Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania RPO WD 2014-2020...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania RPO WD 2014-2020 oraz Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-05
  • ZamawiającyBiuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00515613
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania
i wdrażania RPO WD 2014-2020 oraz Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021419270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bou@dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Świadczenie usług, dostaw oraz robót budowlanych na rzecz UMWD

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania
i wdrażania RPO WD 2014-2020 oraz Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-088ef1ce-8d11-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037587/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania RPO WD 2014-2020 oraz Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt finansowany ze środków Pomocy Technicznej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania ze strony internetowej prowadzonego postępowania (platformy zakupowej) opisane zostały pod adresem https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz w Załączniku nr 8 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania RPO WD 2014-2020 oraz Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.
2. Przez usługę cateringową rozumie się przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla
uczestników spotkań.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku udziału w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8 lit. a), wynagrodzenie netto ulegnie proporcjonalnej zmianie o wartość wzrostu całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę wynikających ze zmiany wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących Umowę, z uwagi na wysokość zmienionego minimalnego wynagrodzenia z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
10. W przypadku, o którym mowa w ust. 8 lit b), wynagrodzenie netto ulegnie proporcjonalnej zmianie o wartość wzrostu całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę wynikających z tej zmiany.
11. W przypadku, o którym mowa w ust. 8 lit. c), wynagrodzenie netto ulegnie proporcjonalnej zmianie o wartość wzrostu kosztów ponoszonych przez Wykonawcę wynikających ze zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych w zakresie osób bezpośrednio wykonujących czynności w ramach niniejszej Umowy.
12. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określonego w ust. 3 i 4 powyżej, w przypadku zmiany ceny materiałów, surowców lub kosztów związanych z dostawą cateringu.
13. Przez zmianę ceny materiałów, surowców lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio
cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
14. Ustala się następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa powyżej:
a) Poziom zmiany ceny materiałów, surowców lub kosztów związanych z dostawą cateringu, koniecznych do realizacji umowy, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 5 % względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
b) Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia określa się na dzień otwarcia ofert;
c) Zmiana wynagrodzenia dokonana będzie z użyciem odesłania do średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
d) Zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie na wniosek Wykonawcy, nie więcej
niż dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy, najwcześniej po sześciu miesiącach
od daty rozpoczęcia umowy, za zakres Przedmiotu umowy niezrealizowany jeszcze przez Wykonawcę i nieodebrany przez Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku.
e) Maksymalna wartość zmian wynagrodzenia Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, przewidziana w niniejszym paragrafie, nie może być wyższa niż 10% w stosunku do wartości przedmiotu zamówienia (§ 5 ust. 4).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do wynajęcia sali prób dla zespołu- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do wynajęcia sali prób dla zespołu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI