Świadczenie usług żywienia.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług żywienia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034216
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług żywienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług żywienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-355e7d20-9e71-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011261/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Żywienie zatrzymanych w KMP Skier., KPP Łask,Wieluń,Opoczno,Poddębic,Kutno,Radomsko,Z. Wola, Łęczyca,Wieruszów,Łowicz, słuchaczy kursów podst. i spec., uczestników szkol. w OSzP w Ł. z/s w KMP Skier.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest wjęzyku polskim.2. W postępowaniu cała komunikacja, między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową -https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz dedykowaną dla niniejszego postępowaniapoprzez wykorzystanie przycisku: „wyślij wiadomość do Zamawiającego” na stronie Platformyzakupowej2.Zgodnie z art. 61 ust. 1 uPzp w postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty,dokumenty, oświadczenia, zapytania do treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacjedotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy, na którejprowadzone jest postępowanie.3. W sytuacji awarii platformy zakupowej Zamawiającydopuszcza,opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampub@ld.policja.gov.pl.Adresurl.https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej ( dostępny pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy(dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). 2. Zamawiający, zgodnie z§ 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB. 4.Oferta, wniosek orazprzedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie,kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.5.Podpisy kwalifikowanewykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usługzaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.6.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny.Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.podpis zaufany -https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chce-zalatwicsprawe-przez-internet/profilzaufany-i-podpis-zaufanypodpis osobisty- https://www.gov.pl/web/edowod/ podpis-osobisty

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na świadczenie usług żywienia– FZ-2380/6/21/SS (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO). b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do: a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu, ale nie zgadza się na ich usunięcie;6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku.9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ-2380/6/21/SS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Łasku, przy ul. 9-go Maja 32/36 oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Wieluniu, przy ul. Warszawskiej 22 a, 98-300 Wieluń oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Opocznie, przy al. Dąbrówki 1, 26-300 Opoczno oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Poddębicach, przy ul. Targowej 22 oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Radomsku, przy ul. Piłsudskiego 56 oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Zduńskiej Woli, przy ul. Spacerowa 27 oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Łęczycy, przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 4 oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KMP Skierniewicach, przy ul. Sobieskiego 69 oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - żywienie osób zatrzymanych przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Wieruszowie, przy ul. Kuźnicka 28a oraz stanów osobowych PolicjiUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 - świadczenie usług w zakresie żywienia w Ośrodku Szkolenia Policji w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2, 98-200 SieradzUsługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- odpowiednio do zadania oraz postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 5 do SWZ.Przedstawione w Formularzu cenowym /załącznik nr 2 do SWZ/ ilości osób są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty określonej w § 10 ust 1 umowy.Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż: zadanie nr 1 - 9 - 40% wartości umowy,Zadanie nr 10 - 60 % wartości umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający dla zadania 10 przewiduje prawo opcji. W ramach zamówienia podstawowego zamawiający przewiduje żywienie dla 50 osób przez 80 dni kalendarzowych. 1. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości osób żywionych o dodatkowy kurs stacjonarny trwający maksymalnie 80 dni kalendarzowych dla maksymalnie 100 słuchaczy w okresie trwania umowy. Powyższy kurs odbywać się będzie w Ośrodku Szkolenia Policji w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. W. Sikorskiego 2 (OSzP). Usługi muszą być wykonywane zgodnie z zapisami umowy oraz Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym dla kursu podstawowego. 2. Usługi w ramach prawa opcji będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w Formularzu Cenowym z zakresu: żywienia słuchaczy kursu podstawowego (śniadanie, obiad i kolację). 3. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji z chwilą uzyskania informacji o wznowieniu kursów szkolenia funkcjonariuszy w trybie stacjonarnym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:cena oferty brutto / C/ – 60%, dostawy posiłków w pojemnikach wykonanych z materiałów biodegradowalnych (P) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna lub osoby fizyczne działające wspólnie) należy złożyć:-pełnomocnictwo, w którymWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 58 ust. 2 uPzp);- dokumenty określone w pkt. 11.2.1 i 11.3 SWZ – złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określono we wzorach umów zawartych w załączniku nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez platformę dedykowaną dla niniejszego postępowania na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26

2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kulinarnych Podróże kulinarne po Europie - Stara Rossocha
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kulinarnych Podróże kulinarne po Europie w Klubie Seniora. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI