Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej dla potrzeb szkoleń organizowanych przez Prokuraturę Krajową w 13 miastach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Krajowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postępu 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baf@pk.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej dla potrzeb szkoleń organizowanych przez Prokuraturę Krajową w 13 miastach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82fce89e-541d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przygotowanie i wdrożenie metodyki z zakresu pozyskiwania i przetwarzania informacji oraz komunikacji przy realizacji zadań prokuratury z wykorzystaniem systemu informatycznego PROK-SYS” (POWER 4)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.ezamowienia.ms.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z postanowieniami w dokumentach zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, że:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Krajowa z siedzibą przy ul. Postępu 3, 02 - 676 Warszawa tel. 22 12 51 594, email: biuro.podawcze@pk.gov.pl.
2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Krajowej jest Łukasz Boryczka email: iod@pk.gov.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto, dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa.
7. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp;
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach określonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może:
a) skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp,
b) naruszać integralności protokołu oraz jego załączników – art. 76 ustawy Pzp;
3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 18 ust. 2 RODO, z tym że wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo:
1) usunięcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-10.261.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Białystok - Część I zamówienia - Zadanie częściowe nr 1
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Białymstoku obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Olsztyn – Część II zamówienia - Zadanie częściowe nr 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Olsztynie obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gdańsk – Część III zamówienia- Zadanie częściowe nr 3
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Gdańsku obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bydgoszcz – Część IV zamówienia - Zadanie częściowe nr 4
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Bydgoszczy obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Katowice – Część V zamówienia - Zadanie częściowe nr 5
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Katowicach obejmującej dostawę 352 obiadów oraz organizację 352 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 11 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kraków – Część VI zamówienia - Zadanie częściowe nr 6
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Krakowie obejmującej dostawę 288 obiadów oraz organizację 288 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 9 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lublin – Część VII zamówienia - Zadanie częściowe nr 7
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Lublinie obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łódź – Część VIII zamówienia - Zadanie częściowe nr 8
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Łodzi obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poznań – Część IX zamówienia - Zadanie częściowe nr 9
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Poznaniu obejmującej dostawę 192 obiadów oraz organizację 192 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 6 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-02-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rzeszów – Część X zamówienia - Zadanie częściowe nr 10
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Rzeszowie obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczecin – Część XI zamówienia - Zadanie częściowe nr 11
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Szczecinie obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warszawa – Część XII zamówienia - Zadanie częściowe nr 12
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Warszawie obejmującej dostawę 288 obiadów oraz organizację 288 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 9 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wrocław – Część XIII zamówienia - Zadanie częściowe nr 13
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej we Wrocławiu obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-03-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa wykorzystana do przygotowania serwisu kawowego pochodząca ze sprawiedliwego handlu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z postanowieniami w dokumentach zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych we wzorze Umowy (Załącznik nr 2 SWZ) oraz pozostałych dokumentach zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem Systemu - zgodnie z SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Ogłoszeniu, zastosowanie mają przepisy ustawy pzp oraz przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 poz. 1740 ze zm.).
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia zwana SWZ, Opis przedmiotu zamówienia zwany OPZ.
3. Zamówienie składa się z 13 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca, zgodnie z wyborem składa ofertę na wszystkie części zamówienia lub wybraną część/wybrane części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis każdej z 13 części zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ, który jest wspólny dla wszystkich części zamówienia.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy (Załącznik Nr 2 do SWZ).
7. Zamówienie realizowane będzie w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że terminy te mogą ulec zmianie na zasadach opisanych w Załączniku nr 2 SWZ wzór umowy.