Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książeni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKsiążenice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-05
  • ZamawiającyZespół Szkolno-Przedszkolny w Książenicach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00432947
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Książenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389628560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Eustachego Marylskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Książenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 463 46 24

1.5.8.) Numer faksu: (22) 463 46 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spk@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ksiazenice.szkola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2ca8fd-02d0-40da-ae3d-47070841b71e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/959132

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/959132

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Zespołu Szklono-Przedszkolnego w Książenicach, al. E. Marylskiego 3, 05-825 Książenice;
1) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@cdkp.pl,
2) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.1.2024/ZSzPK;
3) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
4) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
5) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024/ZSzPK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach
1.2. Przez świadczenie usług żywienia zbiorowego rozumie się:
1.2.1. przygotowywanie obiadów dwudaniowych i wydawanie ich uczniom Szkoły Podstawowej w Książenicach,
1.2.2. przygotowywanie całodziennego wyżywienia i wydawanie posiłków wychowankom Przedszkola w Książenicach (w siedzibie placówki i w lokalizacji przy ul Marylskiego 7).
1.3. Przez obiad dwudaniowy, o którym mowa w pkt. 2. ust. 1) rozumie się: zupę, drugie danie i kompot.
1.4. Przez całodzienne wyżywienie, o którym mowa w pkt. 2 ust 2) rozumie się: śniadanie, drugie śniadanie, obiad tj. zupa, drugie danie i kompot oraz podwieczorek.
1.5. Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do realizacji zamówienia wraz ze znajdującym się w nich wyposażeniem. Wykaz pomieszczeń z wyposażeniem oraz koszt najmu określone są w Zarządzeniu Nr 99/2024 Burmistrza Grodziska Mazowieckiego z dnia 16 lipca 2024 r. w sprawie wprowadzenia stawek wynajmu pomieszczeń na potrzeby świadczenia usług żywienia zbiorowego w placówkach oświatowych, dla których Gmina Grodzisk Mazowiecki jest organem prowadzącym Załącznik 4A do SWZ.
1.6. Zamawiający informuje, iż szacunkowa liczba wydanych posiłków w okresie realizacji umowy wynosić będzie:
1.6.1. 44 415 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Książenicach, w tym szacunkowa liczba obiadów wydawanych w jednym dniu wyniesie około 235.
1.6.2. 33 600 zestawów całodziennego wyżywienia dla wychowanków Przedszkola w Książenicach, w tym szacunkowa liczba zestawów całodziennego wyżywienia wydawanych w jednym dniu wyniesie około 160 (ok. 100 – al. Marylskiego 3 oraz ok. 60 – al. Marylskiego 7).
1.7. Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków będzie się zmieniać w zależności od dziennej frekwencji uczniów.
1.8. Wykonawca w trakcie najmu pomieszczeń zobowiązany będzie do:
1.8.1. doposażenia na własny koszt wynajmowanych pomieszczeń w meble, sprzęt, naczynia i inne elementy niezbędne do prowadzenia działalności gastronomicznej, które stanowić będą własność Wykonawcy;
1.8.2. utrzymania czystości w wynajmowanych pomieszczeniach we własnym zakresie i na własny koszt;
1.8.3. naprawy i konserwacji sprzętu i wyposażenia znajdującego się
w wynajmowanych pomieszczeniach we własnym zakresie i na własny koszt;
1.8.4. zapewnienia dostępu do systemu rozliczeniowego on-line, z opcją możliwości odwoływania posiłków przez rodziców uczniów nieobecnych w placówce.
1.9. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane
z pobieraniem od rodziców opłat za tzw. wsad do kotła.
1.10. Wykonawca w trakcie najmu pomieszczeń nie będzie oddawał/użyczał/podnajmował wynajmowanych pomieszczeń w całości lub części osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.
1.11. Zamawiający oświadcza, iż wynajmowane pomieszczenia spełniają wymogi budowlano - techniczne, sanitarne jak również prawne niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
1.12. Koszty związane z realizacją zamówienia winny obejmować w szczególności:
1.12.1. koszt przygotowania wynajętych pomieszczeń do realizacji zamówienia;
1.12.2. zakup artykułów spożywczych;
1.12.3. koszt zatrudnienia pracowników;
1.12.4. koszt przygotowania, przewozu i wydawania posiłków;
1.12.5. koszt sprzątania wynajmowanych pomieszczeń wraz z zakupem środków czystościowych;
1.12.6. opłaty miesięczne za używane media, w tym:
1.12.6.1. gaz na podstawie odczytów licznika,
1.12.6.2. centralne ogrzewanie na podstawie powierzchni wynajmowanych pomieszczeń,
1.12.6.3. woda i ścieki odczytów z wodomierzy,
1.12.6.4. wywóz nieczystości - we własnym zakresie Wykonawcy,
1.12.6.5. energia elektryczna na postawie odczytu licznika,
1.12.6.6. koszt okresowego oczyszczania separatora - we własnym zakresie Wykonawcy.
1.13. Dopuszcza się możliwość rozszerzenia działalności Wykonawcy w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Wymaga to pisemnej zgody Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział IV do SWZ i załącznik nr 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w zakresie żywienia zbiorowego dzieci wyspecjalizowanego personelu (kucharza/kucharki) skierowanego do wykonywania usługi, (D

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

2.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

2.4) zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1) Zdolność techniczna
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowywaniu, dostawie i wydawaniu posiłków dla szkoły lub przedszkola o wartości usługi minimum 300 000,00 zł brutto.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

2.4.2) Zdolność zawodowa:

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 5 do SWZ;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz
usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest
zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy wg załącznika nr 6 do SWZ);
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie
do reprezentacji wynika z dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści załącznika nr 7 do SWZ składają oświadczenie, z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian zawiera załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/transakcja/959132

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia:
od 02 września 2024 r. – do 30 czerwca 2025 r.
Wydawanie posiłków odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni pracy placówki
z uwzględnieniem przerw np. przerwy świąteczne itp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację sprzętu gastronomicznego - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację sprzętu gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI