„Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie – 2 zadania”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • ZamawiającySTADION ŚLĄSKI SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00124592
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań
i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie – 2 zadania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STADION ŚLĄSKI SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243373827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 24/203

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-029

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 479 72 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@stadionslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionslaski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Prawa Handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań
i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie – 2 zadania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a3581ab-ba62-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stadionslaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stadionslaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę(wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https://stadionslaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://stadionslaski.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://stadionslaski.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Reszta wymagań opisana jest w Rozdziale XIV SWZ - XIV. INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U z. 2019 poz. 1781 z późn.zm) informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stadion Śląski Sp. z o.o.
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych : iod@stadionslaski.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z Pani/Pana udziałem.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu m.in. o usta¬wę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/08/TPBN/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie - Zadanie nr 1 SERWISY KAWOWE, SERWISY PRZEKĄSKOWE, LUNCH, OBSŁUGA KELNERSKA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający, przy realizacji przedmiotu zamówienia w Zadaniu 1 oraz Zadaniu 2 przewiduje wykorzystanie prawa opcji. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zamówienia przez Zamawiającego w ramach Zlecenia innych pozycji niż wskazane w Zleceniu lub większej ilości pozycji wskazanych w Zleceniu w późniejszym czasie, wskazanym w Zleceniu, przy czym wartość prawa opcji nie może być większa niż 40% łącznej wartości oferty złożonej pierwotnie przez Wykonawcę.W takim przypadku ceny jednostkowe objętych prawem opcji pozycji ustalone zostaną na następujących zasadach:
a) Jeśli dana pozycja przewidziana została w ofercie – według ceny określonej
w ofercie,
b) Jeśli dana pozycja nie została przewidziana w Zleceniu – według ceny posiadającej walor ceny rynkowej.
Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zlecenie wynikające z prawa opcji realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane pisemnie w trakcie obowiązywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 x waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie - MENU BANKIETOWE, CATERING OPERACYJNY, OBSŁUGA KELNERSKA Zadanie nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający, przy realizacji przedmiotu zamówienia w Zadaniu 1 oraz Zadaniu 2 przewiduje
wykorzystanie prawa opcji. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zamówienia przez
Zamawiającego w ramach Zlecenia innych pozycji niż wskazane w Zleceniu lub większej ilości pozycji wskazanych w
Zleceniu w późniejszym czasie, wskazanym w Zleceniu, przy czym wartość prawa opcji nie może być większa niż 40%
łącznej wartości oferty złożonej pierwotnie przez Wykonawcę. Ceny jednostkowe objętych prawem opcji pozycji ustalone
zostaną na następujących zasadach:
a) Jeśli dana pozycja przewidziana została w ofercie – według ceny określonej
w ofercie,
b) Jeśli dana pozycja nie została przewidziana w Zleceniu – według ceny posiadającej walor ceny rynkowej.
Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zlecenie wynikające z prawa opcji realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane pisemnie w trakcie obowiązywania
umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 x waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
- Cof – cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
W zakresie Zadania nr 1:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
W zakresie Zadania nr 2:
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że posiada polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W zakresie Zadania nr 1:
- Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 4 (słownie: czterech) lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, prawidłowo zrealizował lub realizuje co najmniej 20 serwisów typu lunch dla nie mniej niż 100 (słownie: stu) osób jednocześnie każdy.
- Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponować będzie co najmniej 2 (słownie: dwoma) osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówień, posiadających doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu wykonywanych usług cateringowych podczas 10 serwisów lunchowych w okresie ostatnich czterech lat, które pełniły obowiązki koordynatora personelu.
Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w w/w warunku skierowane zostały przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy.
W zakresie Zadania nr 2:
- Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 4 (słownie: czterech) lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, prawidłowo zrealizował lub realizuje co najmniej 3 (słownie: trzy) bankiety/gale dla nie mniej niż 500 (słownie: pięciuset) każdy, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Bankiety/gale odbywały się lub odbywają w zamkniętej kubaturze, nie może to być piknik na wolnym powietrzu.
- Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponować będzie co najmniej 2 (słownie: dwoma) osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówień, posiadających doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu wykonywanych usług cateringowych podczas 2 bankietów/gali w okresie ostatnich czterech lat, które pełniły obowiązki koordynatora personelu.
Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w w/w warunku skierowane zostały przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, iż przewiduje wezwanie Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia:
- w celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej w zakresie Zadania nr 2:
Dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca posiada obowiązkową polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100).
- w celu potwierdzenia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie Zadania nr 1:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Wykaz usług wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w Rozdziale VII pkt. 1.4.1 niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ – „Wykaz usług”.
- w celu potwierdzenia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
w zakresie Zadania nr 1:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także podstawą dysponowania przez Wykonawcę. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w Rozdziale VII pkt. 1.4.2 niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ – „Wykaz osób”.
- w celu potwierdzenia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
w zakresie Zadania nr 2:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Wykaz usług wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w Rozdziale VII pkt. 1.4.3 niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ – „Wykaz usług”.
- w celu potwierdzenia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie Zadania nr 2:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także podstawą dysponowania przez Wykonawcę. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w Rozdziale VII pkt. 1.4.4 niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ – „Wykaz osób”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ;
- Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy w zakresie zadania/zadań na jakie Wykonawca składa ofertę.
- Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. Oświadczenie
stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 10 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz – jeżeli dotyczy;
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w
opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu, zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – jeżeli dotyczy;
-Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.4. rozdz. XVII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy
wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy lub Zamówień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z zastosowaniem art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.,poz. 2019 z późn. zm.) Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy i/lub Zamówień, w następujących
okolicznościach:
a) zmian stawki podatku od towarów i usług - o kwotę wynikającą z takiej zmiany,
b) wystąpienie w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia konieczności zmiany zakresu Zamówienia z uwagi na zmiany przepisów prawa dotyczących organizacji imprez lub wymogów sanitarno-epidemiologicznych;
c) wystąpienia w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia konieczności zamówienia innych usług cateringowych niż określone w załącznikach nr 1 i 2 do Umowy – zmiana taka może nastąpić na podstawie odrębnych negocjacji cenowych pomiędzy Stronami, przy czym ceny te nie mogą odbiegać wzwyż od średnich wartości rynkowych;
d) zmiany w Przedmiocie Zamówienia są korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia ekonomiczno-finansowego (np.
obniżające koszty realizowania umowy itp.);
e) działanie Siły Wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację Przedmiotu Zamówienia;
f) inne przyczyny zewnętrzne, niezależne od Zamawiającego a zarazem niezależne
od Wykonawcy, uniemożliwiające bądź utrudniające realizację Przedmiotu Umowy.
- w powyższych przypadkach zmiany mogą polegać na zmianie zakresu Zamówienia, zmianie terminu realizacji
Zamówienia, zmianie miejsca realizacji Zamówienia i/lub zmianie wysokości Wynagrodzenia.
Pozostałe zapisy dot. zmian postanowień umowy znajdują się w par.12 wzorów umów - Załączniku 6 do SWZ - dla Zad. 1 oraz Załączniku 7 do SWZ dla Zad.2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://stadionslaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Tryb podstawowy bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt 2
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług cateringowych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług cateringowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI