Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Terapii Nerwic w Mosznej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Terapii Nerwic w Mosznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMoszna
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyCENTRUM TERAPII NERWIC W MOSZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00445602
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Terapii Nerwic w Mosznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM TERAPII NERWIC W MOSZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Moszna

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-370

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.marzodko@ctn-moszna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ctn-moszna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Terapii Nerwic w Mosznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f9da4c3-2402-49c6-ad9f-477fbe9d2a0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/962526

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/962526

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zostały ujęte w Rozdziale XXI SWZ

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej opennexus.pl
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/962526
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Terapii Nerwic w Mosznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pzp mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca winien posiadać aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego,
stwierdzającego, że zakład/kuchnia, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla
pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości
zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych oraz aktualną decyzję
właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu
żywności/posiłków wymogów higieniczno – sanitarnych.
Dowód (dokument podmiotowy):
Aktualna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, że zakład/kuchnia, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności/posiłków wymogów higieniczno – sanitarnych.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada polisę
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Dowód (dokument podmiotowy):
Polisa w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania usług o podobnym charakterze, polegających na
przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji.
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert ) :
Posiada wymagane doświadczenie w zakresie wykonania usług o podobnym charakterze, tj .
W okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert), Wykonawca wykonywał usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu całodobowych posiłków składających się ze śniadania, obiadu i kolacji - dla co najmniej 2 różnych podmiotów leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju świadczenia szpitalne przez minimum 12 miesięcy w ilości minimum 2000 osobodni /miesiąc dla każdego podmiotu i łącznie nie mniej niż 100 posiłków dziennie na rzecz każdego w/w podmiotów, co zostanie udokumentowane referencjami na wezwanie Zamawiającego,
Dowód (podmiotowy środek dowodowy):
Wykaz wykonanych usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu
całodobowych posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji, w okresie
ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert) ze wskazaniem średniej ilości posiłków wydawanych
dziennie i miesięcznie dla każdego ze wskazanych usługobiorców, potwierdzony referencjami
2) Zatrudniają minimum 1 wykwalifikowanego dietetyka
Dowód (podmiotowy środek dowodowy):
Kserokopia dyplomu dietetyka, potwierdzająca uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub
licencjata na kierunku dietetyka lub tytułu dietetyka uzyskanego w Medycznym Studium
Zawodowym lub ukończenie studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie
człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub inżyniera na
tym kierunku.
3)Dysponują przynajmniej 2 (dwoma) samochodami przystosowanymi do wykonywania
przedmiotowej usługi, posiadającymi decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o
spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno – sanitarnych,
Dowód (podmiotowy środek dowodowy):
 oświadczenie wykonawcy (wykaz środków transportu)
 aktualna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno - sanitarnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: f)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108
ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP oraz w zakresie opisanym w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Z 2024 poz.507 ),
wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
g)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy PZP, aktualnych na dzień złożenia:
1)w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) aktualna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, że
zakład/kuchnia, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia
konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie
produkcji posiłków oraz usług cateringowych oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego
Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności/posiłków wymogów
higieniczno – sanitarnych.
2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a)polisy lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł.
3)zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Wykazu wykonanych usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu
całodobowych posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji, w
okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert) ze wskazaniem średniej ilości posiłków wydawanych
dziennie i miesięcznie dla każdego ze wskazanych usługobiorców, potwierdzony referencjami
– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7
b) Kserokopii dyplomu dietetyka, potwierdzająca uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub
licencjata na kierunku dietetyka lub tytułu dietetyka uzyskanego w Medycznym Studium
Zawodowym lub ukończenie studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie
człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub inżyniera na
tym kierunku.
c) Wykaz środków transportu oraz aktualna decyzja właściwego Państwowego Inspektora
Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno - sanitarnych
d)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków
lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tych należności;
e)zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo
innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed
upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca załączy do oferty:
2.1 Przykładowe jadłospisy na podstawie których, usługa będzie realizowana, wraz z gramaturą
posiłków i wartością odżywczą (kcal, tłuszcz, białko, węglowodany), obliczoną na każdy dzień – w
postaci wydruku z programu dietetycznego dla: Diety podstawowej oraz Diety łatwostrawnej.
Dodatkowo, przy opracowywaniu diety łatwostrawnej, proszę wskazać zamienniki dla diety łatwostrawnej z ograniczeniem tłuszczu (zastosowane zamienniki nie będą podlegały przeliczeniu w programie dietetycznym, mają natomiast pokazać umiejętność prawidłowego doboru produktów w
tych 2 dietach oraz ich urozmaicania przez Wykonawcę).
Jadłospis/wydruk ma być przedstawiony w postaci oryginalnego dokumentu z programu dietetycznego autoryzowanego przez dietetyka bądź osobę go sporządzającą i podpisanym w sposób wymagany dla oferty przez Wykonawcę, zawierającym nazwę/ wersje programu lub jeśli dokument nie zawiera takich informacji, Wykonawca musi wskazać z jakiego programu dietetycznego dokument pochodzi. Jadłospis musi zawierać szczegółowe informacje na każdy dzień, a więc: listę wykorzystanych produktów, ich gramaturę oraz podsumowanie wartości
odżywczej jak wyżej. Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować szczegóły (np. zupa jarzynowa
– z jakich warzyw, bukiet jarzyn do II dania – jakich, bitki – rodzaj mięsa i sposób jego przyrządzenia, sałatka ryżowa – z jakich składników, zupa mleczna z jakim dodatkiem, itd.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży lub złoży niekompletne przedmiotowe środki dowodowe opisane w
w niniejszym rozdziale Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1)Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
2)Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP zawierające zakres
opisany w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne
składa każdy z Wykonawców;
3)Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy – Załącznik 5 do SWZ
6)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą:
a)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do
SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
b) Oświadczenie podmiotu/ów udostepniającego/ych zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy PZP zawierające zakres opisany w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507 ) wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do SWZ.
7.Oferta (formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ), oświadczenie (Załącznik nr 2 do SWZ)
oraz – (jeśli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 3 do
SWZ) muszą być złożone w oryginale.
8. Przedmiotowe środki dowodowe – przykładowe jadłospisy
9.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie dłuższym niż 5 dni terminie aktualnych na
dzień złożenia wskazanych w Rozdziale XXVII podmiotowych środków dowodowych,
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień oraz zdolności technicznej i zawodowej.
10.Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej).
11.Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie
do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz
opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu
pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
które stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Są oni zobowiązani do
powołania reprezentującego ich pełnomocnika.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z §13 Projektu Umowy - Załącznik nr 8

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/962526

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert,
które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku podjęcia przez
Zamawiającego decyzji o ich prowadzeniu, do negocjacji zostanie zaproszonych trzech
Wykonawców, a jeżeli liczba ofert będzie mniejsza to wszystkich Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i zawierają najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XXXII SWZ. Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę pokazu gotowania na żywo - Niemodlin
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę pokazu gotowania na żywo i wydania porcji degustacyjnych z wykorzystaniem tzw. wielkiej patelni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI