i obiadów dla 18 podopiecznych i śniadań obiadów i kolacji dla 2 podopiecznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto – 60% (60 pkt)
Kryterium 2 – Odległość dowozu – 40% (40 pkt)
W kryterium „Łączna cena oferty brutto” najwyższą liczbę punktów (60) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z wzorem:
Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty = --------------------------------- x 60
Cena oferty ocenianej
W kryterium „Odległość dowozu” ocena zostanie dokonana na poniższych zasadach:
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:
(40 pkt) jeśli posiłki będą przygotowywane (produkowane) w miejscu oddalonym o 0 – 10 km od miejsca dostawy,
(20 pkt) jeśli posiłki będą przygotowywane (produkowane) w miejscu oddalonym o 11 – 20 km od miejsca dostawy,
(10 pkt) jeśli posiłki będą przygotowywane (produkowane) w miejscu oddalonym o 20 – 40 km od miejsca dostawy,
(0 pkt) jeśli posiłki będą przygotowywane (produkowane) w miejscu oddalonym o 40 km lub więcej od miejsca dostawy.
Na potrzeby oceny oferty i ustalenia liczby pkt przyznawanych ofercie Wykonawca poda miejsce (adres) przygotowywania (produkcji) posiłków we właściwym polu
w Formularzu ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże adresu przygotowywania (produkcji) posiłków we właściwym polu Formularza ofertowego otrzyma (0 pkt) w tym kryterium.
Odległość miejsca produkcji do miejsca wydawania posiłków będzie ustalana przez Zamawiającego na podstawie najkrótszej trasy samochodowej pomiędzy adresem podanym w ofercie a adresem miejsca dostawy wyznaczonej przez ogólnodostępne mapy Google.
Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ocenę w kryteriach oceny ofert oraz która nie podlega odrzuceniu.
Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się jako sumę punktów uzyskanych w obu kryteriach.
Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość dowozu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, zamówienie lub zamówienia zbiorowego żywienia obejmujące przygotowanie i dostawę posiłków, o wartości minimum 10 tys. zł
W przypadku wykazywania się przez Wykonawcę zdolnością w zakresie usług wykonywanych (będących w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli część zamówienia (zamówień) wykonana do upływu terminu składania ofert spełnia ww. wymaganie dotyczące wartości zamówienia/zamówień. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w Wykazie usług informację o faktycznym stanie wykonania umowy na dzień składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb7cc580-1757-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni