Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci przedszkolnych w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczyna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-11-16
  • ZamawiającyPrzedszkole nr 5 w Pszczynie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00480067
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci przedszkolnych w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 5 w Pszczynie

1.3.) Oddział zamawiającego: Przedszkole nr 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382776569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 3a

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322103510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p5pszczyna@pze-pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole5pszczyna.edupage.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci przedszkolnych w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ba4118-7d3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10ba4118-7d3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://pze.bip.net.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na platformie e-Zamówienia oraz w Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Identyfikator postępowania i link z dostępem do postępowania na platformie e-Zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego.. 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 roku roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415 ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług, polegających na przygotowaniu i dostarczaniu wyżywienia w formie cateringu dla dzieci przedszkolnych w Przedszkolu Nr 5 w Pszczynie, gmina Pszczyna w 2024r. w dniach w których pracuje przedszkole”.
2. Zamawiający planuje, że w okresie od 2 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku należy dostarczyć następujące posiłki:
3. I śniadanie – około 31 500 porcji
4. II śniadanie – około 31 500 porcji
5. obiad – około 31 500 porcji
6. podwieczorek – około 31 500 porcji
7. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków, według bieżących potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmiany ilości dostarczanych posiłków w danym dniu Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy telefonicznie w tym dniu do godziny 8:00. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.
8. W przypadku gdy łączna ilość dostarczonych posiłków będzie mniejsza niż planowana przez Zamawiającego (łącznie 126 000) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
9. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia 2 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych, w trzech dostawach. Godzina 7:30 ( I i II śniadanie), 11.30 (obiad), 13.30 (podwieczorek).
10. Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji przedszkolaków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto poszczególnych posiłków dla jednego przedszkolaka. W przypadku zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy przedszkola, dostawa posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
11. Wykonawca w pierwszym roboczym dniu tygodnia przekazywał będzie do wiadomości Zamawiającego tygodniowy jadłospis, z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania odpowiedniej jakości posiłków zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
12. Wszystkie posiłki winny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 29 czerwca 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2021) oraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach obowiązuje we wszystkich placówkach oświaty. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
13. Posiłki muszą spełniać następujące warunki ilościowe oraz rodzajowe:
1) I śniadanie: 5 x w tygodniu
a) zupa lub napój mleczny- pojemność 200 ml , kanapka lub bułka z dodatkami gramatura 150g
-różne zupy mleczne – 200 ml (płatki kukurydziane, ryżowe, suchary, biszkopty, kasza manna) lub
b) kanapki – 150 g w zależności od rodzaju obiadu w danym dniu z jajkiem, serem białym, serem żółtym, serem topionym, wędliną (wysokiej jakości), szynka, kiełbasą , kiełbaski na gorąco, zielenina (pomidor, papryka, ogórek kiszony, świeży, sałata, szczypior, rzodkiewka i inne) pieczywo razowe, wieloziarniste i pszenne. Herbata owocowa, herbata zwykła z cytryną – 200 ml(słodzone miodem).
Kaloryczność śniadania w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok 300 – 350 kcal.
2) II Śniadanie: owoce (w tym sezonowe), herbata, woda lub napój
Kaloryczność II śniadania w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok 50 – 70 kcal.
3) Obiad: 5 x w tygodniu, w tym:
a) Zupa - porcja zupy spełniająca następujące warunki: pojemność 300 ml i kaloryczność 70 - 120 kcal
b) II danie -2 x w tygodniu danie mięsne z przewagą mięsa drobiowego, 1 x w tygodniu danie rybne (z wyjątkiem pangi) – wyłącznie z filetów rybnych bez ości;
Gramatura ok. 400 gram i kaloryczność 400 kcal ( plus zupa), w przypadku dania mięsnego lub
rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron – nie mniej niż 130g; mięso/ryba nie mniej niż 120g,
surówka nie mniej niż 150g, danie jarskie i półmięsne – gramatura nie mniej niż 400 gram.
Drugie danie gramatura co najmniej 350 g i kaloryczność 350 kcal (plus zupa)
kompoty z owoców (truskawki, wiśnie, maliny, jagody, wieloowocowe), lub zamiennie woda.
Kaloryczność obiadu w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok 400 -500 kcal.
( odpowiednio do kaloryczności śniadania)

4) Podwieczorek 5x w tygodniu pojemność 200 ml mlecznego napoju lub herbaty z cytryną,
dodatkowo woda,
- kanapka lub bułka z dodatkami gramatura 150 g kaloryczność 150 kcal
- ciasto lub ciastka własnego wypieku (do tego zawsze woda lub herbata), kanapki z wysokiej jakości
wędliną, jajkiem, serem białym, żółtym, rybą i „zieleniną” ,bułka maślana z miodem, dżemem, chałka z
miodem, dżemem, kisiel, jogurty naturalne i desery owocowe, serek wiejski, pieczywo razowe,
wieloziarniste i pszenne, owoce

Kaloryczność podwieczorku w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok. 150 - 250
kcal.

Dzienna kaloryczność posiłków w przedszkolu w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić
nie mniej 1050 i nie więcej niż 1250 kcal.

14. Jadłospis powinien być urozmaicony i atrakcyjny, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polska tradycję kulinarną.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb uczniów, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.
16. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców najwyższej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych: konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych.
17. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone.
18. Do przygotowania posiłku zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, oraz stosowanie soli i substancji słodzących zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie musza spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
19. Obiady Wykonawca dostarczać będzie własnym, przystosowanym do przewozu żywności transportem, w specjalistycznych pojemnikach (termosach), gwarantujących utrzymanie higieny, odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Transport powinien odbywać się w dwóch lub większej ilości pojemników, aby po otwarciu jednego, w kolejnych pojemnikach posiłki zachowywały odpowiednią temperaturę.
20. Do obowiązków Zamawiającego, realizowanych za pomocą personelu własnego, należeć będzie porcjowanie i wydawanie posiłków, zapewnienie miejsca spożycia posiłków, sprzątanie po posiłku w miejscu spożywania wraz z ponoszeniem kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku w miejscu jego spożywania. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki. Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór brudnych pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości, pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków, z wyjątkiem piątków lub dni bezpośrednio poprzedzających dni wolne od zajęć, kiedy pojemniki zabierana będą w tym samym dniu. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze i sztućce) i przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym ze stołówki.
21. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych każdego dnia posiłków przez okres nie krótszy niż 72 godziny z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
22. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie jadłospisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy:
3.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
3.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca zostanie wezwany do złożenia decyzji właściwego terenowego Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno - zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (potwierdzających spełnianie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.12
3.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
3.4 Zdolność techniczna i zawodowa:
3.4.1 Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną usługę polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu gorących dań przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy dla co najmniej 200 osób potwierdzoną dowodem, że usługi były lub są wykonywane należycie.
3.4.2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że dysponują pojazdem przeznaczonym do przewozu żywności, spełniającym wymagania prawne w zakresie przewozu żywności oraz odpowiednimi termosami do przechowywania żywności w stałej temperaturze.
3.4.3 Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą/szefem kuchni, która przygotuje jadłospis zgodnie z wymaganiami zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty, posiadającą kwalifikacje zawodowe dietetyka lub technologa żywienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy (Zał. Nr 3), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.3.1. Decyzję właściwego terenowego Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie
wymagań higieniczno zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowad zenia cateringu
(zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (potwierdzających spełnianie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.2
4.3.2
. WWykaz usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, potwierdzających spełnianie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.4.2 – zgodnie z załącznikiem nr 4.
4.3.3. W
Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca w celu prawidłowej realizacji zamówienia według formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ - potwierdzający spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.4.2
4
4.3.4. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z podaniem kwalifikacji zawodowych – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ potwierdzający spełnianie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.4.3

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy (jeżeli dotyczy).
e) Proponowany jadłospis dwutygodniowy (t.j. na 10 dni dostarczania posiłków) –
załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu Wykonawcą stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji
2) Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie
w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej
zmia ny, na zasadach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2) 4), ust. 2 Pzp.
3) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 454 oraz 455Pzp następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana
numeru rachunk u bankowego,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uświetnienia imprezy urodzinowej przez taniec tancerza erotycznego- Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uświetnienia imprezy urodzinowej poprzez taniec tancerza erotycznego, striptizera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI