„Usługa cateringowa – Inauguracja Roku Akademickiego 2024/25”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa cateringowa – Inauguracja Roku Akademickiego 2024/25”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-09-09
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00476829
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa cateringowa – Inauguracja Roku Akademickiego 2024/25”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.abramczyk@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa cateringowa – Inauguracja Roku Akademickiego 2024/25”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9115163e-c833-415b-b325-9d2617f81448

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie pdf należy podpisywać tylko formatem PAdES;
b. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XadES.
2. Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą:
a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b. podpisu zaufanego udostępnianego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej;
c. podpisu osobistego udostępnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r. (UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem własnoręcznym)
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Portalu:
a. stały dostęp do sieci Internet;
b. zainstalowana przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;
c. oprogramowanie SzafirHost zainstalowane w systemie operacyjnym;
d. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf;
e. dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, zip, rar. Dokumenty złożone w postaci plików: jpg, jpeg, bmp, gif lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, zostaną uznane za złożone nieskutecznie;
f. zainstalowany dodatek Szafir SDK Web do przeglądarek;
g. zainstalowane środowisko Java w wersji minimum 1.8 (jre).
4. Zamawiający podaje także informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. plik złożonej oferty załączony i zapisany przez Wykonawcę w Portalu nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku złożonej oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypięta” do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas (HH:MM:SS).
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Portalu, ani logowania do Portalu.
6. Korzystanie z Portalu przez Wykonawców jest bezpłatne.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie Platformy.
8. W celu zapoznania się z funkcjonalnościami Portalu należy zapoznać się z poszczególnymi instrukcjami interaktywnymi zamieszczonymi w zakładce „Regulaminy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WEiTI/21/ZP/2023/1030

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej podczas Inauguracji Roku Akademickiego .

Termin realizacji zamówienia: 01.10.2024 r. w godz. 18:00 – 20:00 (gotowość na godzinę 17:30). Miejsce realizacji zamówienia to Gmach Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW, ul. Nowowiejska 15/19 , Audytorium Centralne (sala 145). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi, o czym niezwłocznie poinformuje drogą elektroniczną Wykonawcę, wybranego w drodze przetargu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2024-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający przesłanki z art. 125 ust. 1 uPzp, tj.:
a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp;
b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835),
c. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe. Strona 7 z 12 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
e. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
f. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
a także, którzy:
a. zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego;
b. zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy, którzy będą w rozumieniu art. 118 ust. 1 uPzp polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowodnili Zamawiającemu, że realizując zamówienie będą dysponowali niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca musi złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o oddaniu tych zasobów do dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy dokument składa podmiot trzeci dokumenty muszą być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez podmiot udostępniający zasoby, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie wraz z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów (Wykonawca) nie ponosi winy. Dokumenty muszą być sporządzone w formie lub postaci dokumentu elektronicznego i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku gdy podmiot udostępniający zasoby nie posiada żadnego spośród wymienionych wyżej podpisów Zamawiający dopuszcza złożenie cyfrowego odwzorowania oświadczenia, sporządzonego w postaci papierowej i podpisanego podpisem odręcznych podmiotu udostępniającego zasoby, o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów podpisanego przez Wykonawcę, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może także dokonać notariusz, zgodnie z takimi samymi zasadami jak przy pełnomocnictwie.
5. Oferta musi być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej SWZ oraz z przepisami uPzp.
6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie złożonych oświadczeń określonych w SWZ.
Niespełnienie któregokolwiek spośród wyżej wymienionych warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy i wykluczenie z postępowania.
UWAGA: Zdolność techniczna lub zawodowa, z uwagi na przedmiot niniejszego postępowania nie może być samodzielnie przenoszona na inne podmioty. Zasoby te nierozerwalnie związane są z podmiotem udostępniającym takie zasoby. Niemożliwy jest samodzielny obrót i dalsze udzielanie takich zasobów bez zaangażowania podmiotu udostępniającego takie zasoby w wykonanie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 08:40

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację sprzętu gastronomicznego - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację sprzętu gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI