Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych Gminy Oleśnica w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Smolnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Smolnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001181920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolna 70
1.5.2.) Miejscowość: Smolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713140236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spssekretariat@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsmolna.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Gminy Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001181914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wileńska 32a
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spolesnica@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgminyolesnica.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ligocie Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001181908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ligota Polska 3
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713140231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spligotapolska@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.splp.szkolnastrona.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001181943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowice 24
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713140232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsokolowice@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsokolowice.szkolnastrona.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej im. UNICEF
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001181890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ligota Mała 15
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713140230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spligotamala@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spligotamala.szkolnastrona.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa we Wszechświętem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001181937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wszechświęte 16b
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713140234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwsz@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwszechswiete.szkolnastrona.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający, Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Smolnej, przygotowuje i przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiających. Nie upoważniony jest natomiast do zawarcia umowy w sprawie powyższego zamówienia w imieniu współzamawiających.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych Gminy Oleśnica w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd26ece-89dd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00497361/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych Gminy Oleśnica w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fd26ece-89dd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez portal dostępowy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
8. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Szczegółowe uregulowania dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Gminy Oleśnica, ul. Wileńska 32a, 56-400 Oleśnica, polegająca na przygotowywaniu, dowozie oraz dostarczeniu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego porcjowanych w pojemniki jednorazowe posiłków w szacunkowej łącznej ilości w całym okresie obowiązywania umowy 48 543 szt.
2) Usługa będzie dotyczyć 314 dzieci w wieku od 3 do 14 lat, z których, na dzień opracowywania dokumentacji zamówienia, 177 zadeklarowało chęć korzystania z posiłków (z wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii, w którym ilość zadeklarowanych dzieci wynosi 80). Ilość dzieci zadeklarowanych do korzystania z posiłków może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki (drugie danie, bez napoju) od poniedziałku do piątku w godzinach: 1 tura: 10:20; 2 tura: 11:30, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej Gminy Oleśnica w Oleśnicy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie podlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Ligocie Polskiej, Ligota Polska 3, 56-400 Oleśnica, polegająca na przygotowywaniu, dowozie oraz dostarczeniu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego porcjowanych w pojemniki jednorazowe posiłków w szacunkowej łącznej ilości w całym okresie obowiązywania umowy 22 062 szt.
2) Usługa będzie dotyczyć 270 dzieci w wieku od 4 do 14 lat, z których, na dzień opracowywania dokumentacji zamówienia, 83 zadeklarowało chęć korzystania z posiłków (z wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii, w którym ilość zadeklarowanych dzieci wynosi 14). Ilość dzieci zadeklarowanych do korzystania z posiłków może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki (drugie danie, bez napoju) od poniedziałku do piątku na godzinę 11:00, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej w Ligocie Polskiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie podlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach, Sokołowice 24, 56-400 Oleśnica, polegająca na przygotowywaniu, dowozie oraz dostarczeniu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego porcjowanych w pojemniki jednorazowe posiłków w szacunkowej łącznej ilości w całym okresie obowiązywania umowy 23 822 szt.
2) Usługa będzie dotyczyć 250 dzieci w wieku od 3 do 15 lat, z których, na dzień opracowywania dokumentacji zamówienia, 95 zadeklarowało chęć korzystania z posiłków (z wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii, w którym ilość zadeklarowanych dzieci zależna będzie od deklaracji rodziców). Ilość dzieci zadeklarowanych do korzystania z posiłków może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki (drugie danie, bez napoju) od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 11:10, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie podlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. UNICEF w Ligocie Małej, Ligota Mała 15, 56-400 Oleśnica, polegająca na przygotowywaniu, dowozie oraz dostarczeniu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego porcjowanych w pojemniki jednorazowe posiłków w szacunkowej łącznej ilości w całym okresie obowiązywania umowy 10 356 szt.
2) Usługa będzie dotyczyć 203 dzieci w wieku od 3 do 14 lat, z których, na dzień opracowywania dokumentacji zamówienia, 60 zadeklarowało chęć korzystania z posiłków (z wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii, w którym ilość zadeklarowanych dzieci wynosi 10). Ilość dzieci zadeklarowanych do korzystania z posiłków może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki (drugie danie, bez napoju) od poniedziałku do piątku na godzinę 10:40, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Ligocie Małej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie podlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Smolnej, Smolna 70, 56-400 Oleśnica, polegająca na przygotowywaniu, dowozie oraz dostarczeniu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego porcjowanych w pojemniki jednorazowe posiłków w szacunkowej łącznej ilości w całym okresie obowiązywania umowy 18 154 szt.
2) Usługa będzie dotyczyć 158 dzieci w wieku od 3 do 14 lat, z których, na dzień opracowywania dokumentacji zamówienia, zadeklarowało chęć korzystania z posiłków 67 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii, w którym ilość zadeklarowanych dzieci zależna będzie od deklaracji rodziców). Ilość dzieci zadeklarowanych do korzystania z posiłków może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki (drugie danie, bez napoju) od poniedziałku do piątku na godzinę 10:20, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Smolnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie podlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej we Wszechświętem, Wszechświęte 16b, 56-400 Oleśnica, polegająca na przygotowywaniu, dowozie oraz dostarczeniu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego porcjowanych w pojemniki jednorazowe posiłków w szacunkowej łącznej ilości w całym okresie obowiązywania umowy 10 387 szt.
2) Usługa będzie dotyczyć 111 dzieci w wieku od 6 do 14 lat, z których, na dzień opracowywania dokumentacji zamówienia, zadeklarowało chęć korzystania z posiłków 40 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii, w którym ilość zadeklarowanych dzieci wynosi 11). Ilość dzieci zadeklarowanych do korzystania z posiłków może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki (drugie danie, bez napoju) od poniedziałku do piątku na godzinę 10:20, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej we Wszechświętem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie podlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana w terminie określonym w rozdziale IX pkt. 9 SWZ musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (podpisane elektronicznie i przesłane w formie elektronicznej):
1) Formularz ofertowy– do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);
4) Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
6) Pełnomocnictwo udzielone przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy);
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio.
2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
5. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wskazano w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-05