Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 23 im. Kawalerów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu w okresie od 2 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-20
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa Nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00447052
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu w okresie od 2 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000213641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osikowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 645 89 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp23tor@sp23.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp23.torun.pl/home/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu w okresie od 2 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44872940-5f84-43bd-94b9-22f8e3732804

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44872940-5f84-43bd-94b9-22f8e3732804

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-44872940-5f84-43bd-94b9-22f8e3732804

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dokumenty podpisane podpisem elektronicznym - składane za pośrednictwem platformy e-zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO dostępna w Szkole Podstawowej nr 23 im. KOU w Toruniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: D.332.1.2024.IM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania gorących posiłków w postaci:
a) dwudaniowego obiadu i napoju dla uczniów klas I-VIII oraz pracowników (150 szt.),
w okresie od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 2 września 2024 r. do 26 czerwca 2025 r.,
b) trzech posiłków: śniadania, II śniadania oraz dwudaniowego obiadu i napoju (np. kompotu) dla wychowanków oddziałów przedszkolnych (75 szt.), w okresie od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 2 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.,
c) z wyłączeniem dni wolnych ustawowo i przewidzianych w organizacji pracy szkoły, świąt, w łącznej liczbie 44 625 dni żywieniowych (co stanowi iloczyn przyjętej przez Zamawiającego liczby osób korzystających z posiłków i dni oraz liczby dni żywieniowych tj. (zamówienie podstawowe) 75 osób x 225 dni żywieniowych oraz 150 osób x 185 dni żywieniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji:
1) Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem według zasad rozliczenia określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem, że okres opcji nie może przekroczyć 50% łącznej ilości sztuk posiłków określonych dla zamówienia podstawowego oraz że łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie przekroczy kwoty: 200 000,00 zł netto, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
2) Okoliczności skorzystania z opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest zwiększenie liczby uczniów korzystających z posiłków, w związku z czym w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy zamówienia oraz oświadczenie woli Zamawiającego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Badania i oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.
2) Zamawiający dokona kwalifikacji Wykonawców do wykluczenia z ubiegania się
o udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia.
3) Spośród ofert nieodrzuconych Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) – 60%
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 100 x 60%
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny.

2) Lokalizacja miejsca sporządzania posiłków – odległość od Zamawiającego wyrażona w km od miejsca przygotowywania posiłków – 20%
Odległość należy wskazać w km po drodze dojazdowej wedle linii prostej, według aplikacji Google maps. Kryterium ocenianie będzie w następujący sposób: odległość od 0-5 km = 20 pkt., odległość 5-10 km= 10 pkt, odległość powyżej 10 km =1 pkt. Wskazanie odległość miejsca sporządzania posiłków należy potwierdzić wpisaniem dokładnego adresu miejsca sporządzania posiłków, natomiast trasę należy ustalić do miejsca docelowego dostarczania posiłków do ul. Osikowej 11, 87-100 Toruń. Wskazanie będzie podlegało weryfikacji w Google maps. Jeśli wskazanie będzie niezgodne z przyjętym miernikiem o więcej niż 1 km, to Wykonawca otrzyma 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny.

3) Doświadczenie wykonawcy – współpraca z jednostkami oświatowymi (łącznie 20%),
w tym:
a) kryterium czasu trwania współpracy:
tj. co najmniej 5 lat – 10 pkt., poniżej 5 lat, ale więcej niż 1 rok – 7 pkt., 1 rok współpracy -1 pkt, mniej niż 1 rok – 0 pkt.
b) kryterium ilości jednostek oświatowych, z którymi Wykonawca prowadził udokumentowaną współpracę (na podstawie listu intencyjnego lub referencji) tj. z co najmniej trzema jednostkami oświatowymi – 10 pkt., z dwiema jednostkami oświatowymi – 7 pkt., z jedną jednostką oświatową – 3 pkt. Brak udokumentowanej współpracy będzie skutkował przyznaniem oceny 0 pkt.
Ocena dokonana będzie na podstawie informacji zawartej w załączniku nr 2 formularza oferty, popartej listem intencyjnym/rekomendacją udzieloną na rzecz Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia, a Wykonawca w danym kryterium otrzyma 0 pkt.

Tabela Kryteriów oceny:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %)
1 Cena brutto 60 %
2 Lokalizacja miejsca sporządzania posiłków 20%
3 Doświadczenie Wykonawcy 20%

Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów 1-3 przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość dowozu posiłków w km z miejsca ich przygotowania do siedziby Zamawiającego.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy – współpraca z jednostkami oświatowymi.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób do wykonywania następujących czynności związanych z realizacją zamówienia: przygotowywanie posiłków przez pracowników Wykonawcy podczas realizacji usługi objętej umową. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy o niepodleganiu
wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowić będzie dowód potwierdzający, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
3) W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia.
4) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu i niniejszej SWZ, składa się zgodnie z § 15 Rozporządzenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy w zw. z pkt. 13 ppkt 1) niniejszej SWZ oraz art. 109 ust. 1 pkt. 8 i 10 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 129) w zw. pkt. 15 ppkt. 3) niniejszej SWZ.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6) W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne pisemne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego
postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 439 Ustawy, przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w drodze aneksu do zawartej Umowy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z uwzględnieniem wpływu zmiany cen na koszt wykonania zamówienia z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi:
a) nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,
b) nie częściej niż raz na 3 miesiące, po upływie terminu o którym mowa w pkt a),
c) w odniesieniu do kwoty nie wyższej niż 20 % wartości brutto umowy określonej jako wynagrodzenie brutto za przedmiot umowy w wysokości zgodnie z ofertą cenową Wykonawcy – po jej zmniejszeniu o wartość zrealizowanej części umowy,
d) w odniesieniu do kwartalnego „wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych” w obszarze „Wskaźniki cen” ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego publikowanego za okres ostatniego kwartału poprzedzającego zmianę,
e) tylko w przypadku jeżeli kwartalny wskaźnik, o którym mowa w pkt d) ulegnie podwyższeniu o co najmniej 5 % w stosunku do wskaźnika publikowanego za poprzedni kwartał, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wyliczeniem kwot proponowanej waloryzacji. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności
i adekwatności zmiany cen za usługi. W celu dokonania przedmiotowej zmiany Wykonawca (także na wniosek Zamawiającego) zsumuje wartość faktur w kwartale poprzedzającym zmianę, a następnie dokona podziału otrzymanej kwoty w taki sposób, aby wykazać rodzaj
i poziom kosztów podlegających zmianom. Na podstawie przedstawionego wyliczenia Zamawiający lub Wykonawca będą mogli wnioskować o zmianę umowy. Zmiana wynagrodzenia będzie dokonywana proporcjonalnie w stosunku do "wsadu do kotła" oraz opłaty za usługi cateringowe.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie w dni robocze usługi wyżywienia - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie w dni robocze usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomoc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI