Sporządzanie, dostarczanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów hospitalizowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzanie, dostarczanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w placówkach SPZOZ w Krotoszynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrotoszyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00049936
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzanie, dostarczanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w placówkach SPZOZ w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska, 2

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzanie, dostarczanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w placówkach SPZOZ w Krotoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fed69e9e-88bc-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.spzoz.krotoszyn.pl/zamowienia.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.spzoz.krotoszyn.pl/zamowienia.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. 1). W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
2). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, email: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
3). Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). II. 1). Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
2). Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.
3). Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
4). Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DIET/1/03/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie, dostarczanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w placówkach SPZOZ w Krotoszynie oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych, według Formularza cenowego – załącznik nr 2 do SWZ i opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ.. Dystrybucja całości posiłków ma odbywać się do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Po zakończonej umowie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
2. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena wykonania przedmiotu zamówienia 60 %
2). termin płatności 30%
3) możliwość korekt 10%


1. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów ustaloną w poniższym opisie, a pozostałe będą oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego.
2. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:


a) wartość punktowa kryterium “cena wykonania przedmiotu zamówienia” jest obliczana według wzoru:P(C) = C (min.): C(x) x Max(C)
Gdzie :
P(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”;
C(min) - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;
C(x) - cena oferty badanej
Max(C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”.

b) wartość punktowa kryterium “termin płatności” jest obliczana według wzoru: P(Tp) =Tp (x):Tp (max.) x Max(Tp)

Gdzie :
P(Tp) - ilość punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Termin płatności”;
Tp(x) - termin płatności oferty badanej
Tp(max) - najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
Max(Tp)– maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Termin płatności”.

c). wartość punktowa kryterium „Czasu możliwości składania korekt przed posiłkiem” wyliczona na postawie zestawienia z tabeli i podstawiona do poniższego wzoru:

Możliwy czas składania korekt przed posiłkiem Ilość punktów
Od 45 do 60 minut przed dostarczeniem posiłku 50
Od 61 do 75 minut przed dostarczeniem posiłku 30
Od 75 do 90 minut przed dostarczeniem posiłku 20
K = liczba punktów przyznanych ofercie : najwyższa liczba punktów spośród wybranych ofert x Max (k)

Gdzie :
K - ilość punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium "Czasu możliwości składania korekt przed posiłkiem”;
Max(k) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium "Czasu możliwości składania korekt przed posiłkiem”.

Zamawiający zsumuje „małe” punkty podlegające ocenie wg opisów dla poszczególnych pozycji podanych w powyższej tabeli i uzyskane sumy podstawi do podanego wzoru.

Uwaga:

Zamawiający przez dostarczenie posiłku rozumie:

– pierwsze godziny wskazane w przedziałach dostarczania posiłków dla pacjentów (pkt 20– OPZ – Załącznik nr 8);


Podanie możliwości składania korekt powyżej 90 minut spowoduje odrzucenie oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas możliwości składania korekt przed posiłkiem

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie żywienia zbiorowego,– wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
- pomieszczeniem do przygotowania posiłków (tj. kuchnią);
- sprzętem, urządzeniami i środkami transportu (min. 1 samochód) niezbędny do wykonania zamówienia;
wzór wykazu narzędzi stanowi załącznik nr 11 i 12 do SWZ

- osobami, które posiadają kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj:
• min. 1 dietetyk z wykształceniem kierunkowym (licencjat, magister)
• min. 1 kucharz z doświadczeniem pracy na tożsamym stanowisku w zakresie świadczenia usług zbiorowego żywienia;
wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 10 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 9 do SWZ;
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. załącznik nr 10 do SWZ;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 11 i 12 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

• oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wdrożenie systemu HACCP
u Wykonawcy lub oświadczenie Wykonawcy, że zobowiąże się w ciągu 3 m-cy od podpisania umowy do wdrożenia systemu HACCP;
• decyzję zatwierdzającą wystawioną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności obejmującej produkcję i dostarczanie posiłków do zakładów żywienia zbiorowego;
• decyzję Inspektora Sanitarnego dopuszczającą środek transportu do przewożenia żywności,
• projekt jadłospisu dekadowego dla diety podstawowej, lekkostrawnej, łatwostrawnej z ograniczeniem łatwoprzyswajalnych węglowodanów, dla dzieci oraz diety dla kobiet z oddziału położniczego.
• oświadczenie Wykonawcy, że utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• oświadczenie o dysponowaniu pomieszczeniem do przygotowywania posiłków oraz sprzętem, urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia- Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

• oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wdrożenie systemu HACCP
u Wykonawcy lub oświadczenie Wykonawcy, że zobowiąże się w ciągu 3 m-cy od podpisania umowy do wdrożenia systemu HACCP;
• decyzję zatwierdzającą wystawioną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności obejmującej produkcję i dostarczanie posiłków do zakładów żywienia zbiorowego;
• decyzję Inspektora Sanitarnego dopuszczającą środek transportu do przewożenia żywności,
• projekt jadłospisu dekadowego dla diety podstawowej, lekkostrawnej, łatwostrawnej z ograniczeniem łatwoprzyswajalnych węglowodanów, dla dzieci oraz diety dla kobiet z oddziału położniczego.
• oświadczenie Wykonawcy, że utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• oświadczenie o dysponowaniu pomieszczeniem do przygotowywania posiłków oraz sprzętem, urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia- Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

. Oferta winna zawierać:
a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ,
b) formularz cenowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
c).Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d). Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z Wykonawców.;e). Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;- wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ• W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. f). zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ- jeżeli dotyczyUWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia.g)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie składane jest również przez te podmioty, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.h). dowód wniesienia wadium i). Przedmiotowe środki dowodowe:
Uwaga!Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć:• oświadczenie o posiadaniu dodatkowej kuchni i/lub pojazdów ( w ramach zasobów własnych) ewentualnie oświadczenia lub umowy podpisanej z podmiotem/ami, który/e w przypadku awarii Wykonawcy dotyczącej przygotowania posiłków dla pacjentów oraz transportu posiłków zapewnią we właściwym czasie wyżywienie pacjentów, zgodnie z warunkami umowy w sprawie zamówienia publicznego, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego,• w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy, nie później jednak niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usług, potwierdzenia zawarcia ubezpieczenia obowiązującego od dnia rozpoczęcia świadczenia usług, wraz z dowodem opłacenia polisy (chyba, że odroczona płatność nie wpływa na odpowiedzialność ubezpieczyciela). Minimalna suma gwarancyjna umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia ma wynosić co najmniej 500.000,00 zł za wszystkie zdarzenia – zgodnie z zapisami projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
• oświadczenie zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia – zgodnie z zapisami rozdziału SWZ: Wymagania stawiane wykonawcy pkt 4.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 22.03.2022 .r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BGK O/Poznań numer rachunku 74 1130 1088 0001 3013 7120 0003
z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: DIET/1/03/22”
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
5) W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- wszelaka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. II. Oferta winna zawierać m.in Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z Wykonawców.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam sali na próby - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam sali na próby. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI