Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi dostarczania posiłków do Wojewódzkiego Szpitalu Zespolonym im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKalisz
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Termin składania wniosków2021-02-19
ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Data publikacji ogłoszenia2021-02-09
Numer ogłoszenia2021/BZP 00006314
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006314 z dnia 2021-02-09
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Świadczenie usługi dostarczania posiłków do Wojewódzkiego Szpitalu Zespolonym im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005218/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Świadczenie usługi dostarczania posiłków do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.szpital.kalisz.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. .Adres strony internetowej: https://www.szpital.kalisz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego. lub podpisu osobistego.2 Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS. 3 Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika na miniPortalu. 4 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5 Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl6 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl7 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). 8 Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/20
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostarczania posiłków do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu z lokalizacją przy ul. Poznańskiej 79 i ul. Toruńskiej 7 obejmującej:1. Przygotowywanie posiłków w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (Dz.U. z 2020r., poz. 2021 tekst jednolity) oraz Rozporządzeniem (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych z późniejszymi zmianami, z podziałem na diety według zamówień z poszczególnych oddziałów Szpitala. 2. Liczba dziennie żywionych pacjentów wyniesie około 400-500 osób, w tym około 18-25 dzieci i młodzieży do lat 18.3. Dostarczanie posiłków, w tym: dowóz posiłków do Szpitala i ich przygotowanie do dystrybucji na oddziały, dowiezienie posiłków do oddziałów szpitalnych, przyjęcie naczyń wraz z resztkami pokonsumpcyjnymi i sztućców po skończonej konsumpcji, przyjęcie zużytych zestawów i sztućców oraz resztek pokarmowych z Oddziału Chorób Zakaźnych oraz z innych wskazanych przez personel zamawiającego, jeśli hospitalizowany pacjent był chory zakaźnie i ich utylizację kosztem i staraniem własnym, z zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych.4. Przygotowanie posiłków do dystrybucji będzie się odbywać przy zastosowaniu jednorazowych naczyń do posiłków stałych i płynnych, zapewniających szczelne zamknięcie i sztućców jednorazowych pakowanych osobno. Każdą porcję wykonawca obowiązany jest znakować nazwą diety.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Maksymalna liczba posiłków 500. Zamawiający wykorzysta przynajmniej 60 % wartości brutto umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium cena - ocenie podlegać będzie cena brutto oferty2. Posiadanie licencji gotowego posiłku – waga 40% – ocenie podlegać będzie posiadanie przez wykonawcę zaświadczenia wydanego co najmniej w 2019 roku przez akredytowane laboratorium żywnościowe o uzyskaniu licencji gotowego posiłku potwierdzającego jakość gotowego wyrobu przygotowanego w ramach danej diety szpitalnej ( 1 dieta = 1 zaświadczenie).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie licencji gotowego posiłku
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie; 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (klauzula dotycząca nienależytego wykonania usługi oraz ryzyka wystąpienia zakażeń i zatruć pokarmowych) na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);3. zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał lub wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (świadczenie w zakresie całodziennego żywienia zbiorowego prowadzonego w miejscach zbiorowego żywienia typu zamkniętego) o wartości usług minimum łącznie 1 500 000,00 PLN brutto, w tym co najmniej jedna usługa o wartości nie niższej niż 500 000, 00 PLN brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, przynajmniej na sumę określoną przez zamawiającego w pkt C.2.3 SWZ.b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego przez zamawiającego w pkt C.2.4 SWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – druk wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ,c) dowody określające czy usługi zawarte w wyżej wymienionym wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,d) zaświadczenia wydane co najmniej w 2019 roku przez akredytowane laboratorium żywnościowe o uzyskaniu licencji gotowego posiłku potwierdzającego jakość gotowego wyrobu przygotowanego w ramach danej diety (1 dieta = 1 zaświadczenie).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) aktualna opinia właściwej terenowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca, że samochody, którymi mają być dowożone posiłki spełniają wymagania, dotyczące transportu żywności,b) aktualna decyzja właściwej terenowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu pomieszczeń, w których mają być przygotowywane posiłki wystawione nie wcześniejc) certyfikat ISO 22000 – Certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności EN ISO 22000:2005 lub inny równoważny certyfikat,d) zaświadczenia wydane co najmniej w 2019 roku przez akredytowane laboratorium żywnościowe o uzyskaniu licencji gotowego posiłku potwierdzającego jakość gotowego wyrobu przygotowanego w ramach danej diety (1 dieta = 1 zaświadczenie).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
aktualna opinia właściwej terenowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca, że samochody, którymi mają być dowożone posiłki spełniają wymagania, dotyczące transportu żywności,b) aktualna decyzja właściwej terenowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu pomieszczeń, w których mają być przygotowywane posiłki wystawione nie wcześniej,c) certyfikat ISO 22000 – Certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności EN ISO 22000:2005 lub inny równoważny certyfikat
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy,2. Formularz cenowy, 3. Pełnomocnictwo,4. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie J.2 niniejszej SWZ . Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.3. Formę wniesienia wadium wybiera wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. nr 42 1020 2212 0000 5801 0431 5966 z dopiskiem „Wadium w przetargu na świadczenie usługi dostarczania posiłków do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, – sprawa nr 01/21”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy do oferty muszą załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaW przypadku wspólnego ubiegania sięo zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawcówW przypadku wspólnego ubiegania sięo zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach w następującym zakresie i na następujących warunkach:a) zmiany (wydłużenie) terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy - w przypadku niewykorzystania wartości przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 niniejszej umowy. b) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),c) sposobu i terminów dostarczania poszczególnych posiłków,Zmiany, o których mowa w pkt c) uzasadnia Zamawiający wskazując jako podstawę, np. zmianę organizacyjną po stronie Zamawiającego, wymagania odnośnie prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na zabezpieczeniu wyżywienia hospitalizowanych pacjentów, konieczność ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii lub ze względu na zmianę przepisów prawa. W sytuacji zajścia niniejszych okoliczności Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych od ich wystąpienia powiadomi drugą stronę o tym fakcie. Następnie strony umowy, w terminie do 5 dni roboczych od daty w/wym. powiadomienia przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy w przedmiotowym zakresie, Powyższe zmiany wymagają zgody Stron i sporządzenia stosownego aneksu do umowy.2. W przypadku zmiany przepisów dotyczących stosowania jednorazowych naczyń do posiłków stałych i płynnych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku wystąpienia powyższej zmiany, Strony umowy zobowiązane są do niezwłocznego, nie później niż 3 dni od zaistnienia wskazanych przyczyn poinformowania o tym fakcie drugą Stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian postanowień umowy w przedmiotowym zakresie. Inicjujący zmianę przedstawi: opis propozycji zmiany, obliczenia uzasadniające zmianę wynagrodzenia. Powyższa zmiana wymaga zgody obu Stron umowy. Powyższa zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy.3. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne na zasadach określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn.zm.).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-20
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam sali na próby - Poznań
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania19-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Szukam sali na próby.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.