Świadczenie usług w zakresie całodobowego wyżywienia pacjentów na oddziałach szpitalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowego wyżywienia pacjentów na oddziałach szpitalnych i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Krapkowickiego Centrum Zdrowie Sp. z o.o. - trzecie postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrapkowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-10
  • ZamawiającyKrapkowickie Centrum zdrowia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00253252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie całodobowego wyżywienia pacjentów na oddziałach szpitalnych i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Krapkowickiego Centrum Zdrowie Sp. z o.o. - trzecie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krapkowickie Centrum zdrowia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160213499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Os.XXX lecia 21

1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4467 228

1.5.8.) Numer faksu: 77 4459826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcz.krapkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcz.krapkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie całodobowego wyżywienia pacjentów na oddziałach szpitalnych i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Krapkowickiego Centrum Zdrowie Sp. z o.o. - trzecie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc8cc554-3bc6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc8cc554-3bc6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 19/XI/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stałego zaopatrywania pacjentów Krapkowickiego
Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Krapkowicach:
- w trzy posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) z uwzględnieniem oddziału pediatrycznego,
gdzie dostarczane będą 4 posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja),
- w pięć posiłków dziennie dla kobiet w ciąży i w okresie poporodowym (śniadanie, II śniadanie,
obiad, podwieczorek i kolacja) zgodnie z wytycznymi zwartymi w rozporządzeniu Ministra
Zdrowia z dnia 9 sierpnia 2019r.w sprawie programu pilotażowego „Standard szpitalnego
żywienia kobiet w ciąży i w okresie poporodowym – Dieta Mamy”. (Dz.U. z 2019r., poz. 1537 z
póżn. zm.)
Posiłki dostarczane będą do oddziałów szpitalnych mieszczących się w szpitalu na Oś. XXX
Lecia 21, oraz ZOL w Górażdżach przez okres 12 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowanie w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli przedstawi następujące dokumenty;
a) decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie
Ustawy z dnia 25.08.2006r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r., poz. 2021)
potwierdzająca że kuchnia, w której będą przygotowywane posiłki spełnia konieczne wymagania
higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posiłków dla odbiorców zewnętrznych.
b) decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie
Ustawy z dnia 25.08.2006r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2020r., poz. 2021)
dopuszczająca samochód/y Wykonawcy do przewozu żywności wraz z wykazem samochodów,
którymi dysponuje Wykonawca w ramach świadczenia usług.
c) dokument potwierdzający , że Wykonawca wdrożył system HACCAP.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej 2 usług świadczonych w zakresie żywienia zbiorowego (np. szpital, ZOL,
DPS, Żłóbek) o łącznej wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł, wraz z załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego
wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z
2020r., poz. 2021) potwierdzająca że kuchnia, w której będą przygotowywane posiłki spełnia konieczne
wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posiłków dla odbiorców zewnętrznych.
2) decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie
Ustawy z dnia 25.08.2006r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2020r., poz. 2021)
dopuszczająca samochód/y Wykonawcy do przewozu żywności wraz z wykazem samochodów,
którymi dysponuje Wykonawca w ramach świadczenia usług.
3) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług świadczonych w zakresie żywienia
zbiorowego(np. Szpital, ZOL, DPS, żłobek) o łącznej wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł, wraz z
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.
4) dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP (certyfikat HACCP, ISO 22000),
5) protokół ostatniej kontroli kuchni Wykonawcy, sporządzony przez SANEPID.
6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Zleceniobiorcy, w przypadku
zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 6, Zleceniobiorca uprawniony jest do
zwrócenia się do Zleceniodawcy z wnioskiem o podwyższenie wynagrodzenia. Wniosek, o
którym mowa w zdaniu poprzednim zawierać musi uzasadnienie, z treści którego wynikać
będzie, że zaistniałe okoliczności będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Zleceniobiorcę. We wniosku, o którym mowa w zdaniu 1 niniejszego ustępu Zleceniobiorca
proponuje nową wysokość wynagrodzenia.
3. Zmiana wynagrodzenia Zleceniobiorcy następuje na podstawie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę cyfrowego miksera dźwięku i karty dźwiękowej - Kadłub
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania11-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę cyfrowego miksera dźwięku i karty dźwiękowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej ulicy Dobrzyńskiej w Kowalu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krapkowice: Budowa ulicy Meblarskiej w Krapkowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krapkowice: Czas na rower II - budowa ścieżki rowerowej i parkingu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 3 w Wieluniu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI