Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA UKSW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.uksw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA UKSW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64d11b73-d58e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.dzp.uksw.edu.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, adres
e-mail: dzp@uksw.edu.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. W takim przypadku wykonawca uzyska dostęp do formularzy: złożenia,
zmiany, wycofania oferty .Wykonawca składa ofertę, pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na
miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na
którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wykonawca składa ofertę, za
pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i
udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać
adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z
postępowaniem.Wszystkie oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty w zakresie wskazanym
przez Zamawiającego wraz z plikami stanowiącymi ofertę wykonawca skompresuje do jednego pliku
archiwum (ZIP). Po skompletowaniu oferty wykonawca jest zobowiązany podpisać ją kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i musi zaszyfrować ofertę przy
pomocy miniPortalu. Oferta będzie zapisywana w formacie .zip, następnie będzie przesyłana do
Zamawiającego za pomocą dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP.
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wykonawca składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.371.09.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na rzecz
Niepublicznego Przedszkola UKSW przy ul. Żubrowej 12 w Warszawie (01-978)
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2022-07-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w
postępowaniu dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia odpowiedniej
działalności. Wykonawca musi posiadać:
Aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli
Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy z
możliwością ich transportu w ramach usług cateringowych w zakresie produkcji posiłków, ich
transportu (świadczenia usług cateringowych) na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 roku o
Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub
wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na sukcesywnym świadczeniu usług
cateringowych do przedszkoli, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto
tysięcy 00/100) wykonywanych przez okres co najmniej
12 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) aktualnego dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej
kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posiłków
od surowca do gotowej potrawy z możliwością ich transportu w ramach usług cateringowych w zakresie produkcji posiłków, ich transportu (świadczenia usług cateringowych) na podstawie ustawy z
dnia 25.08.2006 roku o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczącewykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania
przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy wstosunku do treści oferty, w szczególności w sytuacjach:
1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, zmiana polegać będzie na
dostosowaniu wykonania umowy do obowiązujących przepisów prawa;
2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności
(zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów administracji publicznej,
zmiana polegać będzie na dostosowaniu wykonania umowy do zaistniałych okoliczności;
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie,
bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący
niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie;
3) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania kwoty brutto, którą
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w okresie wskazanym w § 2 ust. 1
umowy, zmiana dotyczyć będzie ustalenia nowego terminu realizacji umowy.
2. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron oraz zachowania formy
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W kryterium jakość /J/podstawą oceny będzie przekazany projekt jadłospisu na 6 tygodni zewskazaniem dnia tygodnia.
• Projekt jadłospisu należy dołączyć do Oferty, jako załącznik (Załącznik nr 1 do Formularza
Oferty).
• W przypadku, w którym Wykonawca nie dołączy do Oferty Projekt jadłospisu lub dołączy
jadłospis na mniej niż 6 tygodni, otrzyma „0” pkt w tym kryterium
• W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Projekcie jadłospisu, którejkolwiek
z wymaganej w tym kryterium informacji, punkty zostaną przyznane stosownie do pozostałych
informacji zawartych w treści oferty.
• W przypadku, w którym Wykonawca dołączy do oferty Projektu jadłospisu na więcej niż 6
tygodni, ocenie będzie podlegał jadłospis na pierwszych 6 tygodni.