Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców w siedzibie Domu Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Na Przedwiośniu” przy ul. Przedwiośnie 1 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ "NA PRZEDWIOŚNIU"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062443
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Na Przedwiośniu” przy ul. Przedwiośnie 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "NA PRZEDWIOŚNIU"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przedwiośnie 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-748

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228152050

1.5.8.) Numer faksu: 228152104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@naprzedwiosniu.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naprzedwiosniu.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Na Przedwiośniu” przy ul. Przedwiośnie 1 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c9a7c83-bc62-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Na Przedwiośniu” przy ul. Przedwiośnie 1 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .
Na powyższej stronie internetowej będą dostępne wszelkie dokumenty bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz instrukcja użytkowania systemu miniportal.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Zamawiający dopuszcza inne formaty jeżeli będzie posiadał narzędzia do ich odczytania, ryzyko braku narzędzi i nie odczytania dokumentów obciąża wykonawcę. Zaleca się przesyłanie dokumentów w formacie pdf. Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150MB. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną przy użyciu:- miniPortalu: www.miniportal.uzp.gov.pl - przez Epuap W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania lub jego tytułem. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zaleca się, aby Wykonawca wnioskujący o wyjaśnienie zapisów SWZ przesłał pytania w formie elektronicznej w wersji edytowalnej (word).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał Administrator w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, dalej jako „Dane Osobowe” jest Dom Pomocy Społecznej „Na Przedwiośniu” z siedzibą przy ul. Przedwiośnie 1, 04 – 748 Warszawie, reprezentowany przez Dyrektora DPS (dalej jako „Administrator”).
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dane Osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) w celu związanym z wypełnieniem obowiązku ciążącym na Administratorze w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: 1) upoważnieni pracownicy Administratora,
2) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ustawy Pzp, 3) podmioty uprawnione do otrzymania Danych Osobowych na podstawie przepisów prawa, np. organy kontroli lub audytu. Dane Osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Podanie Danych Osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty). W odniesieniu do Danych Osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Osoba, której dane dotyczą, może skorzystać wobec Administratora z następujących praw: 1) prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz ich sprostowania, 2) prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art. 17 RODO (prawo do bycia zapomnianym).
3) prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO..
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą, można kontaktować się z Administratorem, kierując korespondencję na adres ul. Przedwiośnie 1, 04 -748 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem ochrony danych (IOD). Kontakt do IODO: Pan Janusz Heybowicz, e-mail: iodo@naprzedwiosniu.waw.pl.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa urzędu ochrony Danych Osobowych (adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
W przypadku, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.DAG.251.6.2021.MM/6DP/UM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Na Przedwiośniu” przy ul. Przedwiośnie 1 w Warszawie (dalej zwanym „DPS”). Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z przepisami określonymi ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021) i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy i przepisów Rozporządzenia WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 2004 r. ze zm.), a także zgodnie z pozostałymi obowiązującymi przepisami w zakresie standardów sanitarno – epidemiologicznych. Opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert złożonych Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im wagę procentową:
a) cena - 60%
b) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za układanie menu dla mieszkańców DPS wyznaczonej do realizacji zamówienia (dietetyk) – 40%
2. Sposób obliczenia kryterium ceny:
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu Oferta. Brak określenia ceny w druku Oferta spowoduje odrzucenie oferty.
Powyższe kryterium zostanie wyliczone według wzoru:

Cmin
P1 = --------------------------- x 100 pkt x 60%
Cn

gdzie:
P1 – cena realizacji zamówienia
Cmin – minimalna zaproponowana cena brutto
Cn – cena badanej oferty brutto
Oferta w kryterium nr 1 może uzyskać maksymalnie – 60 punktów,
60 % = 60 pkt – waga kryterium
3. Sposób obliczenia kryterium - kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za układanie menu dla mieszkańców DPS wyznaczonej do realizacji zamówienia (dietetyk)
Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach tj. sprawdzenie, czy w przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji osoba wskazana podczas realizacji zamówienia jako odpowiedzialna za układanie menu dla mieszkańców DPS, wyznaczona do realizacji zamówienia (dietetyk) posiada:
1) wykształcenie średnie gastronomiczne (technikum) oraz minimum trzyletnie doświadczenie w komponowaniu jadłospisów w placówkach/dla placówek zbiorowego żywienia – 10 pkt.
2) wykształcenie średnie w specjalności dietetyka lub technologia żywności (absolwent technikum, studium, szkoły policealnej) oraz minimum trzyletnie doświadczenie w komponowaniu jadłospisów w placówkach/dla placówek zbiorowego żywienia – 20 pkt.
3) wykształcenie wyższe w specjalności dietetyka lub technologia żywności (absolwent studiów I i II stopnia, posiadający tytuł licencjata, inżyniera, magistra) oraz minimum trzyletnie doświadczenie w komponowaniu jadłospisów w placówkach/dla placówek zbiorowego żywienia - 40 pkt.
Punkty nie sumują się w przypadku, gdy wskazana osoba posiada średnie i wyższe wykształcenie kierunkowe.
Aby zweryfikować kwalifikacje i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za układanie menu dla mieszkańców DPS wyznaczonej do realizacji zamówienia (dietetyk) Wykonawca składa oświadczenie, że dysponuje osobą podając jej imię i nazwisko, kwalifikacje oraz doświadczenie.

Powyższe kryterium zostanie wyliczone według wzoru:

Wn
P2 = --------------------------- x 100 pkt x 40%
M

gdzie:
P2 - ilość punktów badanej oferty w kryterium. Oferta w kryterium nr 2 może uzyskać maksymalnie – 40 punktów, 40 % = 40 pkt. – waga kryterium
Wn - liczba punktów otrzymanych za dane kryterium przez Wykonawcę „n”
M- maksymalna ilość punktów w kryterium
4. Wykonawca na podstawie obydwu kryteriów może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przy obliczaniu punktacji stosować się będzie matematyczną zasadę zaokrąglania liczb do dwóch miejsc po przecinku tj. liczba 5 i powyżej zaokrąglamy w górę, poniżej liczby 5 zaokrąglamy w dół
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą uzyskując największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za układanie menu dla mieszkańców DPS wyznaczonej do realizacji zamówienia (dietetyk)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 1. Warunki wymagane od wykonawców dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia: - Decyzję właściwego dla siedziby Wykonawcy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zatwierdzającą zakład, w którym będą przygotowywane posiłki na prowadzoną działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy oraz dysponował kuchnią, wpisaną do rejestru zakładów podlegających kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021). Ww. kuchnia musi mieć posiadał wdrożony system HACCP w kuchni, w której przygotowywane będą posiłki.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji niniejszej umowy na sumę gwarancyjną na wszystkie i jedno zdarzenie wynoszącą co najmniej 200 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. d) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
- dysponował kuchnią podstawową w pełni wyposażoną, dostosowaną do przygotowywania posiłków, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego, - dysponował samochodem dostawczym, przeznaczonym do transportu posiłków, - dysponował pojemnikami, termosami, posiadającymi atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością w ilości niezbędnej do płynnej, nieprzerwanej realizacji zamówienia, - dysponował co najmniej jedną osobą, z wykształceniem minimum średnim w zakresie technologii żywności lub dietetyki i co najmniej 3-letnim doświadczeniem w żywieniu osób w placówkach zbiorowego żywienia, która będzie odpowiedzialna za układanie jadłospisów (menu) dla mieszkańców DPS (dietetyk), - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje przez okres co najmniej 12 miesięcy co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług przygotowywania posiłków całodziennych lub całodziennego zbiorowego żywienia w domach pomocy społecznej, domach opieki, podmiotach wykonujących działalność leczniczą, szpitalach, zakładach opiekuńczo – leczniczych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda oraz trwających minimum 12 miesięcy (dla każdej usługi termin liczony oddzielnie).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu:
3.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 3 do SWZ
3.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Uwaga: W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o analogicznej treści.
3.3. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu:
3.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 3 do SWZ
3.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Uwaga: W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o analogicznej treści.
3.3. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków (jeżeli dotyczy) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia I dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w Projekcie Umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-01

2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę i reset automatu do gry- Wólka Kosowska
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę i reset automatu do gry. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.