Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osiel

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osielsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsielsko
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-26
  • ZamawiającyPubliczne Przedszkole nr 1 w Osielsku
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00457077
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osielsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 1 w Osielsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364266173

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 21

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole1osielsko.pl; kamila.kowalska@zdso.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1osielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osielsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e2f8e11-770d-4479-a7d5-df4907042827

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028745/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osielsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e2f8e11-770d-4479-a7d5-df4907042827

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kamila.kowalska@zsdo.pl (w zakresie np. zadawania pytań dot. wyjaśnienia treści SWZ, przekazywania wezwań i zawiadomień- nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów oraz niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne określa rozdział II SWZ,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły określono w rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły określono w rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP1O.1.2024.ZP.2/24/240

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu do wskazanego pomieszczenia w przedszkolu, całodziennego wyżywienia ( dalej w treści SWZ – posiłków ) wraz z napojami dla maksymalnie około 150 dzieci dziennie w wieku od 2,5-6 lat przez okres 24 miesięcy (z wyłączeniem dwóch miesięcy wakacji, po jednym w każdym roku).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przygotowanie trzech posiłków dziennie (tj. śniadania I, śniadania II, dwudaniowe obiady, oraz napoje) dla około 150 dzieci (liczba dzieci może ulec zmianie),
b) możliwości zamawiania posiłków w dwóch wariantach: Wariant I - posiłki całodzienne + napoje, Wariant II – śniadania I i II + napoje,
c) wartość kaloryczna posiłków: 1200-1450 kcal.

Posiłki wraz z napojami będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: śniadanie I + śniadanie II do 7:00, dwudaniowy obiad do 12:00.

Powyższe dane mogą ulec zmianie w zależności od okresu i frekwencji dzieci w przedszkolu oraz zmian dokonywanych przez rodziców w trakcie roku szkolnego, dotyczących godzin pobytu dziecka w przedszkolu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wakacji letnich (w terminie podanym wcześniej przez Dyrektora Przedszkola), koniecznością czasowego zamknięcia przedszkola lub zawieszenia zajęć oraz sytuacjami niezależnymi od Zamawiającego.
Liczba posiłków jest znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych oraz w czasie ferii zimowych i ferii letnich.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa rozdział IV SWZ oraz Szczegóły składu posiłków zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług - do wysokości 15 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego została wliczona do wartości podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegóły określono w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;

2) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;

3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a) posiadają wpis zakładu do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, włącznie z uzyskaniem zatwierdzenia obiektu, w którym działalność jest prowadzona,
b) posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności wydane przez właściwego terenowo (ze względu na siedzibę zakładu lub miejsce prowadzenia przez zakład działalności) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (PPIS),
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

4) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej :
a) doświadczenia :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej trzy usługi dostarczania posiłków do przedszkoli (w tym śniadanie I + śniadanie II + obiad) dla min 100 dzieci w wieku 2,5 – 6 lat, świadczoną przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane czy są wykonywane z należytą starannością, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
b) osób zdolnych do wykonania zamówienia :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
- jednym koordynatorem – osobę będącą w stałej osobistej dyspozycji do Zamawiającego, spełniającą wymagania, o których mowa w rozdziale IV pkt 4 ppkt. 14 - 17 SWZ,
- niezbędną ilością osób odpowiedzialnych za przygotowywanie posiłków, w tym minimum (2) dwie osoby posiadające kwalifikacje kucharza każda,
Każda osoba, która ma kontakt z żywnością musi bezwzględnie posiadać aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych (dotyczy wszystkich osób wymienionych w tym warunku).
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób na zasadzie spełnia/nie spełnia;
c) potencjału technicznego :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj.
- dysponują lokalem odpowiednio przygotowanym i wyposażonym, spełniającym wszelkie wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami dla lokali zbiorowego żywienia, a zwłaszcza z odpowiednio przystosowanym zapleczem kuchennym (zgodnie z wymaganiami HACCP) i węzłem sanitarnym dla personelu,
- dysponują lokalem posiadającym uregulowaną sytuację prawną oraz aktualne zezwolenie na ten lokal wydane przez PPIS,
- dysponują lokalem spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze,
- posiadają opracowany i wdrożony System zapewniania jakości i bezpieczeństwa HACCP,
- posiadają min. dwa pojazdy odpowiednio przystosowane i posiadające wymagane zezwolenia PPIS do przewozu żywności :
- Marka ………………………….. Nr rejestr. ……………………..
- Marka ………………………….. Nr rejestr. ……………………..
Ocena spełniania warunku zostanie oceniona na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika nr 2 oraz informacji zawartych w załączniku nr 1 Formularz ofertowy – na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Szczegóły zawiera rozdział VI SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór załącznik nr 2 do SWZ)
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2 do SWZ) następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wpis zakładu do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora
Sanitarnego, włącznie z uzyskaniem zatwierdzenia obiektu, w którym działalność jest prowadzona,
2) zezwolenie na prowadzenie działalności wydane przez właściwego terenowo (ze względu na siedzibę zakładu lub miejsce
prowadzenia przez zakład działalności) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (PPIS),
3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy ( wg wzoru załącznika Nr 4 ),
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg wzoru załącznika Nr 5 ).
5) oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom (wzór załącznik nr 3 do SWZ) – jeżeli dotyczy;
6) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia podmiotów na których zasobach wykonawca polega oraz potwierdzające spełnianie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu (w zakresie w jaki inny podmiot je udostępnia) – jeżeli dotyczy;

Szczegóły zawarto w rozdziale IX SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wzorcowy jadłospis na 7 dni uwzględniający wymagania określone w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wzorcowy jadłospis na 7 dni uwzględniający wymagania określone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie:
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ). W związku z powyższym każdy z Wykonawców (odrębnie) składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do SWZ) a oświadczenie dotyczące spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do SWZ, pkt 4 i 5) składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
3) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru załącznika Nr 3,
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IX SWZ, przy czym:
1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 SWZ składa każdy z nich;
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX pkt 2 SWZ składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, o których mowa w rozdziale VI SWZ.
8) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Szczegóły dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zawiera rozdział VI SWZ,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Brak podstaw do wykluczenia Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do SWZ).
2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w przygotowywaniu i produkcji posiłków dla dzieci w wieku 2,5 – 6 lat. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, która wymaga posiadania przez wykonawcę doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji nie jest możliwe wykonanie tej kluczowej części zamówienia przez inny podmiot. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji części zamówienia w zakresie transportu. Szczegóły zawiera rozdział IV pkt 9 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie w dni robocze usługi wyżywienia - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie w dni robocze usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomoc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI