Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także umożliwienie ich spożycia lub zabierania na wynos oraz zapew. ich dowozu dla os. chorych, samotnych, niepełnosp, podop. MOPS w Ostrowie Wlkp
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301043278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 5921122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsostrow@osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.ostrowwlkp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także umożliwienie ich spożycia lub zabierania na wynos oraz zapew. ich dowozu dla os. chorych, samotnych, niepełnosp, podop. MOPS w Ostrowie Wlkp
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4eb07a-51cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002536/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, spożywanie lub zabierania na wynos oraz zapew. ich dowozu dla os. chorych, samotnych, niepełnosprawnych, podopiecznych MOPS w Ostrowie Wlkp
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: mopsostrow@osw.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, docx, .pdf .rtf , xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmar plików przesyłaych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także ich spożycia lub zabrania na wynos oraz zapewnienie ich dowozu dla osób chorych, samotnych, niepełnosprawnych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej”. Obiady winny składać się z zupy z pieczywem oraz drugiego dania o następującej gramaturze:
Pierwsze danie:
- minimum 0,5 litra zupy gotowanej na wywarze mięsnym lub warzywnym,
- minimum 80 gram pieczywa do zupy,
Drugie danie:
- minimum 130 gram mięsa, ryby lub jaja,
- minimum 150 gram gotowanej kaszy, ryżu, makaronu lub ziemniaków,
- minimum 150 gram surówki, jarzyn lub warzyw gotowanych,
- minimum 150 mililitrów kompotu, soku lub napoju.
Obiad powinien być przygotowywany w dniu jego wydania według zasad racjonalnego żywienia. Kaloryczność obiadu powinna być zgodna z normami ustalonymi przez Instytut Żywienia i Żywności dla osób dorosłych.
W tygodniu min trzy razy drugie danie mięsne oraz jeden raz drugie danie z rybą. Dopuszcza się jeden raz w tygodniu przygotowanie posiłku bez mięsa i ryby: np. jaja, pierogi itp.
Przygotowywanie obiadu odbywać się musi w oparciu o system HACCP, zgodnie z ustawą z 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020r. poz.2021),
W miejscu wydawania obiadów Wykonawca zapewnia ich komfortową konsumpcję.
2). Przewidywana ilość świadczeń w okresie obowiązywania umowy: minimum 15.000 obiadów, maksymalnie 22.000 obiadów,przewidywana maksymalna usługa dowozu posiłków 2800.
3). Terminy wydawania obiadów:
- od poniedziałku do niedzieli i w święta (przez wszystkie dni tygodnia) w godzinach od 13.00 do 15.00.
4). Miejsce wydawania i konsumpcji obiadów - lokal na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w obrębie terenu zamkniętego ulicami (włącznie): Dworcowa, Towarowa, Rondo Sybiraków, Głogowska, Wrocławska, Chopina, Kompałły, Piłsudskiego, Limanowskiego, Al. Słowackiego, co określa mapka sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
5). Minimalny standard lokalu do wydawania obiadów:
- lokal dopuszczony przez Sanepid do wydawania i spożywania obiadów,
- lokal znajdujący się na parterze,
- lokal wyposażony w podjazd lub windę dla wózków inwalidzkich,
- powierzchnia sali konsumpcyjnej – równej lub powyżej 60 m2,
- lokal wyposażony w WC z umywalką, bieżąca ciepła i zimna woda, podstawowe środki sanitarne, dostępne bezpłatnie dla konsumentów,
- stoliki z miejscami siedzącymi,
- w lokalu wieszaki na okrycia wierzchnie,
- w lokalu waga umożliwiająca zważenie porcji obiadowej.
6). Obiady będą wydawane na podstawie imiennej karty obiadowej wraz z dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość.
W przypadku odbioru obiadu przez osobę upoważnioną, osoba ta winna mieć kartę obiadową oraz pisemne upoważnienie do odbioru obiadu i dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
7). Wykonawca w okresie obowiązywania umowy, najdalej do piątku każdego tygodnia do godz. 12.00 przedstawia Zamawiającemu jadłospis na tydzień następny. Jeżeli w piątek przypada dzień wolny od pracy, termin przypada odpowiednio wcześniej. Jadłospis będzie również udostępniony podopiecznym MOPS poprzez wywieszenie go w lokalu, w którym wydawane będą i konsumowane obiady.
8). Wykonawca nie może wydawać osobie w zamian za kupon obiadowy suchego prowiantu, półproduktów ani równowartości obiadu w gotówce.
9.) Zamawiający w szczególnych sytuacjach dopuszcza wydanie suchego prowiantu, nie więcej niż 2-krotnie w okresie realizacji usługi. Powyższa sytuacja musi być wcześniej uzgodniona z Zamawiającym.
