Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, w podziale na 2 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • ZamawiającyOŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY MOKOTÓW M.ST.WARSZAWY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00416357
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY MOKOTÓW M.ST.WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002185328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Falęcka 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-547

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@opsmokotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsmokotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c56ced32-6817-4ad6-954d-ca24dec4154e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028324/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów z produktów własnych dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c56ced32-6817-4ad6-954d-ca24dec4154e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. identyfikator (ID) postępowania na platformie e-zamówienia: ocds-148610-c56ced32-6817-4ad6-954d-ca24dec4154e 2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c56ced32-6817-4ad6-954d-ca24dec4154e 3, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: administracja@opsmokotow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy uzyciu środkó komunikacji elektronicznej . 2. Ofertę , oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe , pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i inne wymagane , sporządza się w postaci elektronicznej , w ogólnie dostępnych formatach danych . Dokumenty składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy uzyciu platformy e-Zamówienia , która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 4. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail : administracja@opsmokotow.pl ( nie dotyczy składania ofert).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.opsmokotow.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, z siedzibą pod adresem: ul. Falęcka 10, 02-547 Warszawa, zwany w dalszej części obowiązku informacyjnego „OPS”,
2) OPS powołał inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email, pisząc na adres e-mail: iod@opsmokotow.pl,
3) dane osobowe, podane OPS przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu przeprowadzenia postępowania w/s udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Po zakończeniu postępowania, dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrzeżeniem protokołu z postępowania, którego okres przechowywania przez Zamawiającego określa art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakończeniu postępowania),
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty,
6) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) osoba, której dane podano w postępowaniu posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku OPS może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu:
a. sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art.18 ust. 6 ustawy Pzp);
b. sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp),
8) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, z zastrzeżeniem, że:
 skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 18 ust. 6 ustawy Pzp),
 skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp),
9) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,
11) osobie, której dane podano w postępowaniu nie przysługuje:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
 gdyż podstawą prawną przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.26.136.2024.KZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1256264,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów z produktów własnych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, dla części 1:
część nr 1: Dolny Mokotów
Szacunkowa miesięczna liczba osób objętych codziennym dożywianiem: 70 osób
Szacunkowa ilość wydanych posiłków w ciągu 12 miesięcy ( 365 dni) – 25 550
Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest codzienne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów przez 7 dni w tygodniu dla podopiecznych Ośrodka w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy

4.2.5.) Wartość części: 460411,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kucharza

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów
z produktów własnych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy dla części nr 2: Górny Mokotów
Szacunkowa miesięczna liczba osób objętych codziennym dożywianiem: 121 osób
Szacunkowa ilość wydanych posiłków w ciągu 12 miesięcy ( 365 dni) – 44 165
Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest codzienne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów przez 7 dni w tygodniu dla podopiecznych Ośrodka w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy

4.2.5.) Wartość części: 795853,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kucharza

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu

dla każdej części:

1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich (słownie: sto tysięcy złotych), potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
4) w zakresie posiadania zdolności zawodowej:
a) wykaz usług
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) należycie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków z produktów własnych - w ramach jednej umowy każde, dla:

części nr 1: o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każde
części nr 2 : o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każde

Za jedno zamówienie uznaje się usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy, której okres rozpoczęcia i zakończenia przypada na ostatnie 3 lata przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowód, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie nie mniejszej niż:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje,
7 osobami personelu, w tym minimum 4 osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: Technolog żywienia, Kucharz, Koordynator usługi, Kierowca.

5) w zakresie posiadania zdolności technicznej

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

1) lokalem gastronomicznym, w którym będą przygotowane gorące posiłki, posiadającym decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25.08. 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1448) wraz z tytułem prawnym do tego lokalu – oświadczenie, załącznik nr 8 do SWZ
2) lokalem przystosowanym do wydawania i spożywania przez podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy gorących posiłków, posiadającym decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25.08. 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1448), co najmniej jeden na terenie Mokotowa Dolnego dla części nr 1 i co najmniej jeden na terenie Mokotowa Górnego dla części nr 2 (granicę administracyjną podziału Dzielnicy Mokotów na Mokotów Górny i Dolny stanowi ul. Puławska) wraz z tytułem prawnym do tego lokalu - oświadczenie, załącznik nr 8 do SWZ.
3) pojazdem do przewozu żywności, spełniającym wymagania sanitarne dotyczące transportu żywności wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego – oświadczenie, załącznik nr 8 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
b)oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kopię opłaconej polisy lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich (słownie: sto tysięcy złotych), potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia,
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z zakresu opisanego w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 4 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, liczby osób korzystających z posiłków, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług powtarzających się lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
d)oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
e) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Lista kontrolna dotycząca potencjalnych podmiotów przetwarzających dane osobowe, stanowiące załącznik nr 13 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Lista kontrolna dotycząca potencjalnych podmiotów przetwarzających dane osobowe, stanowiące załącznik nr 13 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla:
Części nr 1 w wysokości: 4 922,30 (słownie: cztery tysiące dziewięćset dwadzieścia dwa złote trzydzieści groszy),
Części nr 2 w wysokości: 8 508,56 (słownie: osiem tysięcy pięćset osiem złotych pięćdziesiąt sześć groszy).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składnia ofert w następujących formach,
w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w CITI Handlowy nr 97 1030 1508 0000 0005 5046 5078
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Gwarancja musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium nie może być utrudnione.
7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców z tym, że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo
o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 12 do SWZ. 2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności , pod rygorem nieważności , zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c56ced32-6817-4ad6-954d-ca24dec4154e

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację sprzętu gastronomicznego - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację sprzętu gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI