Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1f8d72e-00a7-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/916298
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczenie usług drogą elektroniczną (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
2. Środkiem komunikacji w niniejszym postępowaniu jest platforma zakupowa, której operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o., zwana dalej „Platformą”, adres: platformazakupowa.pl. Korzystanie przez Wykonawcę z Platformy jest bezpłatne.
3. Niniejsze postępowanie jest dostępne na profilu nabywcy Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/916298.
4. Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, w sytuacjach awaryjnych, np. nie działa Platforma. W treści korespondencji należy przywołać co najmniej znak sprawy ZP.2610.8.2024.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Nie dopuszcza się składania oferty ani dokumentów stanowiących załączniki do oferty za pośrednictwem poczty e-mail pod rygorem odrzucenia oferty takiego Wykonawcy.
2. Przed datą otwarcia ofert dopuszczalne jest przekazywanie drogą elektroniczną wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę. Wiadomość Wykonawca przekazuje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” znajdującego się na stronie niniejszego postępowania. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert itp., Zamawiający będzie zamieszczał na stronie niniejszego postępowania w sekcji Komunikaty.
3. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Osx10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu cookies;
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
5) Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
6. Zamawiający informuje, że:
1) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
2) za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień, pism, wyjaśnień oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość do Zamawiającego, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego;
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania oraz wycofania ofert, a także innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus Sp. z o.o. usług nieodpłatnych dla konta użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem domeny platformazakupowa.pl opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl dla użytkowników (Wykonawców), dostępnym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie, o którym mowa w rozdz. IX ust.14 SWZ;
2) zapoznał i stosuje się do instrukcji o której mowa w rozdziale IX ust.13 SWZ.
10. Więcej informacji SWZ rozdz. IX.
11. Oferta, oświadczenie (rozdz. IV ust. 1 ,7 i 12 SWZ), przedmiotowe środki dowodowe (rozdz. X ust. 3 pkt 1) SWZ) muszą być sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności za pośrednictwem Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) posiada statut administratora danych osobowych w stosunku do:
a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
c) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe dostępne w Krajowym Rejestrze Sądowym),
dalej łącznie „Pani/Pana”;
2) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Śląskie w Katowicach,
ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, tel.: + 48 (32) 779 93 01, e-mail: dyrekcja@muzeumslaskie.pl;
3) w związku z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@muzeumslaskie.pl;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 2) ustawy Pzp;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także uprawnione instytucje określone przez przepisy prawa;
6) podmiotem przetwarzającym dane jest platformazakupowa.pl, której operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, NIP: 7792363577, KRS: 0000335959;
7) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od początku roku następnego po zakończeniu postępowania, a w przypadku zawarcia umowy do momentu wygaśnięcia roszczeń wynikających z umowy, jak również wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, nie krócej niż 5 lat licząc od początku roku następnego po zawarciu umowy, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
b) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu wynikających z art. 13 lub 14 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. wymagane obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej (osób fizycznych), której dane zostały przekazane Zamawiającemu w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
3. Wykonawcy niebędący osobami fizycznymi zobowiązani są do zapoznania z ww. klauzulą informacyjną wszystkich osób, których dane osobowe przekazywane są przez Wykonawców Zamawiającemu wraz z ofertą lub wraz z jakimkolwiek innym dokumentem lub oświadczeniem.
* Wyjaśnienie: w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełniania danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2610.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 503667,50 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462442,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach polegające na przygotowaniu, dostarczeniu i podaniu posiłków.
Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem na obsługę danego wydarzenia odbywającego się we wskazanej lokalizacji i we wskazanym terminie. Charakter obsługiwanych wydarzeń: wernisaże, spotkania, bankiety, koncerty oraz konferencje organizowane przez Zamawiającego.
2. Miejsca wykonania usługi:
1) siedziba Muzeum Śląskiego w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, Katowice;
2) stanowisko badań archeologicznych Zamawiającego w Samborowicach, 40-475 Samborowice, woj. śląskie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji wykonania usługi cateringowej do wybranych wydarzeń w promieniu 20 km od ww. siedziby Zamawiającego. Wynajęcie miejsca świadczenia usługi i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ (dalej „OPZ”). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wartość szacunkowa zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez podatku od towarów i usług VAT) wynosi 462 442,50 PLN, w tym:
- zamówienie podstawowe: 149 175,00 PLN netto,
- wznowienie zamówienia: 149 175,00 PLN netto,
- zamówienia podobne: 164 092,50 PLN netto.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Termin realizacji, wznowienie zamówienia.
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r. (dalej „zamówienie podstawowe”), z tym zastrzeżeniem, że jeżeli maksymalna kwota wynagrodzenia za wykonanie zamówienia podstawowego (wskazana w § 4 ust. 1 pkt 1) umowy) zostanie wyczerpana przed dniem 31.12.2024 r., umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony, chyba że Zamawiający skorzysta ze wznowienia zamówienia;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wznowienia niniejszego zamówienia, tj. zobowiązania Wykonawcy do jednokrotnego powtórzenia wykonywania przedmiotu zamówienia (dalej „wznowienie zamówienia”). Wznowienie zamówienia nastąpi dzień po zakończeniu wykonywania zamówienia podstawowego, określonego zgodnie z postanowieniem, o którym mowa w rozdziale III ust. 5 pkt 1) SWZ, jednak nie później niż od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. Jeżeli maksymalna kwota wynagrodzenia za wykonanie wznowienia zamówienia (wskazana w § 4 ust. 1 pkt 2) umowy) zostanie wyczerpana przed dniem 31.12.2025 r., umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony;
3) przedmiot zamówienia w ramach wznowienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego wykonywanym w terminie wskazanym w rozdziale III ust. 5 pkt 1) SWZ, tj. będzie polegał na wykonywaniu tych samych usług, jak w zamówieniu podstawowym w zakresie wskazanym w OPZ;
4) Wykonawca będzie zobowiązany do wznowienia wykonywania zamówienia wyłącznie po przekazaniu przez Zamawiającego oświadczenia w tym zakresie. Zamawiający przekaże oświadczenie najpóźniej do 7 dni przed planowanym rozpoczęciem wykonywania wznowienia jednak nie później niż do dnia 20.12.2024 r. Oświadczenie zostanie złożone w formie pisemnej zgodnie z zasadami reprezentacji Zamawiającego;
5) w przypadku nie przekazania przez Zamawiającego oświadczenia o wznowieniu zgodnie z zasadami określonymi powyżej (w rozdziale III ust. 5 pkt 4) SWZ) Wykonawca nie będzie zobowiązany do wykonywania wznowienia zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp (zwanych dalej „zamówieniami podobnymi”), polegających na powtórzeniu podobnych usług:
1) Przedmiot i zakres (wielkość) zamówień podobnych:
przedmiot zamówień podobnych będzie polegał na powtórzeniu tych samych usług cateringowych jak wskazane w OPZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) powiększenia lub pomniejszenia ilości osób korzystających z posiłku w danej kategorii,
b) powiększenia lub pomniejszenia danej kategorii o posiłki ze wskazanej grupy/wskazanych grup rodzajów dań (z posiłków i napojów ujętych w Menu),
- zgodnie z postanowieniami OPZ dla zamówienia podstawowego. Wartość przewidywanych zamówień podobnych nie przekroczy kwoty: 164 092,50 PLN (netto).
2) warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne:
a) na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w tym dotyczących warunków płatności,
b) pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, a Wykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobą, jak określono w niniejszym postępowaniu w rozdziale V ust. 1 pkt 4 lit. b) SWZ oraz zaakceptuje Istotne warunki dotychczasowej umowy, a Strony w wyniku negocjacji uzgodnią wysokość wynagrodzenia oraz termin wykonania takiego zamówienia,
c) najpóźniej wraz z zawarciem umowy dotyczącej zamówienia podobnego, Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo przedłożyć dokumenty niezbędne do zawarcia umowy, o których mowa w rozdziale XV ust. 3 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą Pzp, na podstawie poniższych kryteriów, którym odpowiada określona liczba punktów. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów w ramach kryteriów oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników oceny ofert do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną umowę na sukcesywne świadczenie usług cateringowych, zrealizowaną przez okres co najmniej 6 miesięcy, w ramach której co najmniej:
- 1 raz przygotowano, dostarczono i podano poczęstunek w charakterze uroczystego przyjęcia (np. uroczystego lunchu, kolacji, bankietu) dla co najmniej 150 osób,
oraz
- 4 razy (tj. dla 4 różnych wydarzeń) przygotowano, dostarczono i podano poczęstunek zawierające minimum ciepłe i zimne napoje oraz minimum zimny bufet (np. w charakterze lunchu bufetowego, przerwy kawowej, poczęstunku podczas wernisażu lub premiery spektaklu), dla co najmniej 50 osób każde zlecenie.
Poprzez „jedną umowę” Zamawiający rozumie umowę/zlecenie bądź kilka umów/zleceń, w ramach której/których wchodziło wykonanie łącznie minimalnej ilości poczęstunków wskazanych w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ, zrealizowanych dla jednego Zamawiającego/Zleceniodawcy przez okres co najmniej 6 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ, które wykonywał lub nadal wykonuje wspólnie z innymi wykonawcami, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał jedynie te usługi, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Zamawiający uznawał będzie nie tylko wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w oparciu o zamówienia już zrealizowane (zakończone), ale również zamówieniami wykonywanymi. W przypadku wykazywania przez Wykonawcę doświadczenia za pomocą usług wykonywanych (będących w trakcie wykonywania umowy) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia w ramach takiej usługi
jest już faktycznie wykonana i spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Powyższe oznacza, że wymagany okres wykonywania danej umowy, tj. co najmniej 6 miesięcy, musi dotyczyć części umowy już zrealizowanej.
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za koordynację wykonywania poszczególnych zleceń, obecną w miejscu ich realizacji. Kierowana osoba musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie w koordynowaniu usług cateringowych w miejscu ich wykonywania, w ramach których była realizowania co najmniej jedna umowa dotycząca sukcesywnego świadczenia usług cateringowych realizowana przez okres co najmniej 6 miesięcy, obejmująca co najmniej:
jedną usługę cateringową polegającą na przygotowaniu, dostarczeniu i podaniu poczęstunku w charakterze uroczystego przyjęcia (np. uroczystego lunchu, kolacji, bankietu) dla co najmniej 150 osób,
oraz
4 usługi cateringowe (tj. dla 4 różnych wydarzeń) polegające na przygotowaniu, dostarczeniu i podaniu poczęstunków zawierających każdorazowo minimum ciepłe i zimne napoje oraz minimum zimny bufet (np. w charakterze lunchu bufetowego, przerwy kawowej, poczęstunku podczas wernisażu lub premiery spektaklu), dla co najmniej 50 osób każde zlecenie.
Poprzez jedną umowę Zamawiający rozumie umowę/zlecenie bądź kilka umów/zleceń w ramach której/których wchodziło wykonanie łącznie minimalnej ilości poczęstunków wskazanych w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. b) zrealizowanych dla jednego Zamawiającego/Zleceniodawcy przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Wymieniony w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. b) SWZ skład osobowy zespołu Wykonawcy nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.
2. Uwaga. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się także Wykonawcę o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.). Przepisy art. 7 niniejszej ustawy stosuje się.
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 poz. 1497 ze zm.) - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
4. Oświadczenie, o którym mowa powyżej (w rozdz. VI ust. 1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami (konsorcjum), wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub nadal uczestniczy. Treść wykazu usług wykonanych lub wykonywanych oraz dowodów musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ.
2) wykazu osób, tj. wykazu osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnej za świadczenie usług w zakresie koordynacji wykonania poszczególnych zleceń wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Treść wykazu osoby musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. b) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć sporządzoną w postaci elektronicznej dokumentację fotograficzną składającą się z:
a) 10 fotografii przedstawiających potrawy wraz ze sposobem ich serwowania i sposobem podania napoi, przygotowane i podane przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Każda fotografia od nr 1 do 10 musi dotyczyć poczęstunku podanego w formie szwedzkiego stołu, na wydarzeniu o charakterze uroczystego przyjęcia (np. uroczystego lunchu, kolacji, bankietu lub uroczystego poczęstunku podczas wernisażu, premiery spektaklu itp.). Fotografie muszą przedstawiać w sposób widoczny i umożliwiający ocenę:
i) Fot. 1 i 2 – ogólne ujęcie sali (dot. 2 różnych wydarzeń), w której podano posiłek w formie szwedzkiego stołu,
ii) Fot. 3 - ogólne ujęcie stołu szwedzkiego, na którym zaserwowano ciepły bufet, potrawy muszą być podane w podgrzewaczach,
iii) Fot. 4 - ogólne ujęcie stołu szwedzkiego, na którym zaserwowano zimny bufet. Fot. 3 i 4 muszą przedstawiać 2 różne wydarzenia,
iv) Fot. 5 i 6 – zbliżenia serwowanych 2 różnych potraw ciepłych wraz ze sposobem ich podania/ułożenia. Potrawy muszą być podane w podgrzewaczach. Fot. nr 5 i 6 nie mogą przedstawiać tej samej potrawy lub potraw
v) Fot. 7 i 8 - zbliżenia serwowanych 2 różnych potraw zimnych wraz ze sposobem ich podania/ułożenia. Fot. nr 7 i 8 nie mogą przedstawiać tej samej potrawy lub potraw
vi) Fot. 9 - zbliżenie sposobu serwowania napoi ciepłych, sposobu ich podania/ułożenia i zastosowanych dodatków,
vii) Fot. 10 - zbliżenie sposobu serwowania napoi zimnych, sposobu ich podania/ułożenia,
b) 2 fotografie przedstawiające całą sylwetkę kelnerki albo kelnera, widoczną z przodu i z tyłu (twarz kelnerki/kelnera może być zanonimizowana), w stroju przewidzianym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Stroje powinny składać się z bluzki/koszuli, ciemnych eleganckich spodni lub spódnicy (dla kobiet) lub fartucha/zapaski kelnerskiej lub uniformu kelnerskiego oraz eleganckiego obuwia. Kelnerka lub kelner powinien nosić elegancki strój dostosowany do charakteru wydarzeń objętych niniejszym zamówieniem, wykluczając stroje o sportowym charakterze, Na zdjęciu musi być przedstawiona 1 osoba. Fot. 11 i 12 muszą przedstawiać ten sam strój
c) pozostałe przedmiotowe środki dowodowe:
i) opisy fotografii - każda fotografia o której mowa w rozdz. X ust. 3 pkt 1) lit. a) SWZ, musi dotyczyć usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W związku z tym do fotografii Wykonawca musi dołączyć opis zawierający następujące informacje:
- określenie rodzaju ujęcia (ujęcie sali, stołu szwedzkiego lub zbliżenie potraw lub napoi),
- datę wydarzenia, którego dotyczy fotografia potwierdzającą termin jego realizacji,
- nazwę podmiotu, na rzecz którego usługa została realizowana oraz miejsce jej wykonania;
ii) dowody potwierdzające, że dokumentacja fotograficzna o której mowa w rozdz. X ust. 3 pkt1) lit. a) SWZ dotyczy usług cateringowych zrealizowanych przez Wykonawcę.
Wykonawca musi udowodnić, że usługi cateringowe przedstawione na zdjęciach zostały przez niego wykonane, np. poprzez złożenie oświadczenia w treści Formularza ofertowego. Dowodem mogą być poświadczenia podmiotów na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane lub inne dokumenty ten fakt potwierdzające.
Dokumentacja fotograficzna nie podlegają uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży fotografii w wymaganej ilości (za dużo lub za mało zdjęć) lub złoży dokumentację niespełniającą wymagań opisanych w rozdziale X ust. 3 pkt 1) lit. a)-b) SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia, szczegółowy opis i wygania dot. przedmiotowych środków dowodowych – w szczególności dokumentacji fotograficznej, zawarto w rozdz. X ust. 3 pkt 1) SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w rozdziale X ust. 3 pkt 1) lit. c) SWZ (opisów fotografii lub dowodów, że dokumentacja fotograficzna dotyczy zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę), lub złożone ww. przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wraz ze złożeniem oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy (w tym Wykonawcy wspólnie składającego ofertę) działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe postanowienia dotyczą także potwierdzenia umocowania do działania w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SWZ w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 4 do SWZ).
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SWZ podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, zawierający cenę oferty oraz warunki realizacji zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków których opis został zamieszczony w rozdz. V ust. 1 pkt 4) SWZ, wykazują łącznie, z wyjątkiem warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ, dla którego zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby żądana „jedna umowa” obejmująca cały pakiet 5 zleceń została wykonana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. dwóch lub więcej tych samych członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) lub jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę (np. jednego z członków konsorcjum lub jednego ze wspólników spółki cywilnej). Powyższe oznacza, że Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu uzyskania łącznej sumy 5 zleceń wymienionych w rozdz. V ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiot zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Do ustanowienia powyższego pełnomocnika stosuje się w szczególności przepisy art. 98 do art. 109 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunków opisanych w rozdz.V ust. 1 pkt 4) SWZ wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wykazują spełnianie warunku poprzez poleganie na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym celu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 5 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani na wezwanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 3 SWZ, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 SWZ, przy czym składa je odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach określonych w rozdz. VI SWZ.
6. Wymagania zgodnie z art. 58 ust. 4 ustawy Pzp:
1) Wykonawcy wspólnie realizujący zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;
2) Wykonawcy wspólnie realizujący zamówienie wyznaczają spośród siebie pełnomocnika (lidera), z którym prowadzona będzie korespondencja i któremu składane będą wszelkie oświadczenia wiedzy i woli Zamawiającego, ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie;
3) Wykonawcy wspólnie realizujący zamówienie wyznaczają spośród siebie pełnomocnika (lidera), z którym prowadzone będą rozliczenia i który będzie składał faktury Zamawiającemu. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, w szczególności nie dopuszcza się składania większej liczby faktur niż jedna w jednym okresie rozliczeniowym (przez pełnomocnika – lidera). Wykonawcy uregulują między sobą wewnętrzne zasady rozliczeń, a zapłata faktury wystawionej przez pełnomocnika (lidera) zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania jakichkolwiek dalszych wypłat na rzecz pozostałych wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, a Wykonawcy ci zwalniają Zamawiającego z jakichkolwiek zobowiązań względem nich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone § 10, 11 i 12 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 2 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/916298
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje ograniczenie liczby Wykonawców, których może zaprosić do negocjacji. Zamawiający korzystając z prawa do negocjacji zaprosi do negocjacji nie więcej niż trzech Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu oraz których oferty uzyskały najwyższą łączną ilość punktów w ramach kryteriów oceny oferty, o których mowa w rozdziale XIV ust. 2 SWZ. Negocjacjom będzie podlegała wyłącznie cena oferty. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do składania ofert dodatkowych.