10). Wykonawca nie może wydawać po kilka obiadów jednocześnie jednemu podopiecznemu.
11). Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą z wydanych obiadów odbywać się będzie raz na tydzień, w każdy poniedziałek po zakończonym tygodniu, na podstawie liczby wydanych obiadów, co wykonawca udokumentuje przedstawiając zrealizowane kupony z kart obiadowych wraz z imiennym wykazem osób, którym wydano obiady i ilością wydanych obiadów.
12). Faktura winna być dostarczona do MOPS do dnia 1 - go każdego miesiąca po upływie miesiąca, w którym realizowana była usługa. Wyjątek stanowić będzie miesiąc grudzień tj. faktura winna być dostarczona do 30 grudnia i powinna zawierać faktycznie wydane obiady do 29 grudnia oraz posiłki do wydania zgodnie z decyzjami MOPS w dniach 30 do 31 grudnia. Korekta faktury i rozliczenie finansowe za okres od 30 do 31 grudnia (w przypadku nieskonsumowanych posiłków) winna nastąpić najpóźniej do dnia 03 stycznia roku następującego po roku rozliczeniowym. Do dnia 03 stycznia należy dostarczyć imienne wykazy skonsumowanych posiłków wydawanych w dniach od 30 do 31 grudnia wraz ze zrealizowanymi kartami obiadowymi.
Wynagrodzenie za wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie wypłacone Wykonawcy w terminie 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za każdy miesiąc świadczonej usługi, za miesiąc grudzień Zamawiający zapłaci Wykonawcy do dnia 31 grudnia.
13). Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości oraz wagi wydawanych obiadów. Temperatura obiadów w momencie wydawania powinna wynosić dla dań serwowanych na gorąco – zupa, napoje gorące, II danie 60°C (+/- 2 °C), dla dań serwowanych na zimno – potraw wymagających warunków chłodniczych 8 °C (+/- 2°C). Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego udokumentowany pisemnie monitoring temperatur posiłków.
14). Obiady spożywane na miejscu mogą być wydawane w naczyniach jednorazowych lub wielokrotnego użytku. Zamawiający zastrzega, iż posiłki nie konsumowane na miejscu muszą być wydawane w naczyniach jednorazowych, które zabezpiecza wykonawca.
W takim wypadku wymagania Zamawiającego odnośnie naczyń jednorazowych, są następujące:
- naczynia muszą gwarantować szczelne zamknięcie i utrzymanie właściwej temperatury obiadów stałych i płynnych oraz napojów ciepłych i zimnych,
- naczynia winny posiadać tyle przegródek, aby nie dochodziło do łączenia produktów suchych, np.: pieczywa z innymi potrawami,
- dla ciepłych posiłków typu drugie danie naczynia powinny posiadać podwójne zaczepy zwiększające szczelność i ochronę,
- Zamawiający wymaga, aby naczynia jednorazowe i sztućce były estetyczne,
- pojemniki powinny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach i posiadać stosowne atesty i deklaracje zgodności.
Jednorazowe naczynia, z których będzie korzystał Wykonawca (menuboxy, multiboxy, kubki) muszą być zgodne z niżej określonymi, obowiązującymi przepisami i spełniać określone w nich wymagania:
•Ustawa z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa,
Jednorazowe naczynia muszą spełniać powyższe wymagania i nie stanowić zagrożenia dla ludzkiego zdrowia pod warunkiem używania ich zgodnie z przeznaczeniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
liczba świadczeń minimalna 15.000 maksymalna 22.000, maksymalna liczba dowozów posiłków 2800 .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości obiadu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium możliwości wyboru w danym dniu rodzaju zupy lub/i surówki, jarzyn lub warzyw gotowanych spośród oferowanych prze Wykonawcę
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy, wykonawcę:
1.1 będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego po-chodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) pracy małoletnich cudzoziemców powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
1.2 jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1.1.
1.3 wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
1.4 wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
1.5 jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
1.6 jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy
z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł,
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawca który: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje usługi żywienia lub usługi gastronomiczne o wartości 70 000 zł brutto - w zakresie jednej umowy bądź zlecenia, lub kilku umów bądź zleceń, lub usługi te wykonywane są w lokalu lub polegają na cateringu - w okresie następujących po sobie 12 miesięcy,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 tekst jednolity) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. C.2.2.3 SWZ,
b) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane - Załącznik nr 6,
c) dowody określające czy usługi zawarte w w/w wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
3. W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 ustawy, wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zmawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.900,00 PLN (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne).
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 07:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31